Auteur |
Bericht |
Rallyking
ApriliaForum Member
|
Re: drd pro! opnieuw vraag p6!
_________________ http://www.youtube.com/user/pikexking
|
di apr 05, 2011 7:26 pm |
|
|
RS50Rick
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 16, 2011 11:48 pm Berichten: 699 Woonplaats: BE
|
ThomaSBK schreef: TheDutchBeast schreef: Gelukkig is thomas altijd zo behulpzaam Ik kan hem het wel vertellen, maar dan vermeld ik erbij dat ik vandaag een 5 aderige 380volt kabel wou doorknippen met een ongeisoleerde zijkniptang. En dat ik bij mijn tomos de elektra zo beroerd aanhad gesloten dat als (incorrecte dat/als constructie) ik mijn knopje voor mijn toeter indrukte mijn licht ging branden en mijn brommer uit.
di apr 05, 2011 7:27 pm |
|
|
sander-
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za dec 12, 2009 4:31 pm Berichten: 171 Woonplaats: roswinkel
|
okee, vandaag ik reed over een drempel en vanaf dat moment deed mijn teller niks meer ook geen licht ervanaf achterlamp was uit remlicht deed et niet en toeter ook niet meer.
die draden van net zag ik toen ik ging kijken die hongen dus al los voorheen werke alles.
_________________ mijn drd pro! viewtopic.php?f=11&t=18026
|
di apr 05, 2011 8:00 pm |
|
|
ThomaSBK
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 19, 2009 9:44 pm Berichten: 4057 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zutphen
|
Supermotard owned bij een drempel
|
di apr 05, 2011 8:03 pm |
Persoonlijk album
|
|
sander-
ApriliaForum Member
|
ja is wel makelijk met drempels maar op deze manier niet maar iemand enig idee wat et kan zijn?
|
di apr 05, 2011 8:14 pm |
|
|
MartinW0527
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
|
Zekering al gechecked, en de accupolen?
di apr 05, 2011 9:39 pm |
|
|
sander-
ApriliaForum Member
|
ja kwam ook als eerste in mij op maar zekering nog heel polen maken goed contact enz.
|
di apr 05, 2011 9:51 pm |
|
|
MartinW0527
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
|
En al je elektro doet het niet meer?
di apr 05, 2011 10:07 pm |
|
|
jo0st0410
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di aug 03, 2010 9:07 pm Berichten: 131 Woonplaats: Klijndijk
|
Die brommer heeft ooit eens nieuwe ontsteking ofzo gehad. Kijk gewoon of alle draadjes een verbinding hebben. Dan maken die stekkertjes niks uit. Al wil je van dat geklooi met die electra afzijn moet je denk ik nieuwe kabelboom kopen. Want er is ergens een breukje. Kan haast niet anders.
_________________ Mijn Aprilia SX '10: http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=13&t=17103
|
wo apr 06, 2011 1:38 pm |
|
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
De standaard derbi-ziekte? (dat is dat de kabels gewoon afbreken bij het balhoofd omdat ze NET te kort zijn)
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
wo apr 06, 2011 1:40 pm |
|
|
sander-
ApriliaForum Member
|
voorlamp doet et nog wel... maar zit der aan te denken om kompleet nieuwe kabel boom te maken, als je een nieuwe koopt zijn ze nog steeds net te kort.. had vandaag tog wat; rijd richting de pomp s'ochtens met een kameraad nou tanken niks aan de hand en we rijden weg en op een gegeven moment ik hoorde wat valle ofzo in nieuw weerdinge (wie hierbekent is) ik dacht naja zal wel, komen we in emmen bij school zegt men kameraad je kenteken is weg is zeg egt? hij ja dusja terug rijden niks te vinden dus naar de tank vragen als ze op de camera wou kijken als die der daar nog op zat dan wist ik waar ik moest zoeken maar ze wist niet hoe dat moest.... dusja maar rustig naar school rijden en goed kijken en jahoor daarlag die, in de tas een naar school. op school een jongen van metaal techniek eem een tijdelijke houdertje gemaakt(zit zelf in voertuigen maar had geen praktijk vandaag) dus drekt door naar brezan toen ik vrij was en een nieuwe aanvragen, kan hem vrijdag halen was er net na half 3 als die er is drekt maar een goede houder maken waar die mooi zit.
|
wo apr 06, 2011 3:37 pm |
|
|
Luuk1488
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 01, 2010 1:44 am Berichten: 902 Woonplaats: Naaldwijk
|
Gast, ik begrijp geen klote van je verhaal, krijg bij die opleiding van je geen Nederlands? Sorry, misschien is dit lullig, maar ik word echt achterlijk van al die zwakbegaafden hier die niet kunnen schrijven *Je pro is wel meui ^^
wo apr 06, 2011 6:33 pm |
|
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
Ik weet niet wat het probleem is met dat verhaal hoor? hij is tijdens het rijden zn kentekenplaat kwijtgeraakt, terug gegaan naar het tankstation en gevraagd of hij de camera beelden mocht zien zodat hij wist of daar zn kenteken er nog op zat, toen rustig richting school gereden en zn plaat gevonden. Toen op school heeft een of andere dude een tijdelijke plaat houder gemaakt voor m zodat hij tot vrijdag kan rijden, omdat hij vrijdag een nieuwe plaat krijgt van de breza.
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
wo apr 06, 2011 6:42 pm |
|
|
sander-
ApriliaForum Member
|
ja, ik zee toch ook niet dat het een probleem was? en nee men nederlands is niet goed nee
|
wo apr 06, 2011 8:57 pm |
|
|
Limburger
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 24, 2010 9:27 pm Berichten: 1699 Woonplaats: Heibloem
|
Het probleem is, dat het een zin is en niet un stuk of 5-6 als het meer zinne ware was het chiller lezen. Maar jij hebt nog geluk dat je hem gevonde had, ik was uhm kwijt. Nu hebk un eentje
|
do apr 07, 2011 5:05 pm |
|
|
|