TZR van Slammers *Verkocht.. (U)*
Auteur |
Bericht |
XLER8R
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 27, 2009 6:57 pm Berichten: 2022 Woonplaats: Wijk en Aalburg
|
Re: TZR van Slammers *Beun Hmr/2 binnen op pag. 48*
Ik heb de foto;'s gemaakt, het lijkt wel een krater man. En mij had je eerst ook genaaid. Ik had tog die Metrakit RK gekocht, geld gestort en opeens was ie verkocht aan iemand anders voor €5 euro extra Zo bouw je vertrouwen op jah Maar even over die Yasuni, die deuken zitten er wel, en zijn niet zomaar van het verzenden lolbroek, en hij past ook voor geen ene fuck want hij is verbogen Nogmaals, spreek de waarheid gewoon. Loop mense gwoon niet te fucke
_________________ Micro Power!
|
di mei 12, 2009 9:04 pm |
|
|
UcD
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo okt 01, 2008 6:35 pm Berichten: 211 Woonplaats: Arnhem
|
joun verhaal is anders, jij stuurt naar ene Umit Yilmaz alsof er 1 Umit in heel Arnhem woont. Niet Dus! Ik heet nieteens Yilmaz weetje, dat is gewoon joun eigen domme fout.
Ten tweede, hij passte gewoon bij rs stefan daar heeft hij foto's van.
|
di mei 12, 2009 9:09 pm |
|
|
slammers
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 24, 2008 5:25 pm Berichten: 3012 Woonplaats: Wijk & Aalburg
|
arnemuiden-rs schreef: http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=7&t=12742 wil niet lullig doen maar je kan wel op de fotos zien dat dat dempertje niet helemaal 100% is, en er is vermeld in de beginpost dat er een deukje in zit , en hij heeft 1 mei de beginpost voor het laatst veranderd zie ik. dan is hij toch gewoon eerlijk? Dude, er staat een deukje in de bocht. Er zit een krater op de expansie en de bocht is samen geknepen en ook nog is verbogen. Ga zo de camera pakken. De demper is niet 100% stond er ja, maar dat duidde meer op het kevlar in het begin het tuutje kon je niet zien op de foto. Dat ding was enorm verroest en zwaar verkracht. Uitlaat is nu geschuurd het deel wat je ziet en het tuutje ook, maar van de deuken en alles kan ik nog wel foto maken. Zal zo doen. UcD schreef: Ten tweede, hij passte gewoon bij rs stefan daar heeft hij foto's van.
Je verkooprede was anders dat hij niet past onder een RS, FAIL.
di mei 12, 2009 9:10 pm |
|
|
arnemuiden-rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 08, 2008 1:39 pm Berichten: 2856 Woonplaats: Arnemuiden
|
Dude, er staat een deukje in de bocht. Er zit een krater op de expansie en de bocht is samen geknepen en ook nog is verbogen. Ga zo de camera pakken. De demper is niet 100% stond er ja, maar dat duidde meer op het kevlar in het begin het tuutje kon je niet zien op de foto. Dat ding was enorm verroest en zwaar verkracht. Uitlaat is nu geschuurd het deel wat je ziet en het tuutje ook, maar van de deuken en alles kan ik nog wel foto maken. Zal zo doen. als het zo erg is, dan kan ik het snappen
|
di mei 12, 2009 9:13 pm |
|
|
slammers
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 24, 2008 5:25 pm Berichten: 3012 Woonplaats: Wijk & Aalburg
|
di mei 12, 2009 9:33 pm |
|
|
Rickb
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma dec 08, 2008 9:22 pm Berichten: 782 Woonplaats: Arnemuiden
|
UcD schreef: Aprilia Driver 69 schreef: UcD schreef: Hoezo is dit uitlaat gaar? toen jullie mijn verkooptopic zagen konden jullie allemaal zien hoe '' gaar '' die uitlaat was. Dat is ie dus niet! Echt raar vind ik dit. Demper is niet mooi nee, maar ja dat wist ie al. En uitlaat rijd perfect man. Wat zitten jullie nou allemaal te zeiken. vind je het normaal dat er deuken inzitten dan? Laatste keer dat ik hier nog iets over wil zeggen: Deuken die zitten er niet nee, tenzij er iets tijdens de post is gebeurd en is geplet ofzo wat we sterk lijkt. Verder is de uitlaat niet gaar, rijd super, heb er ook ook gereden. Ik flash hier niemand dus wat een gezeik allemaal zeg. geplet? door een brief
_________________ '' Valerie.. says: Alsof je liever een kip neukt dan een meid
|
di mei 12, 2009 9:35 pm |
|
|
[T][H][IJ][N]
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 10, 2008 8:54 pm Berichten: 3139 Woonplaats: H.a.p.s
|
dat is een serieus deukje hoe krijg je dat tuutje van de demper zo verneuqt
_________________ !!Derbi GPR Panther Black!!verkocht http://apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=11&t=11517&st=0&sk=t&sd=a Opel Sjeez Kadett GSI Cabrio
|
di mei 12, 2009 9:35 pm |
|
|
Rickb
ApriliaForum Member
|
Re: TZR van Slammers *Beun Hmr/2 binnen op pag. 48 + 52*
heb je hem in je hol gehad ofzo?? gebruik dan gewoon een dildo kerel...
|
di mei 12, 2009 9:36 pm |
|
|
arnemuiden-rs
ApriliaForum Member
|
die demper is zeker een afgezaagde scooterdemper?, die deuk bij die bocht ziet er trouwens wel vreemd uit zeg maar ga je hem doorzagen en dan uitdeuken en weer dichtlassen?
|
di mei 12, 2009 9:37 pm |
|
|
slammers
ApriliaForum Member
|
Al is het een scooterdemper, elke mongool kan dat tuutje netjes afzagen. Het stond niet in de advertentie gemeld of duidelijke foto. Ook stond deukje in de bocht, zoals iedereen kan zien zit er een aardige bocht in, loopt hij veel te smal, want moet beetje bol lopen en zie je dat die bocht ook gebogen is. Verder was die deuk op de expansie, uh mijn excuus ik moet deukje zeggen natuurlijk, niet gemeld. Zal zien wat hij op de testbank doen, maar erg blij ben ik niet en als UcD gewoon een volwassen vent is stort hij 20 euro terug. Beetje winst maken op een ongelofelijk tyfus gare kk uitlaat. Hij heeft er godverdomme zelf 65 euro voor betaald en dan mij 92 euro laten betalen. En dan ook nog mekkeren dat dat een goede prijs is, want er zaten rvs boutjes bij. Nou als ik die dingen in mijn hol stop zijn ze nog niet zo bruin als ze nou zijn.
di mei 12, 2009 9:41 pm |
|
|
ostjj
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 20, 2007 5:32 pm Berichten: 1145 Woonplaats: Merksem
|
hahaha
di mei 12, 2009 9:42 pm |
|
|
flame
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 17, 2009 11:59 pm Berichten: 499 Woonplaats: Groningen
|
moii!! dat ding is echt verrot zou hem echt terug sturen hoor
|
di mei 12, 2009 9:42 pm |
|
|
arnemuiden-rs
ApriliaForum Member
|
maar laat je hem uitdeuken of?
|
di mei 12, 2009 9:43 pm |
|
|
slammers
ApriliaForum Member
|
Dude haal die foto's dan uit je quote En terugsturen ga ik niet aan beginnen, UcD moet ballen laten zien en gewoon 20 euro terugsturen. arnemuiden-rs schreef: maar laat je hem uitdeuken of? Nee, zal vrijdag zien wat er gebeurd op de testbank. Hij moet zeker 115 halen, want haal met V6 al 107 en al haalt hij dat niet dan heeft hij dus prestatieverlies en klopt er helemaal niets van wat UcD zegt.
Laatst bijgewerkt door slammers op di mei 12, 2009 9:46 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
di mei 12, 2009 9:44 pm |
|
|
Rickb
ApriliaForum Member
|
terug sturen, en je 92 euro + verzendkosten terug krijgen
|