rieju rr van martijn,.kappen gespoten !
nou dit is mijn rieju rr . nog niet echt super veel aan gedaan ,maar ben opzoek naar een extra kappen set om mezelf op uitteleven binnekort ook ander vookantje halen maar dan komt er gwoon een update zo kocht ik hem (inc. smart lamp !achterlicht was kapot ):
[6-11-2008] nu in tussen paar dingetjes veranderd ,(foto 5 is een boxje):
[18-2-2009] update! het gaat eindelijk gebeuren .. het project is nu sinds een week weer geopent en de de belangrijkste dingen gaan nu eindelijk gebeuren ! ik had al het idee om men kappen te spuiten ,.maar toen kreeg ik een vastloper dus meteen maar besloten om alles te doen . dus meteen men frame onderhande nemen , en men blok repareren .. ben mijn ideeen beetje aan het fotosoepen en tekenen, en alvast begonnen met demonteren en schuuren en wat voorbereidend werk .
hier wat foto's !
oliepomp eraf.
en stickerset alvast eraf gehaald.
hopelijk over een week of 2 men frame naar spuiter .. en maar hopen dat men cilinder niet al te ver naar de k-lote is.
zal als er iets gebeurd is zo snel mogelijk weer updatetje neerjanke hier.
[4-3-2009] mini update frame is gespoten en binnen .. en meteen zover mogelijk in elkaar gezet let niet op men voorwiel ,zit er verkeerd om in
[8-3-2009] update! kwam een meesterlijk goed idee tegen in het forum overzicht van 'razor' zijn 'rieju rr project' . dat was namelijk om de delen van je frame waar je kappen op rusten ,daar binnenbanden om heen te doen tegen beschadigingen . dus dat ook maar even gedaan om mijn lak te beschermen (bedankt voor de inspiratie!). en ook maar een fototje van men nieuwe zuiger en cilinder.
Update ! [12-3-2009] vandaag lekker vrij van school dus flink bezig geweest..hopelijk morgen mijn cilinder en zuiger terug. en dan over paar weekjes kappen spuiten!
[15-3-2009] blok is in orde gemaakt ! loopt goed . koeling werkt:D alleen nog ff men gashendel ff goed 'afstellen' hopelijk morgen achterrem maken ,en alles nog een keer goed nakijken . daarna hopelijk inrijden !
kappen komen later ! peace
[7-4-2009] kappen zijn gespoten . nu nog ander voorkantje en stickerset erop en ff fototje hoe hij ongeveer moet worden
Laatst bijgewerkt door M.artijn op di apr 07, 2009 4:49 pm, in totaal 17 keer bewerkt.
Re: rieju rr van Martijn!
haha lol , schoonmaken zoo in dit natte weer heb niet echt zin zonder spatbord enzo maarja zodra het droog wordt gaat dat nog wel gebeuren .. p.s die handkappen dat ze niet staan komt denk door men voor kantje , maar die wil ik zowieso al gaan vervangen binnekort dus komt goed
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum