Auteur |
Bericht |
Tapvat
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 04, 2010 10:22 pm Berichten: 733 Woonplaats: Rijswijk
|
Re: Keeway xD
O, je gaat er heen, ik dacht al want ik heb nog nooit zo´n geval zien rijden tussen delft en maasland
zo feb 14, 2010 7:59 pm |
|
|
MischadeBruijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di feb 02, 2010 12:29 am Berichten: 86 Woonplaats: 's-Gravenzande(westland) Regio: Den haag
|
Nou Jeroen ik rijd elke dag langs dat politie bureau naar m'n werk, staan bijna elke week op het fietspad te controleren op ID en lichten. 1 van de redenen waarom ik hem niet ziek op ga voeren.
|
zo feb 14, 2010 8:15 pm |
|
|
jeroenGPR
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 12, 2009 6:17 pm Berichten: 1360 Woonplaats: Maasland
|
mn scooter laat ik gewoon die ring uithalen, zodat ik wel iets sneller ga maar net op de grens zit dat ik geen boete hoef te betalen en mn rs andere pijp.. die gerbuik ik toch weinig dus de kans klein dat ik gepak word .. en word ik gepakt .. dat hoort er dan maar bij
_________________ APRILA RS50 MY ROSSI FIAT 500 REPLICA
|
ma feb 15, 2010 12:03 am |
|
|
Ari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 29, 2007 7:05 pm Berichten: 2948 Woonplaats: Aalsmeer
|
Citaat: en ik zit nu ook tegen over et bureau in naaldwijk maar daar hebk niet veel last van want ik rij altijd door de hoogebomen
nou, dat je niet opeens in 1x verrast word ik ben daar dus mooi op de roller geweest (gelukkig met mn zip) dan reed ik rustig, opeens bij de tennis 1364493agentjes die voor mij springen, stond verderop een roller
ma feb 15, 2010 12:18 am |
|
|
jeroenGPR
ApriliaForum Member
|
Ari schreef: Citaat: en ik zit nu ook tegen over et bureau in naaldwijk maar daar hebk niet veel last van want ik rij altijd door de hoogebomen
nou, dat je niet opeens in 1x verrast word ik ben daar dus mooi op de roller geweest (gelukkig met mn zip) dan reed ik rustig, opeens bij de tennis 1364493agentjes die voor mij springen, stond verderop een roller wel met licht controle gelukkig werd ik opgebeld door een klasgenootje en kon ik een andere weg nemen haha nou laat ze maar komen kga toch niej snel met die scoot .. wel zonde want er staat een tzr 80 cc bij mij op school dus als die gepakt word
|
ma feb 15, 2010 12:26 am |
|
|
Charger
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr okt 31, 2008 9:01 pm Berichten: 208 Woonplaats: Naaldwijk
|
Ach, hopen dat zn bougie nat is dan:P. flikkert die teminste uit bij 20 kmu Denk dat wouter niet echt blij zal zijn nee
_________________ "Ik heb altijd gelijk. Eens dacht ik dat ik me vergiste, maar zelfs toen zat ik ernaast"
|
ma feb 15, 2010 12:28 am |
|
|
Ari
ApriliaForum Member
|
Citaat: wel zonde want er staat een tzr 80 cc bij mij op school dus als die gepakt word van kenneth? rood/wit uitvoering zonder kappen ofzuew?
ma feb 15, 2010 12:30 am |
|
|
Charger
ApriliaForum Member
|
Nee, van Wouter . Zelfde kleur, maar dan zo af en toe met kappen
_________________ "Ik heb altijd gelijk. Eens dacht ik dat ik me vergiste, maar zelfs toen zat ik ernaast"
|
ma feb 15, 2010 12:33 am |
|
|
Ari
ApriliaForum Member
|
wiethefuck is wouter die gozer nooit meegemaakt in me tzr tijd
ma feb 15, 2010 12:35 am |
|
|
Charger
ApriliaForum Member
|
hij komt anders wel uit De Lier . Hij heb TZR gereden, toen een DNA , daarna een SX en nou weer een TheeZetteR . ken je m nou ?
|
ma feb 15, 2010 12:52 am |
|
|
Ari
ApriliaForum Member
|
nope, ken alleen 2 gozers uit de lier die tzr hebben/hadden, maar geen wouter hyves? Citaat: toen een DNA gaat ie zeker met mocros om?
ma feb 15, 2010 1:31 am |
|
|
Charger
ApriliaForum Member
|
nope, volgens mij niet hyves hebtie nie
|
ma feb 15, 2010 1:39 pm |
|
|
jeroenGPR
ApriliaForum Member
|
scooter heeft vandaag al weer bewezen waarom ik hem ook al weer had grootschalige rollerbankcontrole naast mn school in 1 lesuur zag ik er 5 terug van LOPEN dus kentekenpapieren ingevorderd 3 runners 1 aerox 1 kreidler dus ben blij dat mn brommer in stukjes in de schuur ligt
|
wo feb 17, 2010 3:31 pm |
|
|
Jeroenvs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 06, 2008 3:31 pm Berichten: 10590 Woonplaats: Oss
|
toch niet zon gekke keuze dus nee
wo feb 17, 2010 4:01 pm |
|
|
Charger
ApriliaForum Member
|
jeroenGPR schreef: scooter heeft vandaag al weer bewezen waarom ik hem ook al weer had grootschalige rollerbankcontrole naast mn school in 1 lesuur zag ik er 5 terug van LOPEN dus kentekenpapieren ingevorderd 3 runners 1 aerox 1 kreidler dus ben blij dat mn brommer in stukjes in de schuur ligt heh, wanneer dan?? helemaal niets van meegekregen
|
wo feb 17, 2010 4:24 pm |
|
|
|