Re: DERBI GPR KONICA MINOLTA *Foto's ft. REPSOL pag. 43*
Mikeeee schreef:
Kimi NL schreef:
wrom zet je altijd die brommers in zo'n vage positie.. zo krijg je geen enkele brommer er mooi op.. zet ze gewoon naast elkaar ofzo dan krijg je al een heel ander effect.
waarom kun je niet een x een compliment geven
inplaats van commentaar
wat moet ik dan zeggen, dat het een mooie brommer is.. dat heb ik toch al gezegt. ik zeg alleen dat de stand van de brommers zuigt.
en over foto's maken in een garage, tsja dat wil ook gewoon niet. maar dat hebben ze al door.
en waarom zou ik een compliment geven als ik er niet achtersta.. sorry dat ik niet zo'n snel overtuigbaar ventje ben zoals de gemiddelde vluchtige forumbezoeker die bij elke foto "GEIL!
" antwoord..
ik vind het gewoon jammer dat je nou foto's maakt waar de brommer niet tot z'n recht komt en waardoor het slechte foto's worden. die foto's wat je schoot toen hij buiten stond waren veel beter, maar 1 brommer fotograferen is ook makkelijker.
doe gewoon eens creatief, neem een close-up van beide koplampen ofzo.. of maak een foto waar het Minolta groot en ingezoomd is aan de zijkant en dat in de verte de Repsol staat. zulke foto's doen het veel beter en zijn het meer waard. gewoon spelen. maar niet een pose wat altijd gebruikt word, (bijv, die repsol, die staat op veel foto's met de voorkant tegenover een andere brommer, dat is jammer want die respol vraagt alle aandacht vanwege de kleuren, doet die andere brommer een beetje tekort) je moet dat gewoon beetje zien te vinden.
Met een goede camera en een beetje creativiteit kun je zoveel mooiere foto's maken. zelfs in een garage.
(Denk aan reflecties in ruiten/vijvers/spiegels waar je mee kunt spelen, bijvoorbeeld een foto maken van de cockpit van de RS en als je in de spiegel kijkt de Minolta ziet, zoiets)