Auteur |
Bericht |
Wilbert
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 17, 2011 4:10 pm Berichten: 163 Woonplaats: Oudleusen (OV)
|
 Re: Rieju RS2 van Wilbert - P1/P6 nieuw filmpje ^_^
Eigen veiligheid, eigen verantwoordelijk. Ik rijd rustig door de bochtjes, rem optijd af.. dont worry 
|
di mei 08, 2012 8:14 pm |
|
 |
rx50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di feb 22, 2011 4:46 pm Berichten: 463 Woonplaats: veenendaal
|
totdat iemand ineens zn auto voor je zet.. wat ik dus had maar ik mag niks zeggen want ik reed ook vaak zonder helm in de buurt 
|
di mei 08, 2012 8:34 pm |
|
 |
Yv.S
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 15, 2011 9:43 pm Berichten: 982 Woonplaats: Deest
|
Achja zijn alzoveel discussies over een helm dragen geweest. maar nog ff je kenteken netjes onder een hoek eronder en die taartschep aan je moeder geven
_________________ No one is able to discribe the feeling. Some call it freedom or explain it as their passion. Others call it madness and reckless.
|
di mei 08, 2012 9:29 pm |
|
 |
JvS
ApriliaForum Member
|
ge zit beetje ver naar achter, ist nie? boeie zonder helm door je straat, hij rijd niet gevaarlijk toch zoals je kunt zien...
|
di mei 08, 2012 11:48 pm |
|
 |
Wilbert
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 17, 2011 4:10 pm Berichten: 163 Woonplaats: Oudleusen (OV)
|
Klopt haha, ziet er nogal vreemd uit op t filmpje he Op m'n andere filmpjes zie ik dat niet zo, maar hier valt t wel op.. @Yvs, ik vind het niet zo mooi wanneer je het kenteken zo direct onder het kontje plaatst omdat ik de vorm van het kontje niet zo mooi vind. Door de taartschep weg te halen valt die vorm nogal op. Snapje? Daarom wil ik graag of een dubbele seatpipe of het kontje zelf aanpassen. Maar dat zijn toekomst dromen 
|
wo mei 09, 2012 10:43 am |
|
 |
Yv.S
ApriliaForum Member
|
Dat klopt het kontje vond ik ook minder in het begin. als goed is heb ik thuis nog foto's hoe ik het gedaan heb. zal ze later wel ff posten. miss is het wel wat maar dubbele seat pipe is ook gaaf
_________________ No one is able to discribe the feeling. Some call it freedom or explain it as their passion. Others call it madness and reckless.
|
wo mei 09, 2012 11:09 am |
|
 |
Wilbert
ApriliaForum Member
|
Aah ik ben benieuwd! Als je ze zou willen posten ben ik je erg dankbaar 
|
wo mei 09, 2012 11:18 am |
|
 |
Wilbert
ApriliaForum Member
|
problemen met m'n knipperlichten.. alle hulp is welkom, baal er behoorlijk van dat ik het niet makkelijk gefixt krijg aangezien ik een leek ben met elektronica viewtopic.php?f=21&t=20747edit; opgelost! zie topic.
Laatst bijgewerkt door Wilbert op wo mei 16, 2012 9:58 am, in totaal 1 keer bewerkt.
|
za mei 12, 2012 12:50 pm |
|
 |
Yv.S
ApriliaForum Member
|
Sorry helemaal vergeten voor de foto's van het kenteken hier laaste foto's bij de verkoop  
|
zo mei 13, 2012 8:01 pm |
|
 |
Wilbert
ApriliaForum Member
|
Thx, die van jou zag er idd ook nog best netjes uit Had je de standaard uitlaat er daar onder of?
|
wo mei 16, 2012 9:57 am |
|
 |
Yv.S
ApriliaForum Member
|
Dankje, maar zat wel enige roest op. zie achterbrug bv
maar ik verkocht hem met standaard uitlaat en turbokit demper. heb nog wel een gianelli uitlaat liggen voor am6 waar mee ik tijd gereden heb
|
wo mei 16, 2012 12:47 pm |
|
 |
Wilbert
ApriliaForum Member
|
Goed, gister er achter gekomen dat mn cockpit frame het leven niet meer zag zitten. Het zat nog aan elkaar, maar kon alle kanten opbewegen (was gebarsten) dus de hele voorkant van de brommer kon op en meer.. vond hem al wat bewegelijk onder het rijden. Vandaag gelijk uit elkaar gehaald, gelast (en even snel dat deel overgespoten) en weer in elkaar gezet. Lijkt wel dat tie een aanrijding heeft gehad xD   Nou toen dat framepje er weer op gezet, kabels aangesloten. En toen werkte alles weer :)  Kapje er weer op 
|
vr mei 25, 2012 6:54 pm |
|
 |
|