Auteur |
Bericht |
Vetpot
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di sep 18, 2007 2:42 pm Berichten: 226 Woonplaats: Huizen (NH)
|
was t maar zo, maar omdat ik niet goed keek heb ik gewoon ZELF de verkeerde besteld. t was dus gewoon mn eigen stomme kutschuld, maar tis evengoed balen.
_________________ Mijn Kawa Ar50
|
za jun 28, 2008 9:44 pm |
|
 |
Schoutenrs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo okt 14, 2007 6:24 pm Berichten: 1876 Woonplaats: Hoek van Holland
|
idd dat is gewoon dom  altijd eerst goed kijken wat je besteld, maar dat heb je wss ook zelf wel door 
_________________ (\___/) ( ='.'= ) (")__(")
|
za jun 28, 2008 9:56 pm |
|
 |
Vetpot
ApriliaForum Member
|
Updeet @ beginpost... kan n admin misschien die poll weghalen? dat ie lelijk is, is ondertussen wel bekend 
|
do jul 03, 2008 5:19 pm |
|
 |
Vetpot
ApriliaForum Member
|
topic omgegooid. zie eerste post. nieuwe foto's!
|
za jul 05, 2008 2:32 pm |
|
 |
Recrush
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 10, 2008 6:18 pm Berichten: 895 Woonplaats: Veenendaal
|
Ziet er goed uit! Ben zelf niet zo'n fan van het model, maar toch vind ik hem niet lelijk.
Alleen je voorvork ziet er zooo dun en breekbaar uit, of is dat vertekening?
_________________ Suzuki GS500e Bandit 600 '98
|
za jul 05, 2008 2:57 pm |
|
 |
Vetpot
ApriliaForum Member
|
vertekening denk ik, hij is voor mn gevoel niet dunner dan bij andere brommers... en de foto's zijn een beetje matig, want hij staat vooraan heel laag en dat ziet er behoorlijk tof uit, maar dat zie je op de foto's niet terug.
|
za jul 05, 2008 3:09 pm |
|
 |
Felix
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 04, 2007 6:11 pm Berichten: 1469 Woonplaats: Oegstgeest
|
Kvind hem er wel vet uitzien zo met dat kapje, maar is er geen voorspatbord ofzo voor dat ding? Volgens mij ziet dat er wel wat mooier uit. 
za jul 05, 2008 4:19 pm |
|
 |
Vetpot
ApriliaForum Member
|
voorspatbord heb ik eraf gebeund nadat die begon aan te lopen en vind ik niet nodig om er weer op te zetten. vind m zo ook prima 
|
za jul 05, 2008 5:01 pm |
|
 |
melvin_rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di feb 20, 2007 5:26 pm Berichten: 1793 Woonplaats: Winterswijk
|
alleen jammer van je tank ofnie? verder wel leuk brommertje 
|
za jul 05, 2008 5:07 pm |
|
 |
Vetpot
ApriliaForum Member
|
tja, die tank is nu n beetje gedeukt, maar hijs iig nog waterdicht...
ga er denk ik pro beun wat zwart op spuiten om te voorkomen dat ie onder me vandaan roest. uiterlijk maakt me nu niet zoveel uit, dat ding kost me al genoeg en nu ie rijdt vind ik t voorlopig best 
|
zo jul 06, 2008 3:57 pm |
|
 |
af1-racer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jul 16, 2008 10:13 pm Berichten: 1560 Woonplaats: dussen
|
nou ik vind hem echt niet lelijk  met dat kapje ziet hij er wel vet uit
_________________ Mn Aprilia af1: viewtopic.php?t=10557 Mn Aprilia rs extrema: viewtopic.php?f=14&t=11904
Le Derbi schreef: auto wheelies geen gebrek als je met de koppeling speelt 
|
ma aug 11, 2008 11:08 pm |
|
 |
Vetpot
ApriliaForum Member
|
 Re: Kawasaki ar50 rijdt weer! (nieuwe foto's)
thx. ben bezig de boel weer op te knappen, motorisch en uiterlijk. gaat me alleen veel geld kosten wat ik niet heb, dus ben er zeker tot de zomervakantie zoet mee, als ik m dan niet onverhoopt verpats om toch maar auto te gaan rijden. komt n nieuw tellerbakkie op, originele koplamp, blok wordt onder handen genomen, cilinder ook. 18mm erop en uiteindelijk als ik er een geschikte zuiger voor weet te vinden boor ik n reservecil op tot 70cc en komt er een pas gemaakte hmr/2 onder. heb intussen t achterremsysteem verbouwd omdat die stang blokkeerde als ik teveel doorveerde. denk dat die veer zelf ook aan vervanging toe is. t gaat geld kosten, das 1 ding. uiterlijk is t plan om ergens ver weg m kawageel te spuiten in t schema van die gele zx6-r'etjes. maar de truc is om iemand te vinden die dat netjes kan en wil doen voor n haalbaar bedrag 
|
ma apr 13, 2009 1:32 pm |
|
 |
MBgek
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo nov 07, 2007 10:43 pm Berichten: 2268 Woonplaats: Baarn
|
Brommer staat nu bij mij  ben begonnen aan de cilinder, spoelers afwerken, bijna klaar. Daarna ga ik 't blok reviseren. Foto van de spoelers (nog niet klaar) 
_________________ bier is lekker
|
ma apr 13, 2009 9:19 pm |
|
 |
Vetpot
ApriliaForum Member
|
nja je ziet t er nog niet aan af, maar die spoelers waren echt drama toen hij ermee begon (denk "maanlandschap"). en zijn nog niet klaar heur. poorten worden straks getjoend op basis van n SOBW-poortmap, dus dat gaat zeker leuk worden blok wordt verder n volledige revisie van lagers en pakkingen, en komt n set MT5 koppelingsveren in die beter zijn dan t origineel. dus straks rijdt ie weer as nieuw  jammer dat tim net zn derbi verkoopt, dus samen met hem rijden zit er niet meer in... edit: ligt het aan mij of is er een hap uit dat stukkie wand linksbovenin 
|
di apr 14, 2009 1:24 pm |
|
 |
Vetpot
ApriliaForum Member
|
zeau, gister naar een leip boerengehucht in zh gereden waar iemand nog 3 kawa's in onderdelen had liggen, nette troep gescoord voor weinig geld: - strakke tank (eindelijk) - nette tellerbak (eindelijk) - ori koplamp - contactslot - 19mm bing met spruitstuk (scheve stelschroef en spruitstuk mag worden bijgefreesd, maar ik klaag niet) - km aandrijving - rechte voorvork - achterveer en nog wat klein grut. kan niet wachten om t erop te zetten, gaat ie zeker van opknappen. vanmiddag wel nog ff wat blokrevisie onderdeeltjes bestellen bij vdh of 50cc.nl. balen dat door hoge verzendkosten die dingen een stuk duurder uitvallen dan de rest... iig staat op de planning nog een pakkingset, en nieuwe platen en MT5 veren. gisteren zat ik trouwens mn reservecil te bestuderen en ontdekte dat de zuiger op bovenste dode punt nog altijd de inlaatpoorten half afsluit  dat ga ik vanmiddag bij MBgek ook maar eens nakijken.
|
zo apr 26, 2009 11:22 am |
|
 |
|