HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu vr jan 03, 2025 2:49 pm

Antwoord op onderwerp  [ 96 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 GRT-tuned Kawasaki AR50 superspaaier 
Auteur Bericht
Ari
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
Schoutenrs schreef:
wat ik niet snap is, waarom die nog niet op je naam staat? Je kan toch naar het postkantoor en binnen 5 min is die overgeschreven

k had myne tzr in letterlyk anderhalve minuut overgeschreven :^^:
dat is btw eerste wat k doe als k mn brom heb

maarja, gaat et wat beter na die ongeluk?

zo apr 13, 2008 5:22 pm
Profiel
rataplan
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
jochie toch,
zonde dat je nu al een serieuze crash meemaakt.
hoop dat je zelf niet teveel pijn hebt en dat alles goedkomt.
je kawa is op dit moment je laatste zorg, zier er eerst zelf maar bovenop te komen.
Maak tegen de tijd dat je weer een beetje rondstrompelt maar foto's van de mankementen aan de kawa dan kijk ik welke onderdelen ik nog voor je heb liggen.
Maar wel een tikkeltje stom om de overschrijving en de verzekering niet te regelen.
Nu was het een busje, had evengoed een kind kunnen zijn wat je invalide rijdt en dan niks vergoedt krijgen. Ik hoop dat mensen hiervan leren maar voor nu veel beterschap

zo apr 13, 2008 6:13 pm
Profiel
Vetpot
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
ja bedankt jongens. jullie hebben allemaal gelijk, maar als je crashed is dat zoiezo stom :((
heb de titelnaam veranderd, en fotos toegevoegd.
reden dat ie niet was overgeschreven is omdat ik niet alle papieren had meegekregen van de vorige eigenaar :X: stom om dat niet te checken, maar ik kreeg n mapje mee wat er compleet uitzag en daarin zou alles moeten zitten. ben dus ook direct naar het postkantoor geweest de eerstvolgende maandag, en daar bleek dat die vent het overschrijvingsbewijs niet had meegegeven :@: ik heb m direct opgebeld, maar omdat ie veraf woont en het hem onveilig leek om t op te sturen zou hij het zaterdag bij mij door de bus mikken, omdat ie dan toevallig in de buurt zou zijn. maar ik krijg het voor elkaar om m zelfs voor die tijd te crashen :{}:
en het ding was bij aankoop tot october verzekerd, en omdat ik niet precies wist hoe t zat met zo'n verzekering ging die vent voor me kijken of ie die niet op mijn naam kon zetten. kwam er dus ook die zaterdag even achter dat zo'n verzekering echt persoonsgebonden is :{}: zodoende.

zo apr 13, 2008 6:33 pm
Profiel
Cypher
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 11
Antwoord met een citaat
Bericht 
nou als het goed is en hij staat op de naam van die ander, dan mogen ook andere personen er op rijden. dan zou je de schade die jij hebt aangericht nog vergoed kunnen krijgen.

maar overschrijven en dan verzekeren heeft al geen zin meer..

eerlijk gezegd ook niet heel erg slim om te gaan rijden als hij nog niet op jou naam staat en jij nog geen verzekering hebt..

ik heb meerdere brommers/scooters gehad, en heb ze niet eerder meegegeven voordat papierwerk rond was. of ervoor gezorgd dat ze niet mochten/konden rijden.. want als er iets gebeurt is de eigenaar van de brommer verantwoordelijk. en bij jou verhaal is technisch gezien de vorige eigenaar nog wettelijk gezien de eigenaar. en draait hij voor de schade op (jij hebt nog geen vrijwaringsbewijs ondertekent)

toch is het erg kut voor je.. hopelijk komt het allemaal goed..

zo apr 13, 2008 6:43 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk albumWWW
Vetpot
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
hoera,
ben vandaag weer ns naar school gegaan na n week lang bankslapen, tvkijken en gamen :DD:
krukken zijn kut op lange afstand en op korte afstand ook.
gelukkig krijg ik volgende week eindelijk loopgips (meivakantie :D: ) en dan nog maar 2-3 weken te gaan... :@: kijken of ik intussen dat ding op kan knappen.
groeten,
Bart

ma apr 21, 2008 7:32 pm
Profiel
Vetpot
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
hoera hoera
ik ben inmiddels een week uit t gips en alle bestellingen zijn de deur uit: heb zaterdag al n nieuwe lichtschakelaar (van n Honda MB) erop gehannesd en de electronica weer aangesloten. bij teerlouwer ook n gashendel gehaald en een cilinderpakkingsetje. vlugge-japie dicht t gaatje in mn tank, en van de week komen nog n tellerset van n MB, een homoet uitlaat en, jawel, een zwart streetfighter kapje binnen. :DD: volgens de planning ga ik daar zaterdag dus mee rijden! :D:

ma jun 09, 2008 8:41 pm
Profiel
Royal Club
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
he, je mist een clipon

ma jun 09, 2008 8:43 pm
Profiel
Ari
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
foto's?? :OO:

ma jun 09, 2008 8:43 pm
Profiel
Vetpot
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
Royal Club schreef:
he, je mist een clipon

clipon? :00/:

foto's maak ik wanneer ie weer in mekaar zit :^^:

ma jun 09, 2008 8:48 pm
Profiel
Tim#0175
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 1
Antwoord met een citaat
Bericht 
Zaterdag al rijden?? w00t, ik zeg, laten we ffkes gaan touren wann ik klaar ben met werken dan? :D

ma jun 09, 2008 8:53 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
Vetpot
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
heb je hem ook weer :P als alles goed gaat dus.

updeet @ beginpost.

ma jun 09, 2008 8:56 pm
Profiel
Tim#0175
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 1
Antwoord met een citaat
Bericht 
hm

Laatst bijgewerkt door Tim#0175 op ma jun 09, 2008 9:00 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

ma jun 09, 2008 8:58 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
Vetpot
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
:OFF TOPIC: vraag t iemand anders want ik weet niet meer :P

ma jun 09, 2008 8:58 pm
Profiel
Vetpot
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
zooo, laat ik maar weer ns een updeet posten :D: het is weer ellende wat de klok slaat, maar zo lijkt t bij mij altijd te gaan... :{}: t is nogal een verhaal, dus kudos aan degenen die t volhouden om t hele stuk te lezen.

allereerst heb ik t een beetje zitten met de online winkels en tnt :X: eerst bleek ik de verkeerde sf-kap te hebben besteld, had namelijk zwart moeten zijn maar ik kreeg carbon van josdijkman. ik al balen dat ik nog eens verzendkosten op kon gaan hoesten, maargoed, ik doe m op de bus en... TNT stuurt m direct terug naar mij!! heb ik 6,50 betaald voor een hemelsbrede verplaatsing van ongeveer 1 kilometer...
gelukkig hebben ze m daarna alsnog naar jos gestuurd, en kreeg ik ongeveer 2 weken te laat uiteindelijk dat kapje binnen :^^:

vervolgens had ik bij motoimport een homoet uitlaat en MB tellers besteld, kijken of die pas waren te maken. op zich heb ik daar niet veel voor betaald, zeg 70 euro. krijg ik exact dezelfde uitlaat thuisgestuurd als er al onder mn brom hing! :0o: bel ik die gasten op, beweren ze GVD bij hoog en bij laag dat t homoet is :S: toen ik informatie ging winnen bij mn expert bleek het uiteindelijk een goedkope immitatie prul te zijn die nog slechter presteert dan de originele pijp. was ik mooi klaar mee.

de MB tellers pasten ook niet, maar die zijn alweer verpatst met winst, dus elk nadeel hep zn voordeel zullen we maar zeggen.

ik dus op zoek naar een ECHTE homoet, kom ik bij mn expert uit die dat nog wel heeft liggen. vervolgens maak ik dat geld over en heeft die figuur tot op heden, dat is twee weken na dato, nog niets opgestuurd. te druk met stage, zegt 'ie... hij beloofde me gisteren dat ie t maandag echt op de bus zou doen. ik ben benieuwd :00/:

bij het demonteren van mn cil om de pakkingen te vervangen bleken de zuigerveertjes gaar (ze vielen bijna in mn blok). die zijn inmiddels vervangen, maar daarvoor moest ik wel eerst naar teerlouwer omdat mijn reservecilinder + zuiger een halve millimeter overmaat blijken te zijn. de gloedjenieuwe pakkingen zijn in ieder geval vakkundig gemonteerd. en mn tank is waterdicht gemaakt. die gaat er nu tijdelijk op, totdat ik een nieuwe tank heb gevonden, want uitdeuken in niet echt rendabel meer...

hoe dan ook, als zijn onderdelen ooit nog mijn huis bereiken in dit leven, zou ik strict theoretisch mn brommer weer rijdbaar kunnen maken. dus ergens volgende week zou er de kans bestaan dat den vetpot weer het huizense asfalt onveilig maakt. gezien t feit dat tot nu toe echt alles tegenzit reken ik daar niet op.

tussen haakjes herinner ik me ineens dat ik er van mn vader niet op mag rijden voor hij persoonlijk heeft gecheckt hoe en hoe hard dat ding rijdt. omdat ik nu bij mn moeder zit is dat kink in de kabel nummero 621... in ieder geval heb ik zat tijd om een ring in mn klaarblijkelijk toch waardeloze immitatiepijpje te lassen. die homoet (als ie ooit komt) kan tot die tijd in de kast. :{}:

jezus wat een verhandeling.

za jun 28, 2008 9:37 pm
Profiel
Schoutenrs
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
waarom stuur je dat ding niet gewoon terug en zeg je dat je geld gewoon terug wil? zij leveren toch niet wat je wil? :S:

za jun 28, 2008 9:42 pm
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 96 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende