|
Derbi Gpr R || Verkocht|| suzuki Sv650s Terug
Derbi Gpr R || Verkocht|| suzuki Sv650s Terug
Auteur |
Bericht |
floRiS50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 27, 2007 1:12 am Berichten: 2996 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Middelburg
|
Re: Re:
chunho schreef: *Thomas* schreef: vind dit een erg mooie kleurstelling :)
vind deze veel mooier, echt heel veel mooier dan de nieuwe gpr
succes ermee Ok ik zeg 1 ding. " Jij hebt totaal geen smaak voor brommers" uhm, waarom houd jij je mond niet gewoon? Nette SV heb je ook nog foto's van de gpr voordat je hem verkocht? dus in nieuw lakje
_________________ Honda VTR1000 Firestorm
|
di jan 06, 2009 6:41 pm |
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
floRiS50 schreef: chunho schreef: *Thomas* schreef: vind dit een erg mooie kleurstelling :)
vind deze veel mooier, echt heel veel mooier dan de nieuwe gpr
succes ermee Ok ik zeg 1 ding. " Jij hebt totaal geen smaak voor brommers" uhm, waarom houd jij je mond niet gewoon? Maakt niet uit, domme kerel, domme opmerking. Mooie SV, rijdt vast lekker zo'n kleine V twin
di jan 06, 2009 6:45 pm |
Persoonlijk album
|
|
arnemuiden-rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 08, 2008 1:39 pm Berichten: 2856 Woonplaats: Arnemuiden
|
Re: Derbi Gpr R || Verkocht|| suzuki Sv650s Terug
mooie motor man
|
di jan 06, 2009 6:46 pm |
|
|
floRiS50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 27, 2007 1:12 am Berichten: 2996 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Middelburg
|
Citaat: Maakt niet uit, domme kerel, domme opmerking.
Was ik inderdaad ook al achter..
|
di jan 06, 2009 6:58 pm |
|
|
s1acker
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jan 13, 2008 6:20 pm Berichten: 2940 Woonplaats: Ermelo
|
*Thomas* Citaat: vind dit een erg mooie kleurstelling :) vind deze veel mooier, echt heel veel mooier dan de nieuwe gpr
succes ermee]
chunhoCitaat: Ok ik zeg 1 ding. " Jij hebt totaal geen smaak voor brommers" ben het met chun eens, vind de motor zelf een prachtige kleur hebben maar vind em toch wat kaal, vind de voorkuip beetje op een rx lijken, niet mooi dus :p maar als eerste indruk
wo jan 07, 2009 9:48 am |
|
|
tuony
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jul 24, 2006 9:52 am Berichten: 163 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: dronten
|
Citaat: Nette SV heb je ook nog foto's van de gpr voordat je hem verkocht? dus in nieuw lakje Hoebedoelje? Ik heb mijn brommers nooit een ander kleurtje gegeven (jammer genoeg)
wo jan 07, 2009 3:49 pm |
|
|
floRiS50
ApriliaForum Member
|
ow sorry, verkeerd begrepen/gelezen dan iets ik dacht dat je de gpr had herspoten, maar toch niet dus
|
wo jan 07, 2009 5:20 pm |
|
|
Nollie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 10:58 pm Berichten: 944 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Sprang-Capelle
|
Kijk aan een sv! Heb er zelf ook nog aan zitten denken in plek van mijn R6. Misschien komt er ooi nog wel eens 1. want ze scheinen geweldig te rijden!
_________________ Een echten man zorgt dat hij bier zuipen kan!
|
wo jan 07, 2009 8:17 pm |
Persoonlijk album
|
|
|