Donderdag avond eindelijk gereden, ik naar mijn oma, ging allemaal heel goed, reed rustig omdat het nat was en ik heb tog vee rubbers
.
Om 20:00 weer weg bij mijn oma, dus ik denk ik ga even een rondje dijk, heel rustig. De dijk groten deels uitgerede, dus ik keer om om terug te rijde.
Ik rijd door een flauwe bocht, kom eruit en gaa weer op het gas, voel ik mijn achterband wegglijden!
En jahoor daar ging ik, ik gleed op mijn kont verder en mijn derbi zag ik over de weg glijde met mega vonken eraf.
Dus ik denk dat zit niet goed, ik als een gek dat ding weer opgetild, snel op de stoep gaan staan en de schade bekeken.
De linker voor kap is op de hoek helemaal kaal! En mijn schakelpookje was helemaal krom. En me stuurgewicht is beschadigt.
Toen kwam er een man aan lopen en die was zo vriendelijk om me thuis te brengen met de brommer achterin.
Vandaag schoon gemaakt en weer de schade bekeken. Mijn schakelpook heb ik weer recht gekregen maar hetgenen waar je voet tegen zit is helemaal schuin afgeschaaft, daar kwamen dus die vonken vanaf!
Maar als ik zo nu over nadenk heb ik tog wel geluk gehad want hij is op het stuur teregt gekomen, en voor de rest is er niks krom of beschadigt.
Foto's zullen volgen.