Re: Ruben's drd limited/evo project
heb zon vermoeden dat ik die spains met dit blok ook niet zo snel kwijt ben dus alle tijd.. miss dat t frame met kappen enzo wel redelijk snel te lozen zijn maar wie wil er op team aangepaste carters.. zijn er ook niet veel kan ik je zeggen.
en van die aftermeet weet ik niks.. denk niet dat ik die avond nog veel meer ga doen als even rondbellen en dan ergens chillen dus ik heb zeker savonds alle tijd..
heb zon vermoeden dat ik die spains met dit blok ook niet zo snel kwijt ben dus alle tijd.. miss dat t frame met kappen enzo wel redelijk snel te lozen zijn maar wie wil er op team aangepaste carters.. zijn er ook niet veel kan ik je zeggen.
ja maar 9 vd 10 mensen zien die spoelers en zeggen houdoe
ene marco, moet ik ff kijken watvoor onderdelen er allemaal in de bakken zitten die je erbij krijgt als je hem als project koopt, dan heb je volgens mij zon beet je anderhalf exrta blok ofzo...
Zo staat het er nu bij, alleen m'n rechter radiateur lekt een beetje maar gister is de senda van een vriend van me kapotgelopen (foto beneden) en het blok zit muurvast dus die doet em in onderdelen weg, brommer van hem staat hier nou in de schuur dus ga dadelijk even de radiateur overzetten en dan zou dat probleem ook weer gefixd moeten zijn.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum