zooo, laat ik maar weer ns een updeet posten
het is weer ellende wat de klok slaat, maar zo lijkt t bij mij altijd te gaan...
t is nogal een verhaal, dus kudos aan degenen die t volhouden om t hele stuk te lezen.
allereerst heb ik t een beetje zitten met de online winkels en tnt
eerst bleek ik de verkeerde sf-kap te hebben besteld, had namelijk zwart moeten zijn maar ik kreeg carbon van josdijkman. ik al balen dat ik nog eens verzendkosten op kon gaan hoesten, maargoed, ik doe m op de bus en... TNT stuurt m direct terug naar mij!! heb ik 6,50 betaald voor een hemelsbrede verplaatsing van ongeveer 1 kilometer...
gelukkig hebben ze m daarna alsnog naar jos gestuurd, en kreeg ik ongeveer 2 weken te laat uiteindelijk dat kapje binnen
vervolgens had ik bij motoimport een homoet uitlaat en MB tellers besteld, kijken of die pas waren te maken. op zich heb ik daar niet veel voor betaald, zeg 70 euro. krijg ik exact dezelfde uitlaat thuisgestuurd als er al onder mn brom hing!
bel ik die gasten op, beweren ze GVD bij hoog en bij laag dat t homoet is
toen ik informatie ging winnen bij mn expert bleek het uiteindelijk een goedkope immitatie prul te zijn die nog slechter presteert dan de originele pijp. was ik mooi klaar mee.
de MB tellers pasten ook niet, maar die zijn alweer verpatst met winst, dus elk nadeel hep zn voordeel zullen we maar zeggen.
ik dus op zoek naar een ECHTE homoet, kom ik bij mn expert uit die dat nog wel heeft liggen. vervolgens maak ik dat geld over en heeft die figuur tot op heden, dat is twee weken na dato, nog niets opgestuurd. te druk met stage, zegt 'ie... hij beloofde me gisteren dat ie t maandag echt op de bus zou doen. ik ben benieuwd
bij het demonteren van mn cil om de pakkingen te vervangen bleken de zuigerveertjes gaar (ze vielen bijna in mn blok). die zijn inmiddels vervangen, maar daarvoor moest ik wel eerst naar teerlouwer omdat mijn reservecilinder + zuiger een halve millimeter overmaat blijken te zijn. de gloedjenieuwe pakkingen zijn in ieder geval vakkundig gemonteerd. en mn tank is waterdicht gemaakt. die gaat er nu tijdelijk op, totdat ik een nieuwe tank heb gevonden, want uitdeuken in niet echt rendabel meer...
hoe dan ook, als zijn onderdelen ooit nog mijn huis bereiken in dit leven, zou ik strict theoretisch mn brommer weer rijdbaar kunnen maken. dus ergens volgende week zou er de kans bestaan dat den vetpot weer het huizense asfalt onveilig maakt. gezien t feit dat tot nu toe echt alles tegenzit reken ik daar niet op.
tussen haakjes herinner ik me ineens dat ik er van mn vader niet op mag rijden voor hij persoonlijk heeft gecheckt hoe en hoe hard dat ding rijdt. omdat ik nu bij mn moeder zit is dat kink in de kabel nummero 621... in ieder geval heb ik zat tijd om een ring in mn klaarblijkelijk toch waardeloze immitatiepijpje te lassen. die homoet (als ie ooit komt) kan tot die tijd in de kast.
jezus wat een verhandeling.