Auteur |
Bericht |
Rutger.
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di apr 14, 2009 8:35 pm Berichten: 1252 Woonplaats: Langeveen (ov)
|
Re: Thijn's Black Panther GpR .. **Afspraak spuiter gemaakt**
geloof ik niks van:P
di apr 14, 2009 10:58 pm |
|
|
[T][H][IJ][N]
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 10, 2008 8:54 pm Berichten: 3139 Woonplaats: H.a.p.s
|
haha dan nie.. ik kan m zo aan 2 jonges verkopen. mja heb verteld dat hij is omgevallen en hem nu weer laat bij spuiten. wel zo eerlijk
_________________ !!Derbi GPR Panther Black!!verkocht http://apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=11&t=11517&st=0&sk=t&sd=a Opel Sjeez Kadett GSI Cabrio
|
di apr 14, 2009 11:01 pm |
|
|
Sanno
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo dec 28, 2008 9:06 am Berichten: 2739 Woonplaats: Terneuzen (zeeland)
|
hoezo is dat eerlijk dan? lijkt me dat hij sowieso een keer is omgevallen omdat hij overgespoten is, of het moet zo'n matrode/fluor uitvoering geweest zijn anyway 2300 is wel een beetje aan de hoge kant maar het is dan ook een apart kleurtje zonder krassen dan
wo apr 15, 2009 4:44 pm |
|
|
[T][H][IJ][N]
ApriliaForum Member
|
haha 2300 is zeker aan de hoge kant. mja als ze t dr voor over hebben hoor je mij niet klagen ** ik heb trouwes een probleempje ** Vanmorge starte mn brommer nie meer.. hij deed ook raar met de electrische start op t begin.. maar dat doet hij nu niet meer, maar er kwam ook benzine uit de uitlaat, (bij de klem).. nu heb ik net de uitlaat eraf gehaalt en hem geprobeerd te starten.. maar dan komt er benzine uit de cilinder lopen.. wat kan dit zijn.. ??
_________________ !!Derbi GPR Panther Black!!verkocht http://apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=11&t=11517&st=0&sk=t&sd=a Opel Sjeez Kadett GSI Cabrio
|
wo apr 15, 2009 8:01 pm |
|
|
Haroldtzr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 17, 2008 8:04 pm Berichten: 265 Woonplaats: roden
|
Klinkt alsof die niet meer ontsteekt Bougietje Deuuuddd ?
_________________ Baby u can Role it, Close it, Light it up and Smoke it....
|
wo apr 15, 2009 8:41 pm |
|
|
Rutger.
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di apr 14, 2009 8:35 pm Berichten: 1252 Woonplaats: Langeveen (ov)
|
Re: Thijn's Black Panther GpR .. ** probleempje**
ja, draai er een nieuwe in. als dat niet wil gewoon je accu even doorlaten.
start de startmotor nog wel? die is toch niet dood.
das duur grapje.
wo apr 15, 2009 10:39 pm |
|
|
[T][H][IJ][N]
ApriliaForum Member
|
Re: Thijn's Black Panther GpR .. ** probleempje**
start motor doet t wss weet ik al wat het is dankzij jeroenVS . en kimi je zit ook in de buurt met de accu en bougie wss is dat het. en dat hij nu verzopen is
|
wo apr 15, 2009 10:45 pm |
|
|
[T][H][IJ][N]
ApriliaForum Member
|
Re: Thijn's Black Panther GpR .. ** Hij leeft!!!**
*update Hij rijdt weer !! het was niet de bougie want die vonkte nog goed ook niet de accu maar de hele carter en uitlaat waren volgelopen met benzine.. de benzine pomp zoog niet meer vacuum dus liep de benzine gewoon door.. en de vlotter hing denk ik vast. dus is de cartervolgelopen en de uitlaat. alles uit elkaar gehad, weer in elkaar wil hem starten.. spoot er 3,70 m benzine uit de uitlaat (nieuw record ) maar dus de benzine zat nog in de uitlaat uitlaat weer eraf.. en leeggegoten zat helemaal vol nja hij rijdt nu weer gellukig
|
do apr 16, 2009 9:04 pm |
|
|
jasperrr91
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 23, 2009 7:35 pm Berichten: 7459 Woonplaats: Heerewaarden
|
mooi zow
do apr 16, 2009 9:15 pm |
|
|
MBgek
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo nov 07, 2007 10:43 pm Berichten: 2268 Woonplaats: Baarn
|
Je hebt geen benzine pomp, je bedoelt membraam.
_________________ bier is lekker
|
zo apr 19, 2009 3:01 pm |
|
|
Sanno
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo dec 28, 2008 9:06 am Berichten: 2739 Woonplaats: Terneuzen (zeeland)
|
denk dat hij vacuumpompje bedoeld heb het toen zelf ook gehad bij m'n drd erg leuk was dat. er zit zo'n klepje in dat ding en als die blijft steken loopt de benzine door maar bij mij startte hij wel altijd gewoon, alleen heel veel gepruttel in het begin en veel poepspetters uit de uitlaat heb nog wel zo'n kraantje liggen trouwens splinternieuw interesse ? kreeg toen 3 van die kraantjes terwijl ik er maar 1 besteld had
zo apr 19, 2009 5:46 pm |
|
|
[T][H][IJ][N]
ApriliaForum Member
|
heel veel intesse soort benzine pomp dan maar idd het vacuumpompje
|
ma apr 20, 2009 12:22 am |
|
|
Rutger.
ApriliaForum Member
|
ik heb er ook nog 1 liggen. maar hoe moet ik die aansluiten dan.. snap ik niet echt. aangezien ik geen gedonder met mijn vacuum wil.
ma apr 20, 2009 7:39 am |
|
|
Sanno
ApriliaForum Member
|
Kimi NL schreef: ik heb er ook nog 1 liggen. maar hoe moet ik die aansluiten dan.. snap ik niet echt. aangezien ik geen gedonder met mijn vacuum wil. je doet het zwarte slangetje (benzine) aan de bovenste aansluiting, en het witte slangetje (vacuum) doe je aan de onderste aansluiting, niet echt moeilijk toch ?? alleen als ik het me goed herrinner zit de benzinemeter bij gpr in de vacuumpomp ingewerkt, en bij een drd is dit in de tank zelf met andere woorden er steken kabeltjes uit de vacuumpomp bij een gpr en bij een drd niet wat je trouwens ook kan doen is ff aan de onderste aansluiting, waar dus je vacuumslangetje aankomt, een slangetje daarop zetten en erin blazen (of met compressor ff erin blazen) dan komt dat klepje terug los als het goed is
ma apr 20, 2009 8:23 am |
|
|
Tuffel
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za maart 21, 2009 2:14 pm Berichten: 643 Woonplaats: oisterwijk
|
Idd, en die meter bij een drd werkte bij mij andersom
_________________ Hahahaha
|
ma apr 20, 2009 3:00 pm |