Hey mensen, Ik ben Rick, 16 jaar uit Arnemuiden en rij momenteel en Rieju Rs2 uit 2003. Ik wil mijn Rieju toch gaan verkopen en dan een derbi gpr er voor nemen. Ik ben helemaal verliefd op de Gpr.
Ik nam hem over van iemand die ik kende, en toen moest er wel wat aan gedaan worden. Dus ik naar een monteur en het volgende is vervangen.
Tandwielen
Ketting
Ballhoofdlagers
Keeringen
Spiegels
Achterbrug in Hammerite
Afegesteld
Ik was op een gegeven moment wel toe aan nieuwe banden en ook mijn schokdemper deed een beetje raar. dus ik naar de dealer. Er kwamen 2 nieuwe michelin pilot sporty's op, Een nieuwe schokdemper (twv 112euro)hij is opnieuw afgesteld, nieuw dempwol en me demper is gelast.
Ook zijn er voetsteuntjes achter opgekomen.
Toen deed hij het niet meer... wat bleek was dat me spi was afgebroken in me koppelingshuis, dus weer naar monteur, gemaakt en gelijk me blokje netjes afgewerkt.
Ik onderhoud hem super goed, aangezien ik niet thuis studeer
rij ik alleen in het weekend dus zovaak wordt hij niet gebruikt, ik was hem elke week, 1 keer in de maand kapjes eraf en dan blokje,cab,cilinder ook schoonmaken.
Er staat nu rond de 28,000 km op, is best veel alleen je merkt er niks van
elektrische start doet het ook nog, wel met choke maar oke, het is een brommer uit 2003
Ik zal wat foto's plaatsen ervan.
Reactie's zijn welkom