Auteur |
Bericht |
jasperrr91
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 23, 2009 7:35 pm Berichten: 7459 Woonplaats: Heerewaarden
|
Re: Jaspers derbi drd: foto's ori staat pag 62
hedde het gezocht om ff te kijken twan maar bedankt
ma sep 07, 2009 3:54 pm |
|
|
Jeroenvs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 06, 2008 3:31 pm Berichten: 10590 Woonplaats: Oss
|
zit ik hier beetje oftopic te praten en vergeet ik OT te gaan OT: Ziet er zo netjes uit Nu dan toch wel het goede opgestuurd gekregen
ma sep 07, 2009 4:42 pm |
|
|
jasperrr91
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 23, 2009 7:35 pm Berichten: 7459 Woonplaats: Heerewaarden
|
haha jah inderdaad
ma sep 07, 2009 4:59 pm |
|
|
Rutger.
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di apr 14, 2009 8:35 pm Berichten: 1252 Woonplaats: Langeveen (ov)
|
arnemuiden-rs schreef: Kimi NL schreef: maar ik wil niet dat mijn zusje hem krijgt aangezien ik dan moet toezien hoe hij vernaggelt word..
en over een jaar zit ik de hele week in Arnhem en dan zit ik niet te wachten om in het weekend de brommer te gaan poetsen van een ander..
@Arnemuiden..
waarom zouj e met een brommer beter door het verkeer kunnen slingeren dan een Supermotard?? ik vind het makkelijker voor kleine stukjes, brommer midden in de stad neerzetten, geen motorpak aan enz. stukjes fietspad meepakken maar of je nu voor de kleine stukjes even met de spijkerbroek op de motor gaat?? en een rij-broek wat je er zo overheen kunt doen is ook nog een oplossing:P
ma sep 07, 2009 7:08 pm |
|
|
Thomas..
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr jan 23, 2009 3:44 pm Berichten: 981 Woonplaats: Nederhemert
|
Motor en brommer zijn tog bijna even groot.. voor dat kleine stukje hoef je dan tog ook niet je pak aan te trekken enzo.. Dus is tog gewoon allebij hetzelfde, alleen dat een motor veel sneller gaat..
_________________ Aprilia RS 125: viewtopic.php?f=37&t=16363 Yamaha TZR: http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.ph ... 30#p467730
|
ma sep 07, 2009 9:41 pm |
|
|
Mikeeee
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 06, 2008 12:17 pm Berichten: 3317 Woonplaats: lichtenvoorde
|
Kimi NL schreef: arnemuiden-rs schreef: Kimi NL schreef: maar ik wil niet dat mijn zusje hem krijgt aangezien ik dan moet toezien hoe hij vernaggelt word..
en over een jaar zit ik de hele week in Arnhem en dan zit ik niet te wachten om in het weekend de brommer te gaan poetsen van een ander..
@Arnemuiden..
waarom zouj e met een brommer beter door het verkeer kunnen slingeren dan een Supermotard?? ik vind het makkelijker voor kleine stukjes, brommer midden in de stad neerzetten, geen motorpak aan enz. stukjes fietspad meepakken maar of je nu voor de kleine stukjes even met de spijkerbroek op de motor gaat?? en een rij-broek wat je er zo overheen kunt doen is ook nog een oplossing:P je weet best wat die bedoelt
ma sep 07, 2009 9:43 pm |
|
|
jasperrr91
ApriliaForum Member
|
weet ie ook. Maar wilt weer bijdehand zijn
ma sep 07, 2009 10:27 pm |
|
|
Tuffel
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za maart 21, 2009 2:14 pm Berichten: 643 Woonplaats: oisterwijk
|
arnemuiden-rs schreef: Kimi NL schreef: maar ik wil niet dat mijn zusje hem krijgt aangezien ik dan moet toezien hoe hij vernaggelt word..
@Arnemuiden..
waarom zouj e met een brommer beter door het verkeer kunnen slingeren dan een Supermotard?? ik vind het makkelijker voor kleine stukjes, brommer midden in de stad neerzetten, geen motorpak aan enz. stukjes fietspad meepakken Kun je beter tomosje of puch met blauw kenteken hebben
_________________ Hahahaha
|
di sep 08, 2009 12:11 am |
|
|
arnemuiden-rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 08, 2008 1:39 pm Berichten: 2856 Woonplaats: Arnemuiden
|
ja nog makkelijker!
|
di sep 08, 2009 9:30 am |
|
|
jasperrr91
ApriliaForum Member
|
di sep 08, 2009 3:38 pm |
|
|
Rutger.
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di apr 14, 2009 8:35 pm Berichten: 1252 Woonplaats: Langeveen (ov)
|
Re: Jaspers derbi drd: Nieuwe helm
mooie helm..
en nu maar hopen dat je die bril wel opdoet i.p.v die leesbril van je:D
di sep 08, 2009 3:47 pm |
|
|
af1-racer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jul 16, 2008 10:13 pm Berichten: 1560 Woonplaats: dussen
|
zo mooi helmpje mag ik vragen hoeveel dat die kostte?
_________________ Mn Aprilia af1: viewtopic.php?t=10557 Mn Aprilia rs extrema: viewtopic.php?f=14&t=11904
Le Derbi schreef: auto wheelies geen gebrek als je met de koppeling speelt
|
di sep 08, 2009 3:59 pm |
|
|
jasperrr91
ApriliaForum Member
|
@ kimi Opdondere vereakte geak ! En dat mag wel koste 120 euro dus viel mee. Bril kosten 50 euro. Nieuwschierige mensen hier
di sep 08, 2009 4:07 pm |
|
|
Rutger.
ApriliaForum Member
|
Jasper.. houdt ook van jou hoor:P..
di sep 08, 2009 4:24 pm |
|
|
jasperrr91
ApriliaForum Member
|
die nie zo wazig
di sep 08, 2009 4:35 pm |
|
|
|