Auteur |
Bericht |
AileStrike
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 20, 2004 10:23 pm Berichten: 56 Woonplaats: Budel
|
wou net zeggen.. met de oude uitlaat smelte de kap daar ook al beetje. maar niemand een ander oplossing? schakelgek hoe heb je de ophanging midden gefixt??
Laatst bijgewerkt door AileStrike op vr aug 27, 2004 7:16 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
vr aug 27, 2004 3:09 pm |
|
|
[YRT]
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 13, 2003 2:32 am Berichten: 2242 Woonplaats: ZH
|
mischien wat folie
|
vr aug 27, 2004 6:27 pm |
|
|
AileStrike
ApriliaForum Member
|
hitte bestendige folie ofzo? gewoon plaatselijke bouwmarkt of autoonderdelenshop?
|
vr aug 27, 2004 7:17 pm |
|
|
[YRT]
ApriliaForum Member
|
zou kunnen idd gewoon proberen
|
vr aug 27, 2004 9:22 pm |
|
|
schakelgek
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jul 11, 2004 7:30 pm Berichten: 114 Afbeeldingen: 2
|
AileStrike schreef: wou net zeggen.. met de oude uitlaat smelte de kap daar ook al beetje. maar niemand een ander oplossing? schakelgek hoe heb je de ophanging midden gefixt??
tja ik had me hele brommer verbouwt dus ook de ophanging verandert
maar die yusuni moet gewoon onder je rx passen. zitten ook stuk of wat beugeltjes bij mss moet je daar iets mee doen
|
za aug 28, 2004 12:37 pm |
Persoonlijk album
|
|
AileStrike
ApriliaForum Member
|
ja ik denk dat ik iest ga fixen met aluminiumplaat.
en BCD-koplamp is binnen. is iets anders wit dus toch even spuiten. min punt vind ik dat je zeg ma geen groot licht hebt. of zal ik een licht normaal doen en de andere groot van maken? bijv links is normaal en rechts + links groot ofzo
en nog een vraagje he. bij mijn uitlaatpoort komt een beetje van dat zwarte drek af. klein beetje maar. das normaal he? ik maak me een beetje zorgen om mijn yasuni uitlaat. wil niet dat ie zometeen zoveel gaat roken als de oude orginele. kan dat gerook (dat nu over is nadat er een ander uitlaat op zat) ook liggen aan de cilinder door bijv koolaanslag of een vieze carb ofzo?
|
za aug 28, 2004 3:51 pm |
|
|
[YRT]
ApriliaForum Member
|
als ik me goed herinner bestaat die BCD koplamp uit 2 halogeen spots toch ??? nouw dan zal ik de binneste 2 op normaal dimlicht aansluiten en die 2 buiterste op groot maarja dat is mijn mening moet je natuurlijk helemaal voor jezelf weten
|
za aug 28, 2004 4:05 pm |
|
|
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
Die rommel komt van je 2-takt olie. Als je Castrol TTS gebruikt dan heb je daar minder tot geen last van.
En met je licht sluit je gewoon idd 1 lamp aan op je draad van je achterlicht (deze blijft dus altijd aan) en die ander via de draad voor je groot licht.
|
za aug 28, 2004 7:05 pm |
Persoonlijk album
|
|
AileStrike
ApriliaForum Member
|
ik gebruik die groene fles olie van castrol met die tuitje dat je eruit moet trekken, das volgens mij toch die tts.
en over die BCD-koplamp. daar zijn twee halogene lampjes. van ieder lamp komt er twee draadjes vanaf. eentje is grond dus volgens mij berekeningen kan je ma eentje groot, eentje dim of allebei dim of allebei groot. ik kan nog knutselen met de draadjes dat ik 2 aanheb met groot licht en eentje met dim.
|
zo aug 29, 2004 12:16 am |
|
|
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
Zoals ik dus net zei kan je maken dat 1 aan is bij dimlicht en 2 aan met grootlicht. De gewone castrol olie zit ook in een groene fles, er moet echt vrij groot tts op staan.
|
zo aug 29, 2004 12:19 am |
Persoonlijk album
|
|
AileStrike
ApriliaForum Member
|
ja daar dacht ik ook al aan. ma even mijn review over de koplamp. Afwerking is best tegenvallend voor een bcd product en voor dat geld. en het geeft vrij weinig licht (net even gecheckt)
en het wast de duurste (castrol) olie die bij de benzineshop te koop was maja.. de olie is toch al bijna op en daarna doe ik zeker tts erin
|
zo aug 29, 2004 12:24 am |
|
|
cebess
Administrator
|
tts is 10-12 euro per liter zoiets en als jij de duurste hebt dan zal je wel tts hebben.
Ja die lichtopbrengst is meestal prul bij die lampen. Zitten ook geen goede reflectors achter.
|
zo aug 29, 2004 12:26 am |
Persoonlijk album
|
|
[YRT]
ApriliaForum Member
|
zijn ut nouw halogeen spots ? ja toch ??? met die dinge zie je zelf idd niks ze zijn meer dat je gezien word heb hier ook een nieuw SM kapje liggen komt op me MT maar me MT heeft 6volt en die lamp vraagd op 12volt nouw heb ik gehoord dat die wel brand maar dat de lichtopbrengst zwak tot matig is naja ach als ik maar gezien word in ut donker straks
|
zo aug 29, 2004 3:23 am |
|
|
AileStrike
ApriliaForum Member
|
en ik moet nog vaak 's avonds langs bossen rijden haha,
Mijn led achterlicht die knippert een beetje mee met de toeren dat ik maak zeg ma. weet iemand hier ene oplossing voor? is er een kastje ofzo dat ik er tussen kan stoppen ofzo?
|
zo aug 29, 2004 3:28 pm |
|
|
[YRT]
ApriliaForum Member
|
AileStrike schreef: en ik moet nog vaak 's avonds langs bossen rijden haha, Mijn led achterlicht die knippert een beetje mee met de toeren dat ik maak zeg ma. weet iemand hier ene oplossing voor? is er een kastje ofzo dat ik er tussen kan stoppen ofzo?
kijk ff of alle kabeltjes en stekkertjes nog goed zitten hij kan ergens sluiting maken en over bossen rijden gesproken je bent toch gene mietje is ut wel ??? (moet ik BTW ook en ik heb nog wel een donker vizier )
|
zo aug 29, 2004 3:37 pm |
|
|
|