Geregistreerd: ma maart 23, 2009 7:35 pm Berichten: 7459 Woonplaats: Heerewaarden
Derbi DRD Malossi MHR80 Supermoto- Laatste foto's P.317
Heej ik ben Jasper kom uit een boerengat in gelderland(heerewaarden) Ben 19 jaar en mijn hobby's zijn zoals vele andere hier: Brommers en beetje sleutelen eraan!
Malossi sticker van het frame gehaald, en gelijk wat foto's: 14-06-09
Update: 19-07-09: nieuw renthal stuur + stuurrol
Update: 05-09-09: nieuwe voorband, nieuwe zwarte underseat, kettingbeschermkapje en rempompkapje
Update: 27-09-09: pakkingen van me cil vervangen en wat fotó's zonder kenten en achterlicht.
Update: 04-10-09: ori koplamp erweer op, en wat foto's met dane en jeroen
Update: 07-11-09: Conti demper 4cm ingekort.
Update: 25-11-09: Onderdelen binnen om me blokje te reviceren, alleen nog 1x laten doen
Update:30-01-10: Nieuwe kabelboom gemonteer + achterlicht+ nieuwe accu
Bijlage:
DSC01084.JPG [ 85.57 KiB | 12485 keer bekeken ]
Bijlage:
DSC01085.JPG [ 57.37 KiB | 12384 keer bekeken ]
Update: 27-03-2010 Begonnen met strippen van mijn brommer
Update: 2-04-2010 Begonnen met het polijsten van me achterbrug, ofja opschuren. Tot nu toe tot korrel 400.
Achterrem en kettinggeleider ding zwart gespospoten
Achterveer opgeknapt
Update: 9-04-2010 Vandaag frame bij de coater opgehaald. Ben wel tevreden over het resultaat Alleen me framenummer is pleiten kwam ik net achter Had nog tegen hun gezegd die moet zichtbaar blijven. Dus maandag even bellen waarom ze dat niet gedaan hebben enzovoort.
Verder heb ik net me frame naar de dealer gebracht om me balhoofdlagers eruittelaten trekken en nieuwe erin tezetten. Morgen kan ik hem weer ophalen, en dan kan ik hem gaan opbouwen
Hier een foto:
Update: 10-04-2010 Vandaag frame om 3 uur opgehaald bij de dealer, weer verse balhoofd lagers. Daarna voorvork,achterbrug/veer, blokje, electra en stuurtje en gedeelte van de koeling aangesloten tot 6 uur, toen moest ik weg.
Naja hier wat foto's