HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu do dec 26, 2024 2:49 pm

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 633 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 43  Volgende
 Derbi GPR50 '06 van Recrush [VERKOCHT] 
Auteur Bericht
Recrush
ApriliaForum Member

Bericht Derbi GPR50 '06 van Recrush [VERKOCHT]
VERKOCHT, SOLD, ETCETERA.

===================

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :D :OO: :OO: :L:

Ik heb m'n GPR !! :^^:

Heb d'r vandaag opgehaald. Waren rond 10 over 2 aanwezig, kenteken overgeschreven, wat gedronken (verzekering geregeld :P) en toen stonden we op het punt om weg te gaan... Totdat de auto van m'n vader niet wilde starten :P 3 kwartier gewacht, toen ben ik gegaan. Maar goed ook want mijn pa stond er nog wel ff.. Onderweg langs Rhenen gekomen, even naar een vriendin geweest die ook graag een GPR wilt. :^^: daarna naar huis gegaan, gauw gegeten en toen foto's maken enzo.

Ze is dus uit eind 2006, heeft nu iets meer dan 6500 op de teller. Heb er zelf vandaag 36km mee gereden en dat worden er nog meer :^^: ze is echt in een goede staat, en ik ben echt verliefd op d'r. :L:

Genoeg gebabbelt. FOTO'S!! :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

-----------------------------------------------------------
31-05-2008
Filmpje gemaakt over m'n Rieju RS2. Niet echt een update voor de GPR maar aangezien het RS2 topic al dicht is.. :^^:

http://www.youtube.com/watch?v=T7g15wY2L1g
01-06-2008
Quote uit topic over wat je vandaag gedaan hebt enzo: :^^:
Recrush schreef:
Mijn eerste koekblik ervaring gehad! En m'n eerste burnoutje gemaakt :^^: (wel in gras/zand achtig iets maar dat maakt niet uit :D:)

Ben samen met m'n pa naar het zandgat/kwintelooijen geweest, is een gebied met allemaal gras en zand en boompjes met daaromheen was bos. Mooie foto's gemaakt enzo. Daar even in de leenauto van m'n pa gereden (Renault Megane Cabrio :D:) wat tevens m'n eerste autoritje ooit was, ging nog aardig goed ook. :^^: Toen spinde de voorwielen van die auto toen m'n pa hem om ging draaien, dus toen kwam ik op het idee m'n eerste spin te maken en na wat gestuntel kwam het wel. :D:

Was een leuk avondje :^^: vanmiddag nog gewinkeld in Utrecht, was ook wel tof.

Straks foto's en eventueel filmpjes in m'n GPR topic. :D

Nou, hier zijn dus een aantal foto's van "Het Zandgat" :D meesten zijn wel beetje bijgewerkt in Photoshop, maarja. Geniet! :D:

Op de bok (thuis nog) :^^:
Afbeelding

Met de leenauto van m'n pa. ^^
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

:OO:

21-06-2008
Ik heb een filmpje gemaakt over de GPR. Met wat leuke foto'tjes en filmpjes erin. En welpietjoening! :^^:

http://www.youtube.com/watch?v=fcLMHlbTrp8
04-07-2008

Zo.. Achterwiellagertjes vervangen :^^: t was een heel avontuur dat wel :D:

Ik zo in de tuin m'n achterwiel eruit gehaald, en geprobeerd lagers eruit te slaan maar dat lukte niet (verkeerd gereedschap gebruikt). Ik dus met wiel en al, op de fiets naar DNAx om vervolgens met hem naar de bromboer te gaan, omdat hij ook nog een lager nodig had. Wij dus bij de bromboer, ik gevraagd of ze lagertjes eruit konden halen.. Staat dat stuk schorem wat mij met de RS2 ook """"geholpen"""" had, zegt mij dat mn wiel dan opgestuurd moet worden naar Arnhem. Ik zo "is dat een grap? :00:" maar de arme jongen meende het dus. Ze hadden geen lagers liggen, dus wij op naar de volgende bromboer :D:

Daarzo aangekomen, vertelt de man die ons hielp dat ik ze er toch gewoon uit moest slaan. Goed en wel, ik denk ik probeer het dan nog wel eens.. Maar ze hadden nog maar 1 lager liggen terwijl we er toch echt 3 nodig hadden. Maar hij wist ons een adresje te geven, W&O Techniek op het industrieterrein. Geeft ie ons een routebeschrijving, en laat ons dus om veenendaal heen fietsen terwel we ook gewoon in een rechte lijn door 't Veen hadden kunnen karren. Maar oke, we waren er (rond 5 over 5). Helemaal kapot want ik had alleen tussen de middag een krentenbol op en was al de hele middag aan het fietsen. Wij dus aangegeven welke lagers we moesten hebben en de aardige man liep weg en kwam terug, met de lagers. Wel met de verkeerde want hij verstond 6203 terwijl we 6202 moesten hebben, maar toch. Goede zaak in ieder geval. :^^: nou, wij willen betalen. Blijkt dat je er niet kan pinnen :S: t is een bedrijf wat vooral met andere bedrijven bezig is, dus bijna alles gaat buiten de fysieke winkel om. Maar oke, het dichtsbijzijnde pinautomaat was in het petenbos maar dat zouden we niet redden (het was tussen 5 en 10 over 5, en ze zoudn om half 6 sluiten). Ff gevraagd of hij eventueel een paar minuutjes kon wachten als we te laat zouden zijn, en toen als een gek gaan fietsen. Was uiteindelijk niet nodig want we hadden nog 10 minuten over :D: maarja beter dan te laat..

Lagertjes dus meegekregen en naar huis gegaan, wiel had ik ondertussen bij de vriendin van DNAx gedumpt, dus die na t eten weer opgehaald (met de auto). Had die echt niet meer mee naar huis kunnen nemen. Daarna samen met m'n pa lagertjes erin geslagen en alles, en even de oude uit elkaar gehaald en 1tje was duidelijk kapot. De ring die de balltjes op z'n plek moest houden was helemaal kapot en alles, dus goed dat we er ff nieuwe in hadden gezet :^^: en nu draait ie weer hartstikke mooi. :OO:

Verder vorige week zondag nog een fotoshoot gehad met de vriend met de mooie camera's (eos 20d en 30d), maar heb de foto's nog niet binnen.. Als ik vanmiddag tijd heb gaan we nogmaals foto's maken en ik hoop dat ik ze daarna direct krijg, en dan zal ik dus ook een paar mooie foto's aan mn beginpost toe voegen. :D
01-08-2008

Foto'tjes van de fotoshoot!

Het heeft even geduurd, maar ik heb hier een paar foto's van de fotoshoot die ik een maand geleden ofzo gehad heb. :P En even voor de duidelijkheid: er zijn kappers in Veenendaal en ik heb dan ook mijn haar geknipt. Het is alleen nog steeds lang. :DD: dus hou dat commentaar maar voor je. :<>:

De eerste 2 zijn van het eerste deel van de shoot, de anderen zijn een paar dagen later genomen. Het is echt maar een klein deel want er zijn een paar honderd foto's gemaakt met 2 camera's en die kan ik moeilijk allemaal hier neerzetten. :D: Verder ook niet veel detailfoto's van de brommer maar dat is ook niet echt nodig denk ik.. Misschien dat ik ze er ooit nog bijzet als ik zin heb. :P

Voor de mensen die er nog een paar extra willen zien, dit is "mijn" pagina op de site van mn maat. Portretpagina met alleen maar foto's van mij en mijn brommers :DD:

http://www.jensfotografie.nl/portret.html

In ieder geval, hier een paar foto'tjes:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

07-08-2008

Ik wil misschien velglint op m'n velgjes plakken, dus heb maar weer eens wat shopjes gemaakt. :^^: Vind zelf fluor geel/groen mooi, zoals sommigen misschien nog weten van mn RS2 waar ik het ook op wilde plakken. Heb alleen ook nog een shopje gemaakt met rood. Ben er nog altijd niet uit wat ik wil, en misschien besluit ik wel alleen het achterwiel te doen ofzo :P vind het totale zwarte ook wel wat hebben namelijk.

Maar oke, shopjes:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
10-09-2008
Heb gisteren met het stralende weer lekker rondgereden, en uiteindelijk even in het zandgat gaan chillen waar ik al eerder foto's gemaakt heb met mijn pa + zijn leenauto. Heb daar weer wat mooie foto'tjes kunnen maken. :^^: Daarna verder gereden, en ergens langs de weg nog wat foto's gemaakt enzo.

Hier zijn ze dan:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
21-11-2008
Ik ben EINDELIJK begonnen met het verwijderen van de kappen. Wat een k*tklus is dat zeg, heb al genoeg problemen gehad met alleen de voorkap :D: maar het begin is er in ieder geval. Dit is de eerste keer dat de GPR in mijn beunhok alias keuken staat.

Zo staat hij er nou bij:
Afbeelding

Alle kappen gaan verwijderd worden behalve de tank.. (en spatbord enzo).

Hier nog even mijn to-do lijstje:
- Microlampje achterlicht vervangen
- Boutjes kuipruitje vervangen
- Uitlaat schuren+spuiten
- Demper schuren+polijsten
- Blokolie vervangen
- Koelvloeistof vervangen
- Koppakking controleren (i.v.m. rook en rotzooi)
- Poetsen :^^: zit veel rotzooi op en in mn brommer.
- Eventueel nog kijken naar andere dingen die vervangen o.i.d. moeten worden, dus gewoon dingen controleren zoals in het boekje staat.

Ben daar dus wel ff zoet mee.. :D
11-12-2008
Fotooooo's!

Niet zoveel bijzonder, 't zijn er maar 4, maar toch. Spreken voor zich denk ik :^^:
Vannacht heeft'ie ook lekker in de keuken gestaan, kan dus zo verder wanneer ik zin heb :D:

Blokje is btw lekker vies ja. >_<

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

08-02-2009

Mn zus had een momentsleutel geregeld voor me (kent veel mensen met auto's, motoren, garages enzo) dus kon daar mee aan de slag. Vandaag mee begonnen, cilinder vastgedraait. ff olie/kvs in, ontluchten, uitlaatje erop en aangelopen. deed 't erg snel :^^: had eigenlijk in eerste instantie choke erop moeten doen (niet aan gedacht) maar toen die erop zat deed hij het super schnell.

Nu alleen nog schoonmaken en uitlaatje mooi maken.. en dan kan hij weer in elkaar :D wordt alleen nog kijken of er nu inderdaad minder rotzooi uit de uitlaat enzo komt maarja. dat zie ik vanzelf wel.

Heb nog wel filmpje van het aanlopen/stukje rijden enzo, misschien dat ik die nog op youtube zet. :^^:

13-03-2009

Uitlaat is geschuurd, klaar om te spuiten.

Demper bijna geheel geschuurd tot 400.
M'n zus was naar bouwmarktje geweest ofzo, heeft ook chroom/alu pasta voor me meegenomen. :^^: Kan hij straks mooi glimmen :L:
Eind v/d middag misschien nog verder schuren, hoop hem dan helemaal met 600 te kunnen doen. Fijner dan dat heb ik dus helaas niet.
Maarja ff afwachten hoe het wordt.

Feauteau
Hij lijkt overigens nog heel vies/bekrast maar dat valt redelijk mee nog.
Afbeelding

Afbeelding

14-03-2009

Uitlaat is gespoten, demper bijna af :^^:
Afbeelding

16-03-2009

Uitlaat zit eronder, dempertje, underseat.
Oliepeil even gechecked want er zat teveel in.. En dat bleek :X:
Afbeelding
Afbeelding
01-04-2009

Brommer eindelijk weer in elkaar! :^^:
Foto's van de dag zelf:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En de dag erna, heeft mn zus geholpen met waxen enzo :^^::
Afbeelding
Afbeelding
03-04-2009

Eerste toerritje weer gemaakt! En foto's gemaakt! :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Laatst bijgewerkt door Recrush op vr jul 03, 2009 2:50 pm, in totaal 68 keer bewerkt.

vr mei 23, 2008 6:54 pm
Profiel
Jeroenvs
ApriliaForum Member

Bericht 
ja zeker, goed bezig :<>: gefeliciteerd ermee he :^^:

vr mei 23, 2008 6:56 pm
Profiel
Matthijn
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 6
Bericht 
k ga kapperzaak beginnen in venendaal, gat in de markt zo te zien :^^:

haha zonder gein, mooi ding kerel, hoe hard loopt i nou dan?

vr mei 23, 2008 7:05 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
*Thomas*
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 32
Bericht 
Matthijn schreef:
k ga kapperzaak beginnen in venendaal, gat in de markt zo te zien :^^:

haha zonder gein, mooi ding kerel, hoe hard loopt i nou dan?

jij met je anti- lang hoor gedoe :P

mooie brommert

vr mei 23, 2008 7:10 pm
daantjuh
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 2
Bericht 
zeker mooi ding dit vind ik persoonlijk mooier dan de nieuwe rs ( don't kill me ;) )
dat helemaal zwart is egt wel tof

vr mei 23, 2008 7:14 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk albumWWW
Itakura
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 19
Bericht 
Erg mooi!!

ik mis alleen 1 ding : velgstriping... :^^: (geel of rood?? O:-) )

vr mei 23, 2008 7:19 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk albumWWW
*Thomas*
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 32
Bericht 
daantjuh schreef:
zeker mooi ding dit vind ik persoonlijk mooier dan de nieuwe rs ( don't kill me ;) )

mee eens, vind de GPR een veel origineler (en mooier) concept dan de RS, de nieuwe pesek replica en de malossi cup versie zijn wel nog net iets mooier

vr mei 23, 2008 7:27 pm
Aprilia Driver 69
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 5
Bericht 
mooi ding beter dan je vorige brom :^^:

vr mei 23, 2008 8:03 pm
aprilia kevin
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 41
Bericht 
Nette brommer, maarja, tis wel ''gewoon'' een derbi :P

daantjuh schreef:

bij deze; killed

vr mei 23, 2008 8:06 pm
Jeroenvs
ApriliaForum Member

Bericht 
Citaat:
bij deze; killed

en bij deze kill ik jou :^^: maar ik zou er ook iets van striping opdoen ja zoals Itakura al zei, vrolijkt 'm weer net iets op (dan wordt ie NOG mooier) :D:

vr mei 23, 2008 8:12 pm
Profiel
floRiS50
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 3
Bericht 
mooi ding, vind gpr in sommige dingen mooier dan de rs, en andersom :^^:

vr mei 23, 2008 8:20 pm
Profiel
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member

Bericht 
prachtige brommer :D :^^:

doe er voorzichtig mee

vr mei 23, 2008 8:31 pm
Profiel
Schoutenrs
ApriliaForum Member

Bericht 
mooi ding, hopelijk heb je hier minder problemen mee :thumleft: alleen wel oppassen voor de VeeRubbers, want volgens mij zitten die er nog op? :D

vr mei 23, 2008 10:15 pm
Profiel
Ari
ApriliaForum Member

Bericht 
naaaaiiiisssss :thumright:

vr mei 23, 2008 10:18 pm
Profiel
Vetpot
ApriliaForum Member

Bericht 
:^^: lief

hij is nog wel een beetje saai, maar jou kennende ben je niet t beroerd daar wat aan te doen ;) had je al plannen? en hoe hard gaat ie?

vr mei 23, 2008 10:44 pm
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 633 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 43  Volgende