Auteur |
Bericht |
RS 746
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jul 16, 2007 8:29 pm Berichten: 1650 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zuid-Limburg
|
Re: Aprilius Zijn Derbi GPR Nude hij doet ut weer
Aprilius schreef: hij deed het wel prima uiteindelijk is door de chaotische situaties mijn derbi nog steeds niet afgesteld Ik hoop dat dat wel goed komt, mag ik aannemen... Tijdens het rondje op zaterdagavond ging het iig perfect met deze naked bike. Deze naked bike (althans, volgens de belgische grens-marechausse) heeft zich 100000% betrouwbaar bewezen, en heeft het gehele weekend geen klap verkeerd gegeven. Overigens best netjes dat je vanuit ZuidLimburg binnen 4 uurtjes alweer thuis (in de Randstand) was.
vr mei 13, 2011 1:42 am |
Persoonlijk album
|
|
Aprilius
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za aug 29, 2009 12:46 am Berichten: 1837 Woonplaats: Bij moeke
|
ja wat iedereen wel niet te zeiken heeft over mijn derbi dat ie niet zou deugen is keihard de grond in gestampt door zuid limburg ja ik had samen met mathias maurits en franka nog even wat gegeten bij de mac donnalds toen reed ik om ong half 5 weg heb toen nog 30 minuten gerust in een dorpje bij eindhoven ben toen uiteindelijk rond half 11 thuis gekomen dus eigenlijk 5 half uur over gedaan ( moest een keer lang wachten omdat ik 40 cent te kort kwam voor de pond... de man stond erop dat we terug gingen )
vr mei 13, 2011 5:31 pm |
|
|
Aprilius
ApriliaForum Member
|
Laatst bijgewerkt door Aprilius op za mei 21, 2011 10:34 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
za mei 21, 2011 10:12 pm |
|
|
MartinW0527
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
|
Re: Aprilius Zijn Derbi GPR Nude Nieuwe picca's
bawz bike
za mei 21, 2011 10:32 pm |
|
|
Aprilius
ApriliaForum Member
|
dankuu
zo mei 22, 2011 5:33 pm |
|
|
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
hmm ik moet nog steeds een beetje wennen aan die radkappen maar hijs wel nais verschilt je zithouding nou heel erg tov een ''gewone'' gpr/rs?
zo mei 22, 2011 11:31 pm |
Persoonlijk album
|
|
bartp
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
|
marien schreef: hmm ik moet nog steeds een beetje wennen aan die radkappen maar hijs wel nais verschilt je zithouding nou heel erg tov een ''gewone'' gpr/rs? Ja, dat verschil heel erg.
aprilius schreef: beter noem je niemand hier een voetveeg, als je zelf nieteens een leven hebt buiten dit forum, en geen haar beter bent dan die drol die ik net nog doorspoelde viewtopic.php?f=10&t=17600 RENESSE BAZENMEETING!!! NEEM OP Z'N MINST EEN KIJKJE!!!!
|
zo mei 22, 2011 11:42 pm |
|
|
Aprilius
ApriliaForum Member
|
je kan het nergens echt mee vergelijken,
ma mei 23, 2011 4:37 pm |
|
|
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
dus echt een ''tussenvorm''? zit t beter of slechter dan een rs?
ma mei 23, 2011 5:40 pm |
Persoonlijk album
|
|
FlorisFerrari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di sep 22, 2009 7:27 pm Berichten: 3060 Woonplaats: klaaswaal
|
beter natuurlijk
het woordenboek schreef: Jelmer (Jel-mur) - Parasiet. Houdt zich op in Sovjet-achtige steden, waar hij het niveau nog kan bijbenen. Vertoont eigenwijs gedrag. Scheidt zuren wanneer een exemplaar geen gelijk heeft. Kenmerkt zich door gefaalde opleidingen en algeheel autistisch gedrag.
|
ma mei 23, 2011 5:46 pm |
|
|
bartp
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
|
Echt 10000000 keer beter dan een rs, net iets beter dan een senda, minder als een sx.
aprilius schreef: beter noem je niemand hier een voetveeg, als je zelf nieteens een leven hebt buiten dit forum, en geen haar beter bent dan die drol die ik net nog doorspoelde viewtopic.php?f=10&t=17600 RENESSE BAZENMEETING!!! NEEM OP Z'N MINST EEN KIJKJE!!!!
|
ma mei 23, 2011 8:05 pm |
|
|
marcz
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 28, 2009 6:10 pm Berichten: 276 Woonplaats: Genderen
|
zit natuurlijk anders zit een heel ander stuur op enz, alleen heeft ie wel hetzelfde plank zadel of je moet daar in die houding minder last van hebben. ontopic echt een dikke moped
ma mei 23, 2011 8:45 pm |
|
|
Tapvat
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 04, 2010 10:22 pm Berichten: 733 Woonplaats: Rijswijk
|
blub blub zo de Rotte Meren in. Nee hoor Jordy hijs netjes vooral de hoek van die voorvork
ma mei 23, 2011 8:57 pm |
|
|
JvS
ApriliaForum Member
|
jordei, is t mogelijk om die voorkap nog wat te laten zakken?
|
di mei 24, 2011 8:43 am |
|
|
FlorisFerrari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di sep 22, 2009 7:27 pm Berichten: 3060 Woonplaats: klaaswaal
|
niet mogelijk
het woordenboek schreef: Jelmer (Jel-mur) - Parasiet. Houdt zich op in Sovjet-achtige steden, waar hij het niveau nog kan bijbenen. Vertoont eigenwijs gedrag. Scheidt zuren wanneer een exemplaar geen gelijk heeft. Kenmerkt zich door gefaalde opleidingen en algeheel autistisch gedrag.
|
di mei 24, 2011 8:44 am |
|
|
|