Auteur |
Bericht |
Jeroenvs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 06, 2008 3:31 pm Berichten: 10590 Woonplaats: Oss
|
Re: DERBI GPR KONICA MINOLTA *Foto's ft. REPSOL pag. 43*
en lukken pas fatsoenlijk in, daglicht + een plaats met meer ruimte....zodat je dus ook de brommers wat anders neer kan zetten. Waarom zou je moeite gaan doen om top foto's te gaan maken in een garage... Een foto buiten is dan toch 10x beter. Wacht maar gewoon af, zullen vast mooiere foto's komen. Vooral als hij dalijk zijn rijbewijs heeft.
do sep 17, 2009 11:11 pm |
|
|
Robinrs50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 30, 2009 4:30 pm Berichten: 909 Woonplaats: Wateringen
|
Kimi NL schreef: Mikeeee schreef: Kimi NL schreef: wrom zet je altijd die brommers in zo'n vage positie.. zo krijg je geen enkele brommer er mooi op.. zet ze gewoon naast elkaar ofzo dan krijg je al een heel ander effect. waarom kun je niet een x een compliment geven inplaats van commentaar wat moet ik dan zeggen, dat het een mooie brommer is.. dat heb ik toch al gezegt. ik zeg alleen dat de stand van de brommers zuigt. en over foto's maken in een garage, tsja dat wil ook gewoon niet. maar dat hebben ze al door. en waarom zou ik een compliment geven als ik er niet achtersta.. sorry dat ik niet zo'n snel overtuigbaar ventje ben zoals de gemiddelde vluchtige forumbezoeker die bij elke foto "GEIL! " antwoord.. ik vind het gewoon jammer dat je nou foto's maakt waar de brommer niet tot z'n recht komt en waardoor het slechte foto's worden. die foto's wat je schoot toen hij buiten stond waren veel beter, maar 1 brommer fotograferen is ook makkelijker. doe gewoon eens creatief, neem een close-up van beide koplampen ofzo.. of maak een foto waar het Minolta groot en ingezoomd is aan de zijkant en dat in de verte de Repsol staat. zulke foto's doen het veel beter en zijn het meer waard. gewoon spelen. maar niet een pose wat altijd gebruikt word, (bijv, die repsol, die staat op veel foto's met de voorkant tegenover een andere brommer, dat is jammer want die respol vraagt alle aandacht vanwege de kleuren, doet die andere brommer een beetje tekort) je moet dat gewoon beetje zien te vinden. Met een goede camera en een beetje creativiteit kun je zoveel mooiere foto's maken. zelfs in een garage. (Denk aan reflecties in ruiten/vijvers/spiegels waar je mee kunt spelen, bijvoorbeeld een foto maken van de cockpit van de RS en als je in de spiegel kijkt de Minolta ziet, zoiets) klopt helemaal, ik had een keer een adres gekeken en ging kijken of ik het kon vinden had me camera voor de zekerheid bij me maar was niet de bedoeling om super foto's te maken die zeker nog wel komen ! en ik ga je proberen te overtuigen !
do sep 17, 2009 11:14 pm |
|
|
Rutger.
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di apr 14, 2009 8:35 pm Berichten: 1252 Woonplaats: Langeveen (ov)
|
Jeroenvs schreef: en lukken pas fatsoenlijk in, daglicht + een plaats met meer ruimte....zodat je dus ook de brommers wat anders neer kan zetten. Waarom zou je moeite gaan doen om top foto's te gaan maken in een garage... Een foto buiten is dan toch 10x beter. Wacht maar gewoon af, zullen vast mooiere foto's komen. Vooral als hij dalijk zijn rijbewijs heeft. Misschien komt het omdat het al donker was ofzo maar de plek waar hij laatst foto's maakte is al 10x beter.. daar kunne makkelijk 2 brommers. voldoende licht. neutrale achtergrond en een leuk decor(planten).. dus zoveel moeite was dat niet geweest(als dat bij hem thuis was) @RobinRS50,, Daar houd ik je aan!
do sep 17, 2009 11:18 pm |
|
|
Jeroenvs
ApriliaForum Member
|
maar volgens mij wat het nogal donker toen ze die foto's maakte, anders hadden ze echt wel buiten gestaan
do sep 17, 2009 11:19 pm |
|
|
Rutger.
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di apr 14, 2009 8:35 pm Berichten: 1252 Woonplaats: Langeveen (ov)
|
foto's zijn vanmorgen om 10 uur ge-upload.. en daar staat dat hij net even langskwam.. dus wss was er licht genoeg:D
do sep 17, 2009 11:21 pm |
|
|
Robinrs50
ApriliaForum Member
|
Kimi NL schreef: foto's zijn vanmorgen om 10 uur ge-upload.. en daar staat dat hij net even langskwam.. dus wss was er licht genoeg:D was er toch echt rond 9 uur in de avond was pikke donker was het maar in de ochtend geweest dan waren de foto 10X beter Bewijs:
do sep 17, 2009 11:24 pm |
|
|
jeroenGPR
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 12, 2009 6:17 pm Berichten: 1360 Woonplaats: Maasland
|
volgens mij was het gewoon licht robin
_________________ APRILA RS50 MY ROSSI FIAT 500 REPLICA
|
do sep 17, 2009 11:28 pm |
|
|
Robinrs50
ApriliaForum Member
|
jeroenGPR schreef: volgens mij was het gewoon licht robin ik heb een negatieve flitser maakt alles donker inplaats van licht
do sep 17, 2009 11:30 pm |
|
|
Jeroenvs
ApriliaForum Member
|
oeh das wel irritant dan
|
|
jeroenGPR
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 12, 2009 6:17 pm Berichten: 1360 Woonplaats: Maasland
|
_________________ APRILA RS50 MY ROSSI FIAT 500 REPLICA
|
|
|
Rutger.
ApriliaForum Member
|
haha,, oke.. je hebt me overtuigt:D
do sep 17, 2009 11:31 pm |
|
|
Robinrs50
ApriliaForum Member
|
Kimi NL schreef: haha,, oke.. je hebt me overtuigt:D haha, maar ja er komen zowiezo veel betere foto's als dit want het is gewoon bagger
do sep 17, 2009 11:32 pm |
|
|
Jeroenvs
ApriliaForum Member
|
robin & jeroen +1 hij is overtuigd
do sep 17, 2009 11:32 pm |
|
|