Derbi DRD Racing LTD'08 BRK 85 Nieuwe BRK 90cc uitlaat!! pg5
Hallo ik ben sander. Zit ook op Derbi-forum. Ben 17 jaar oud en woon in vught. Naar een paar brommers te hebben gehad toch maar keer gegaan voor een goede en een mooie. Brommer heeft 2 verschillende blokjes.
1ste blok is helemaal origineel op een metrakit thrower met een doma demper na.
BRK 85cc Barikit 43mm slag krukas Bidalot Racing Factory c21. Newfren Racing Koppling nieuwe lagers c3 HPI ontsteking TM28 mikuni Top vforce membraam met mk spruitstuk. twin air filter.
14/52
shizzle is binnen van dam sport!:
alles beetje bij elkaar:
Net begonnen met de schijven spuiten en nieuwe boutjes erin doen. Dempertje is pas gemaakt nu hopen dat het blijft zitten als hij gewoon rijdt. Tandwielen gaan weer terug naar jos compleet de verkeerde helaas. zit weer verse olie in, nieuwe bougie, luchtfilter en carb schoon gemaakt. komt leuk geluidje nu toch wel uit :happy:
Paar fototjes:
BRK 85cc bestelt :wub:
Cilinder :woot:
Complete kit:
Cilinder:
Zuiger:
Binnenkop
Pakkingen, pistonpen en clipjes, zuigerveer.
:wub:
Paar foto's van de carters die zwart gespoten zijn:
Vandaag een hpi gekocht hopen dat hij aankomt en het doet :happy: In de vakantie carters laten tunen door de 2 bazen. En dezelfde dag nog in elkaar en als de hpi het doet even kijken of hij het wilt doen :wub:
HPI
Brommer klaar voor zijn nieuwe blokje:
Bidalot Racing Factory c21 pijp
opvoershizzle
garage helemaal netjes
senda :happy: met de andere 2 boekmachines :emo:
Verslag van de dag:
Eerst carters getuned door stevo. Vervolgens versnellingsbak en al ging lekker. Toen krukas erin met de zuiger eraan. Nja stom de zuiger raakt de carter. dus maar vijlen aan die zuiger. heeft lang geduurt. Nou oke prima. Toen lopen kloten met spie van je krukas tandwiel ook weer vijlen vijlen vijlen haha. Toen ging de koppling er soepel in en kickstart ook. Nou hpi erop en al sproeier 180 erin en toen kregen we dit naar 1 x aanlopen:
Nou oke prima onsteking vroeger gezet toen liep hij best dik. Meteen sproeier 128 was het volgens mij erin gedaan. liep toen echt al hard maar wel te arm. Daar zijn nog wat filmpjes van krijg ik van stevo als het goed is. En vanaf toen wilde we de lichtspoel aansluiten en toen begon het geklooi een beetje. uit eindelijk niet meer aan de praat gekregen. Morgen even verder beunen en dan gaat hij gewoon weer lopen gok ik zit nu sproeier 145 in lijkt me prima. Was gezellig dagje :happy:
zelf foto's maken en thomas/jasper aan t klooien late naan de bromsnor?
Re: Derbi DRD Racing LTD'08 BRK 85
Daan is foto maker natuurlijk. En nee heb het zelf groot en deels gedaan was de bedoeling om het te leren. Iedereen heeft beetje meegeholpen vind altijd gezellig met meerdere mensen beunen
Kun jij tenminste zeggen dat je wat nuttigs bijdraagt aan dit forum. Ipv dat ik als een basisschool concierge (forum-moderator) constant overal tussen moet duiken en optreden!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum