Auteur |
Bericht |
Rutger.
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di apr 14, 2009 8:35 pm Berichten: 1252 Woonplaats: Langeveen (ov)
|
Re: DERBI GPR > Dr. Phil
ghehe. zal het:P
gouden voorvork. nice.
geannodiseerde GPR voorvork ofzo?
vr mei 01, 2009 1:05 pm |
|
|
s1acker
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jan 13, 2008 6:20 pm Berichten: 2940 Woonplaats: Ermelo
|
Re: DERBI GPR > Dr. Phil
Goed, Net even wat foto's gemaakt. Zo kunnen jullie zien hoe alles er bij staat/ligt/hangt/slaapt/. Ja, het is een bende. Buiten de schuur ligt dit. Hier stond eerst een complete derbi gpr sleutels etc bankje. AKA bende! kabelboom, radje etc rode kappen beetje verbrand.. maargoed de kappen! Er zit wel wat beweging in, ben er met 2 tegelijk bezig en de eerste keer was de polyester niet hard genoeg.. voorbereiding met ductape ( niet de goedkope rommel) polyestermatje erop, insmeren, laten harden binnenkant De monoseat binnekant Vanmiddag mooi even de tijd om te schuren, coater is dicht :(
vr mei 01, 2009 1:17 pm |
|
|
Tuffel
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za maart 21, 2009 2:14 pm Berichten: 643 Woonplaats: oisterwijk
|
Re: DERBI GPR > Dr. Phil upd 1 mei
Ey phil, ruil jou tank tegen de mijne, jij gaat 'm toch spuiten
_________________ Hahahaha
|
vr mei 01, 2009 1:33 pm |
|
|
Jeroenvs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 06, 2008 3:31 pm Berichten: 10590 Woonplaats: Oss
|
flink uit mekaar liggen Schiet zo wel leker op maar is ordenen nou echt teveel moeite
vr mei 01, 2009 1:40 pm |
|
|
s1acker
ApriliaForum Member
|
het is al opgeruimd
vr mei 01, 2009 2:29 pm |
|
|
Mikeeee
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 06, 2008 12:17 pm Berichten: 3317 Woonplaats: lichtenvoorde
|
hoe gaa je die voorkap doen dan?
vr mei 01, 2009 3:35 pm |
|
|
Sanno
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo dec 28, 2008 9:06 am Berichten: 2739 Woonplaats: Terneuzen (zeeland)
|
je moet ook nog ff een polymatje over dat plamuur van de achterkap doen. anders gaat het scheuren (ervaring). maar dat wist je zelf wss al wou gewoon ff slim doen en verder: Chun's gpr.. rust in delen
vr mei 01, 2009 6:39 pm |
|
|
WillieboyzGPR
ApriliaForum Member
|
idd? Geen koplampen? Moto GP stijl ?
|
vr mei 01, 2009 6:39 pm |
|
|
s1acker
ApriliaForum Member
|
ik heb 2 achterkappen 2 voorkuipen en 1 achterkap word mono en 1 voorkant gaat dicht. ik gebruik op de dichte me stadslichten voor wat lichtopbrengst, miss komen er ook nog 2 spotjes in me luchthappers, waar ik er ook 2 paar van heb Voorkuip is al dicht, ben nu bezig met het afschuren van de kap. over de mono komt idd een matje ja, daarna doe ik er afwerkplamuur op
vr mei 01, 2009 6:53 pm |
|
|
WillieboyzGPR
ApriliaForum Member
|
phil, aangezien jij ook een turbokit gp uitlaat wil vraag ik mij af hoe jij die underseat dicht gaat maken! Ik ben er zelf een beetje mee aan het kutten en het lijkt mij het makkelijkst om het van aluplaten te maken, weet jij een beter idee? Laat ff weten man. En vet idee van je kappenset enzo man, ben echt steeds benieuwder hoe je brommer eruit komt te zien
|
vr mei 01, 2009 10:59 pm |
|
|
Rutger.
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di apr 14, 2009 8:35 pm Berichten: 1252 Woonplaats: Langeveen (ov)
|
Ghehe. wat een rommel zeg. dat je daar kunt sleutelen.
raak je nooit wat kwijt? aangezien je alles in een omtrek van 10 meter hebt liggen:P
zou het niet vet zijn om in die Dichte voorkap ledjes te maken? zoals de vorm van de koplamen??
vr mei 01, 2009 11:22 pm |
|
|
Sanno
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo dec 28, 2008 9:06 am Berichten: 2739 Woonplaats: Terneuzen (zeeland)
|
lijkt me er echt lelijk uitzien dat idee van die ledjes.. in de luchthapperts lijkt me ook niet echt mooi van die scherpe vormen en dan opeens zo'n rond spotje erin. maar je kan het allicht proberen. die luchthapdingen kosten tochg een flikker
za mei 02, 2009 1:47 am |
|
|
s1acker
ApriliaForum Member
|
nee de voorkuip word gewoon dicht ik heb toch 2 voorkuipen, kan ze zo switchen dan ik raak nooit wat kwijt, ik order het wel netjes in bakjes etc vanmiddag gevraagt of het mogelijk was om de poten te anodiseren, hij zei dat ik geen garantie had voor kleurverschil.. :( en me frame/achterbrug/voorvorkhouders/kroonplaat gepolijst.
za mei 02, 2009 6:21 pm |
|
|
s1acker
ApriliaForum Member
|
za mei 02, 2009 6:34 pm |
|
|
[T][H][IJ][N]
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 10, 2008 8:54 pm Berichten: 3139 Woonplaats: H.a.p.s
|
nee zoals de shop is veel mooier !
_________________ !!Derbi GPR Panther Black!!verkocht http://apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=11&t=11517&st=0&sk=t&sd=a Opel Sjeez Kadett GSI Cabrio
|
za mei 02, 2009 6:36 pm |
|
|
|