Ik zal mijn brommertjes hier ook maar ff pklaatsen. Maar omdat de foto's het niet doen heb ik hier de link maar ff.
http://www.mijnalbum.nl/Album=ISYAKBDPAlles begon toen ik 14 was met een kaptein moylethe waar mijn vader 2 jaar opheeft gerden toen hij netzo oud was als ik.

zoals jullie kunnen zien is geprobeerd om hem optevoeren met ee tchno circuit, maar sneler al 30 wil hij niet
een maand voordat ik 16 werdt (in februari) had de puch van mijn zus startproblemen, dus naar de brommerdealer waar een mooie rieju rr stondt.
dit was een brommer van 2001 met 7000 km op de teller. Hij was begrensd op 65 km/h.

Nou, in november ontgrensd waarna hij dik 80 reed, erg lekker. na een week of 3 ging de uitlaat al lek, dus een leovince er onder gehangen waarna hij 85 met een stukkie meer power.
zo 2 dagen rond gerden waarna ik hem tegen een auto plakte.
Het resultaat: Frame krom, Voorvork krom, Stuur krom, Kapschade en ook het zadel was stuk.

Frame oranje gespoten. en de achter kappen weer mooi zwart gespoten dit omdat ik een 2de handse kap kon krijgen maar deze was blauw.

Ik heb hem helemaal opgeknap, zag er erg netjes uit maar kreeg steeds meer kwalen.

Ktm voorspadbord, voorkap en polisport handkappen er op.

Nou, kreeg dus erg veel kwalen, maar was motories nog goed, dus een goedkoop blok geregeld, en toen verkocht.
Ondertussen (op 5 mei, dus ga nu naar onno zijn project en kijk waneer hij HET paketje van de andere kant van het water thuis keeg)

een gilera gsm gekocht, lelijke brommers, maar ik d8 dat er wel wat van te maken was.

Idd een ktm sx 2006 kappeset er bij gekocht
Eerst met de orginele tank, maar deze is zo lelijk, daar wil ik niet mee rond rijden.
Dus ook maar een ktm exc 2001 tankje
morinie is nix, dan maar am6

Onder tussen een gek plan gekregen om er een dubbele remschijf op te maken.
Dit bleek ergter vrij moeilijk, maar de redding was nabij, want daar was odt in roden met jahwel, een drd 2003 voorwiel.
Ik kom daar, he??, jij staat ook op appie forum met dat ding toch?? jah, klopt. maar is nog lang niet klaar.
Nou, na wat lange verhalen begreep ik dat dat wat moest worden, maar hij deed erg geheimzinnig over het paketje uit verwegiestan.
En jahwel, 3 dagen later was het al zover, hij ook een ktm kappenset. Jah, daar gaat de eer, want onno evenaren gaat niet lukken

maarjah, fietsen is niet mijn fovoriete bezighied, dus tijdens stage maar weer ies gekocht. Velen zullen hem herkennen als een sprinter uit 8maal, nou dat klop)
zonder blok, dus geen hebo manston oid. Maar er zat kenteken op, dus daar kon mooi mijn oude blok in.

nou, hier heb ik dus tot de 2e schoolweek op rond geboekt, tot hij olie begon te lekken, ff blok uitelkaar samen met een klasgenoot, weer in elkaar en..... het werd erger en ergen, nog maals uit elkaar, nog erger.
ook heb ik nog een rieju rr staan die ik aan het opknappen ben, maar waar ik geen foto's van heb.
Die staat dus weer stil
Maarjah, ondertussen nog weer wat gekocht
Jahwel, een derbi 98 met kenteken(en heeeeel veel werk

).

nou, daar kreeg ik nog een tomos gratis bij

nou, die tomos ga ik cross-klaar maken, met mooie bandjes, en een derbiblok.

Ondertussen ben ik ook al weer bezig met een derbi drd

De setup wordt dmp 50cc, firebox uitlaat, 14mm dellortho, en orgineel luchtfilter
nou, dit was het d8 ik wel