Auteur |
Bericht |
*Kris*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 02, 2008 8:19 pm Berichten: 1237 Afbeeldingen: 8 Woonplaats: Woudrichem
|
Citaat: Mjah ieder z'n smaak hé
jap ik vind ze juist wel mooi k had ze ook op mn af1 de hebben veel grip enzo
_________________ brommer - loos :(
|
za jul 12, 2008 11:34 am |
Persoonlijk album
|
|
TwanMass
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 11, 2007 10:55 pm Berichten: 2097 Afbeeldingen: 7
|
RS 666 schreef: Citaat: Quote:
krijs je dan nog een beetje goed geluid door die demper of gewoon hetzelfde zachte geluid van ene tzr?
de demper bepaald het geluid he daarom haalen ze er soms demperwol uit voor een harder geluid maar mooi is hij niet. die loevinci zal erg mooi klinker met een powerfilter
de demper bepaald echt niet het geluid, ik heb giannelli met giannelli demper gehad, en heb nu me orginele demper erop, en geluidsverschil, totaal niet
Bij mij toch 100% van wel, met die giannelli, SUPERhard geluid, net alsof je zonder demper rijdt, en met die originele, die er overigens niet eens geweldig op past, een heeeeel stuk minder, maar kweet niet hoe dat komt
_________________ NIEUWE HARDCORE MIX (Feb. 2012): http://youtu.be/3Yi_J2z10wM
|
za jul 12, 2008 11:49 am |
Persoonlijk album
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
2e hands demper ofzo?
want dan was misschien je demper wol op ofzo, ik heb ook zonder demper gereden paar keer en dat was echt ziek veel herrie hoor
za jul 12, 2008 11:56 am |
Persoonlijk album
|
|
THAI-fight
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 15, 2005 7:26 pm Berichten: 394 Woonplaats: ja
|
nouja ik had dat dus ook met me gpr...ook gianelli erop en gewoon enorm hard knetter/knallend geluid stationair... open gemaakt en dus tot de ontdekking gekomen dat het demperwol van een gianelli demper zodanig snel verkoolt dat het dus echt helemaal zwart word...
gevolg: er vormt zich een zwarte koolstof achtige dikke laag (ruim 5 mm) om het pijpje met gaatjes (in je demper) en het gevolg daarvan is dat de demper zijn demping dus verliest
ik heb dit wol toen vervangen en het geluid was al meteen een stuk beter...maar het lijkt dat ik nu na zo'n 6500 km ofzo...alweer behoorlijk wat lawaai blijk te maken
misschien dat dit te maken heeft met het feit dat deze uitlaat gewoon veel en veel heter word dan waar het wol op is berekend? ik heb iig geen idee
_________________ met heroïne ga je heel hard achteruit,het is zelfs dodelijk...met brommer rijden ga je heel hard vooruit,alleen je betrekt er andere mensen bij...
...it´s not a game , it´s real...
|
za jul 12, 2008 11:58 am |
|
|
TwanMass
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 11, 2007 10:55 pm Berichten: 2097 Afbeeldingen: 7
|
hoe kun je je demperwol vervangen dan?
_________________ NIEUWE HARDCORE MIX (Feb. 2012): http://youtu.be/3Yi_J2z10wM
|
za jul 12, 2008 1:03 pm |
Persoonlijk album
|
|
Royal Club
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 22, 2007 3:56 pm Berichten: 4705 Woonplaats: Vinkeveen
|
hopeloos. alles wat je er aan doet maakt m minder
maar, diegaten kan je niet "dicht" maken, omdat die steuntjes op je frame uitsteken.
enigste optie is afflexen en dan dichtmaken met glasvezel matjes en de hele bende
_________________ “When life gives you lemons ask for salt and tequila”
|
za jul 12, 2008 1:11 pm |
|
|
THAI-fight
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 15, 2005 7:26 pm Berichten: 394 Woonplaats: ja
|
TwanMass schreef: hoe kun je je demperwol vervangen dan?
popnagels doorboren en demper openhalen
_________________ met heroïne ga je heel hard achteruit,het is zelfs dodelijk...met brommer rijden ga je heel hard vooruit,alleen je betrekt er andere mensen bij...
...it´s not a game , it´s real...
|
za jul 12, 2008 2:39 pm |
|
|
anderson
ApriliaForum Member
|
floRiS50 schreef: vind t een lelijke tankpad, snorry handvaten ook niet mijn smaak
+1, handvaten vind ik over de top, een beetje te voor zo'n brommer. Zelf zou ik zulke handvatten nooit nemen. En de tankpad, is gewoon niet mijn smaak
Laatst bijgewerkt door anderson op za jul 12, 2008 7:20 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
za jul 12, 2008 2:57 pm |
|
|
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
handvatTen jongens
|
za jul 12, 2008 3:41 pm |
|
|
*Kris*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 02, 2008 8:19 pm Berichten: 1237 Afbeeldingen: 8 Woonplaats: Woudrichem
|
Citaat: hopeloos. alles wat je er aan doet maakt m minder
maar, diegaten kan je niet "dicht" maken, omdat die steuntjes op je frame uitsteken.
enigste optie is afflexen en dan dichtmaken met glasvezel matjes en de hele bende
nau dat vind JIJ ja want ik vind het dus wel mooier !
en die spoiler blijf gewoon lekker
_________________ brommer - loos :(
|
za jul 12, 2008 6:08 pm |
Persoonlijk album
|
|
RS Nera
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do aug 16, 2007 1:54 pm Berichten: 1558 Woonplaats: Zandbergen
|
johny theezetter
_________________ RS Nera Project GSX 750 project Mito mini project Kawasaki GPX 600 R BMW F800R
|
za jul 12, 2008 6:12 pm |
|
|
petertzr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jun 20, 2006 3:38 pm Berichten: 2931 Woonplaats: Nederhemert
|
Ga ergens anders dom lopen doen ofzo? Rare belg
Een leuk ding, al zou ik wel die reflectoren van je voorvork trekken, stickers van je kappen en geen rood velglint nemen
_________________ Thom'z BeunBaas
|
za jul 12, 2008 6:22 pm |
|
|
Ari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 29, 2007 7:05 pm Berichten: 2948 Woonplaats: Aalsmeer
|
over die gaten van spoiler kan je ook gewoon stickerjte plakken
k rij met gaten en geen problemen mee
za jul 12, 2008 6:27 pm |
|
|
Royal Club
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 22, 2007 3:56 pm Berichten: 4705 Woonplaats: Vinkeveen
|
Kris Af1 schreef: Citaat: hopeloos. alles wat je er aan doet maakt m minder
nau dat vind JIJ ja want ik vind het dus wel mooier ! en die spoiler blijf gewoon lekker
als jij niet wil weten wat IK van JOU brommer vind moet je maar GEEN gallery aanmaken!
_________________ “When life gives you lemons ask for salt and tequila”
|
za jul 12, 2008 7:17 pm |
|
|
anderson
ApriliaForum Member
|
Daar heb je gelijk in, je kan niet alleen positieve reactie's krijgen.
|
za jul 12, 2008 7:21 pm |
|
|
|