Pallands Derbi "Red" X-treme! Nieuwe Altec Racing uitlaat ^^
Hallo,
Ik ga mijn brommer ook maar es posten.
In 2006 een nieuwe Derbi gekocht. Ja en dan ga je hem een beetje versieren en doe je er wheelstripe op, je haalt de taartschep eraf, en dan ziet het er zo uit:
Dan gaat het allemaal niet snel genoeg meer, en krijg je een snelle uitlaat van je stage:
Een poosje met de SCR gereden, toen een poosje met een Metrakit MX. deze heb ik toen allebei weer verkocht, en ben weer origineel gaan rijden.
met dat geld Polisport Integral handkappen gekocht, Protaper crossmotor stuur, en een Stage6 temperatuur meter.
En toen begon het weer een beetje te kriebelen, en heb toen een R2 besteld. Ook heb ik een stuk van de achterkappen geslepen,
en de handkappen weer verkocht.
En dan gebeurd het. Je rijdt naar stage, een auto geeft je geen voorrang, en hoppa!! Je ligt op het dak van de auto. Gevolg: €1379.- schade.
Nou toen moest het gebeuren. Senda opknappen en de volgende setup:
* Airsal 70cc Vlinderpoort
* Dell'Ortho 21mm Black Edition
* Polini schuin 21mm spruitstuk
* Malossi E13 luchtfilter
* SCR Corse HM 50/70En wat er nieuw opzit:
* Nieuwe achterkappen
* Nieuwe Michelin Pilot Sporty's
* Gereviceerde voorvork
* Nieuwe kroonplaat
* Nieuw voorspadbord (ori zwarte)
* Nieuw voorkap + licht unitDe cilinder:
De carburateur:
De oude kappen verkocht aan een maat van mij:
Begonnen met opbouwen:
Me radkappen worden opnieuw bestickerd, maar die stickers moesten uit Spanje komen. Toen reed ik even tijdelijk zo rond:
De rode streep die normaal op het zadel zit, even afgeplakt met mat zwarte tape.
K heb ook even de demper gepolijst, omdat ik dat mooier vondt staan.
En dan zijn de radkappen bestickerd! Ik vind het fucking vet.
Zo staat ie dr nu bij:
De SCR weer verkocht, en een MK Pro Race bovenlangs weer gekocht. En het rijdt echt super goed! Trouwens ook dunne wheelstripe op gedaan.
En nog 2 filmpjes met Airsal70 en MK Pro Race uitlaat:
http://video.google.nl/videosearch?q=Pa ... =nl&emb=0#Update 26-2K heb een Horse Power Ignition ontsteking gekocht uit 2005:
Update 31-3HPI is dus weer verkocht.
De laatste foto's van de MK Pro Race uitlaat.
Update 20-5 Een pakketje gekregen uit Frankrijk, van Altec.
Foto's zijn een beetje te fel.