Derbi Senda DRD EVO LTD Te Koop!!
Auteur |
Bericht |
[T][H][IJ][N]
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 10, 2008 8:54 pm Berichten: 3139 Woonplaats: H.a.p.s
|
 Re: Derbi Senda DRD EVO Limited Edition 735/999
Waldo schreef: Black Panther GPR schreef: ja velglint vind ik inderdaad juist wel mooi zo alleen die kentekenhouder eraf en kleine knippers gianelli auspuffjuh en hij is al een heel stuk mooier  Ik ook, kentekenhouder word de onderkant met de reflector van afgezaagd, vind ik er beter uitzien, kleinere led knippers komen eraan, en de gianelli auspuff, dat gaat m niet worden ivm al die controles en ouders  nee niet alleen de reflector eraf zagen.. maar er helemaal af halen en het kenteken met beugels er schuin op zetten das veel mooier ! en dan heb je niet in je kentekenhouder gezaagt dus kun je hem helemaal origineel verkope..
_________________ !!Derbi GPR Panther Black!!verkocht http://apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=11&t=11517&st=0&sk=t&sd=a Opel Sjeez Kadett GSI Cabrio
|
vr nov 13, 2009 6:15 pm |
|
 |
Waldo
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 29, 2009 8:15 pm Berichten: 370 Woonplaats: Wassenaar, Zuid-Holland
|
Black Panther GPR schreef: Waldo schreef: Black Panther GPR schreef: ja velglint vind ik inderdaad juist wel mooi zo alleen die kentekenhouder eraf en kleine knippers gianelli auspuffjuh en hij is al een heel stuk mooier  Ik ook, kentekenhouder word de onderkant met de reflector van afgezaagd, vind ik er beter uitzien, kleinere led knippers komen eraan, en de gianelli auspuff, dat gaat m niet worden ivm al die controles en ouders  nee niet alleen de reflector eraf zagen.. maar er helemaal af halen en het kenteken met beugels er schuin op zetten das veel mooier ! en dan heb je niet in je kentekenhouder gezaagt dus kun je hem helemaal origineel verkope.. Nieuwe kentekenhouder is 8 euro, dus als ik m verkoop doe ik dat wel, met beugels vind ik niks, want ik doe er gewoon normale knippers op en ik hou mn ori licht, ik vind het prima zo de onderkant eraf zagen 
_________________ Derbi Senda DRD EVO Ltd
|
vr nov 13, 2009 6:17 pm |
|
 |
[T][H][IJ][N]
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 10, 2008 8:54 pm Berichten: 3139 Woonplaats: H.a.p.s
|
okej jammer 
_________________ !!Derbi GPR Panther Black!!verkocht http://apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=11&t=11517&st=0&sk=t&sd=a Opel Sjeez Kadett GSI Cabrio
|
vr nov 13, 2009 6:19 pm |
|
 |
jeroenGPR
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 12, 2009 6:17 pm Berichten: 1360 Woonplaats: Maasland
|
Martijn Derbi senda schreef: Ja, niet van die gekke hokken met blauwe velgen.  niks tegen blauwe velgen  !!!! 
_________________ APRILA RS50 MY ROSSI FIAT 500 REPLICA
|
vr nov 13, 2009 7:01 pm |
|
 |
Arnold-aprilia
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 07, 2009 8:13 pm Berichten: 244 Woonplaats: Middelburg
|
Mooi ding!! Vind het juist wel stoer zo met dat lage spatbord, is weer eens wat anders! Heb je tenminste eens iets wat een ander niet heeft... toch? Suc6 ermee en houd em recht!
_________________ Mijn ex RSje viewtopic.php?f=13&t=13352
|
vr nov 13, 2009 7:39 pm |
|
 |
Reb
ApriliaForum Member
|
Waldo schreef: Carbon hater? Daar koop ik een brommer met carbon zadeldek, carbon tankkapje en koop ik carbon knippers, dan ben ik een carbon hater? Haha, je weet wel wat ik bedoel. Zadel en tank kapje zijn niet echt carbon  En toen ik bijvoorbeeld een carbon ontstekingskap wilde zei je dat carbon niet echt je ding was en je het niet mooi vond.  En sinds ik jou ken haat je (nep)carbon tot nu, maar dat komt vast omdat je nu een Evo hebt met carbon dingen erop. Nu is het vast wel weer ineens mooi  Maar die sticker is wel vet. Ik zou alleen het pro reez aluminium sticker van je brug halen 
|
vr nov 13, 2009 11:17 pm |
|
 |
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
Waldo schreef: Misschien weet iemand het, ik heb op mn voorspatbord en op mn achterkap, een lelijk dealer stickertje zitten, dit is echt een lelijke sticker, hoe krijg ik m zonder beachadigingen aan mn lak en plastic af? Ander voorkapje en vsb kopen. 
|
vr nov 13, 2009 11:56 pm |
|
 |
arnemuiden-rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 08, 2008 1:39 pm Berichten: 2856 Woonplaats: Arnemuiden
|
Martijn Derbi senda schreef: Waldo schreef: Misschien weet iemand het, ik heb op mn voorspatbord en op mn achterkap, een lelijk dealer stickertje zitten, dit is echt een lelijke sticker, hoe krijg ik m zonder beachadigingen aan mn lak en plastic af? Ander voorkapje en vsb kopen.  
|
vr nov 13, 2009 11:56 pm |
|
 |
Waldo
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 29, 2009 8:15 pm Berichten: 370 Woonplaats: Wassenaar, Zuid-Holland
|
Arnold-aprilia schreef: Mooi ding!! Vind het juist wel stoer zo met dat lage spatbord, is weer eens wat anders! Heb je tenminste eens iets wat een ander niet heeft... toch? Suc6 ermee en houd em recht! Precies, ben het met je eens, en bedankt, ik hou m wel recht hoor Maar weet niemand hoe je die stickertjes van de dealer eraf kan halen?
|
za nov 14, 2009 12:05 am |
|
 |
Jeroenvs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 06, 2008 3:31 pm Berichten: 10590 Woonplaats: Oss
|
fohnen 
za nov 14, 2009 9:32 am |
|
 |
Riejurick
ApriliaForum Member
|
mooi ding hoor. maar alleen die voorkant stickers is denk gewoon fohnen? en dan voorzichtig lostrekken?
|
za nov 14, 2009 9:34 am |
|
 |
Reb
ApriliaForum Member
|
Ik begrijp niet wat iedereen tegen die voorkant heeft. Dit vind ik toch echt bijna mooier dan de standaart drd voorkant  Gewoon een nude/streebike voorkant, niks mis mee 
|
za nov 14, 2009 10:51 am |
|
 |
Daan Vrieze
ApriliaForum Member
|
Juist, Kvind da zelf het mooiste van die brommer 
_________________ TZR ! viewtopic.php?f=11&t=12490
|
za nov 14, 2009 10:53 am |
|
 |
Waldo
ApriliaForum Member
|
Jeroenvs schreef: fohnen  Ja, maar daar vlak bij zit ook een andere tribal sticker, die er ori op zit, die wil ik niet verneuken, en is het niet slecht voor de lak? SM_Ritske schreef: Ik begrijp niet wat iedereen tegen die voorkant heeft. Dit vind ik toch echt bijna mooier dan de standaart drd voorkant  Gewoon een nude/streebike voorkant, niks mis mee  Mee eens Daan Vrieze schreef: Juist, Kvind da zelf het mooiste van die brommer  Ik vind zelf de naar voren geplaatste radkappen heel erg speciaal, ziet er erg tof uit vind ik!
|
zo nov 15, 2009 12:49 pm |
|
 |
Jeroenvs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 06, 2008 3:31 pm Berichten: 10590 Woonplaats: Oss
|
Waldo schreef: Jeroenvs schreef: fohnen  Ja, maar daar vlak bij zit ook een andere tribal sticker, die er ori op zit, die wil ik niet verneuken, en is het niet slecht voor de lak? dan zorg je dat je er iets tussen houd dat die niet warm word. Maar je moet gewoon zorgen dat je hem een beetje opwarmt, dan trek je de sticker er zo af. Niet gloeiend heet want dat is dan weer niet goed voor je lak. 
zo nov 15, 2009 12:51 pm |
|
 |
|