Geregistreerd: ma maart 23, 2009 7:35 pm Berichten: 7459 Woonplaats: Heerewaarden
Derbi DRD Malossi MHR80 Supermoto- Laatste foto's P.317
Heej ik ben Jasper kom uit een boerengat in gelderland(heerewaarden) Ben 19 jaar en mijn hobby's zijn zoals vele andere hier: Brommers en beetje sleutelen eraan!
Malossi sticker van het frame gehaald, en gelijk wat foto's: 14-06-09
Update: 19-07-09: nieuw renthal stuur + stuurrol
Update: 05-09-09: nieuwe voorband, nieuwe zwarte underseat, kettingbeschermkapje en rempompkapje
Update: 27-09-09: pakkingen van me cil vervangen en wat fotó's zonder kenten en achterlicht.
Update: 04-10-09: ori koplamp erweer op, en wat foto's met dane en jeroen
Update: 07-11-09: Conti demper 4cm ingekort.
Update: 25-11-09: Onderdelen binnen om me blokje te reviceren, alleen nog 1x laten doen
Update:30-01-10: Nieuwe kabelboom gemonteer + achterlicht+ nieuwe accu
Bijlage:
DSC01084.JPG [ 85.57 KiB | 12485 keer bekeken ]
Bijlage:
DSC01085.JPG [ 57.37 KiB | 12384 keer bekeken ]
Update: 27-03-2010 Begonnen met strippen van mijn brommer
Update: 2-04-2010 Begonnen met het polijsten van me achterbrug, ofja opschuren. Tot nu toe tot korrel 400.
Achterrem en kettinggeleider ding zwart gespospoten
Achterveer opgeknapt
Update: 9-04-2010 Vandaag frame bij de coater opgehaald. Ben wel tevreden over het resultaat Alleen me framenummer is pleiten kwam ik net achter Had nog tegen hun gezegd die moet zichtbaar blijven. Dus maandag even bellen waarom ze dat niet gedaan hebben enzovoort.
Verder heb ik net me frame naar de dealer gebracht om me balhoofdlagers eruittelaten trekken en nieuwe erin tezetten. Morgen kan ik hem weer ophalen, en dan kan ik hem gaan opbouwen
Hier een foto:
Update: 10-04-2010 Vandaag frame om 3 uur opgehaald bij de dealer, weer verse balhoofd lagers. Daarna voorvork,achterbrug/veer, blokje, electra en stuurtje en gedeelte van de koeling aangesloten tot 6 uur, toen moest ik weg.
Naja hier wat foto's
Update: 11-04-2010 Vandaag weer het een het ander gedaan: - Koel systeem aangesloten - Electra wat weggewerkt - Nieuwe remblokjes voor - Remklauwen gemonteerd - En gestart, had alleen een lekke koppakking. Dus nu vloeibare pakking geprobeerd, kijken of die straks niet meer lekt.
En krijg me remmen niet meer op druk
Naja foto's hoe die ernu bij staat
Update: -Nieuwe scr corse erop. -Koppelingsdeksel pakking vervangen want die lekte. -En wat kappen erop. En toenstraks wat foto's gemaakt. Had een half uur gereden ofzo. Loopt lekker komt geen blokolie meer uit mijn blok gelopen, heb weer een voorrem die goed op druk is. Dus achterrem nog maken, en nieuwe kappen en dan istie klaar
Update: 28-04-2010 Wezen spelen met ruben op ons eigengemaakt supermoto baantje Actie foto:
Update: 13-05-2010 Onboard filmpje gemaakt op ons home made supermotard baantje. Rij beetje rustig want was beetje glad daar door de regen!
Update 1-07-2010 Brommert weer terug gevoerd. 50cc en 17.5 carb met corse is me setup op het moment.
Update 11-08-2010 Brommer paar weken geleden weer opgevoerd, kon het niet laten Naja toen straks weer ff een fatsoenlijk stuk gereden met me brommer sinds 2 weken tijd in plek van paar keer 2 min om ergens heen te gaan.
Paar foto's die ik gemaakt heb, beetje lopen klooien met de wat laagstaande zon. Is niet altijd echt goed gelukt. Maar zitten wel leuke foto's tussen
Geregistreerd: zo dec 28, 2008 9:06 am Berichten: 2739 Woonplaats: Terneuzen (zeeland)
Re: Jaspers derbi senda drd racing
stuntman die malossi sticker op je frame is wel lame gaat hij echt neit sneller van rijden. verder mooi ding, drd blue edition vind ik de mooiste uitvoering
Geregistreerd: ma maart 23, 2009 7:35 pm Berichten: 7459 Woonplaats: Heerewaarden
Re: Jaspers derbi senda drd racing
ja weet ik dat ie niet sneller gaat rijden:P Maar anders is frame zo kaal;) Zit eraan te denken om hem te laten verchromen...... Maar zal wel duur grapje worden
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum