HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu za jan 25, 2025 10:42 pm

Antwoord op onderwerp  [ 136 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende
 Motorhispania RX (foto's) 
Auteur Bericht
[YRT]
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
schakelgek schreef:
tja volgens mij hebben jullie nog nooit een 250cc crosser gezien als ik zo hoor ;) als je nauw een brommer met een normale 70cc pakt met een setup waar die haast niet van slijt en een zwaar getunende brommer met de zelfde cilinderinhoud tegen elkaar laat sprinten.....wie zal dan veel sneller zijn? ja idd dus een crosser is erg licht en heeft een dik getunedt blok dus trekt bloed snel op en de snelheid is zo'n 130/140km/h maar op een crossbaan ga je toch niet zo snel :<>: ;) zo en nu nog ff de wegracer het gewicht zit veel voorop zodat je niet drect op je achterwiel vliegt als je gas geeft in een bocht :^^: nauwja dat kan natuurlijk wel als je volgas geeft :P het is wel beetje lullig als je niet kan sturen in een bocht met 900cc :D dus daarom zit het meeste gewicht voorop :00:

leef jullie maar uit met je kommetaar.

de racer somige racer trkken snelle op dan crosser this maar net wat voor bak je derin hebt zitten :00: en nogmaals 250cc CROSSER die noopt iets van 70 op top rij beetje hetzelfde als een 125cc crosser alleen meer kracht onderin dats all

wo jul 21, 2004 5:29 pm
Profiel WWW
schakelgek
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 2
Antwoord met een citaat
Bericht 
Werner [YRT] schreef:
schakelgek schreef:
tja volgens mij hebben jullie nog nooit een 250cc crosser gezien als ik zo hoor ;) als je nauw een brommer met een normale 70cc pakt met een setup waar die haast niet van slijt en een zwaar getunende brommer met de zelfde cilinderinhoud tegen elkaar laat sprinten.....wie zal dan veel sneller zijn? ja idd dus een crosser is erg licht en heeft een dik getunedt blok dus trekt bloed snel op en de snelheid is zo'n 130/140km/h maar op een crossbaan ga je toch niet zo snel :<>: ;) zo en nu nog ff de wegracer het gewicht zit veel voorop zodat je niet drect op je achterwiel vliegt als je gas geeft in een bocht :^^: nauwja dat kan natuurlijk wel als je volgas geeft :P het is wel beetje lullig als je niet kan sturen in een bocht met 900cc :D dus daarom zit het meeste gewicht voorop :00:

de racer somige racer trkken snelle op dan crosser this maar net wat voor bak je derin hebt zitten :00: en nogmaals 250cc CROSSER die noopt iets van 70 op top rij beetje hetzelfde als een 125cc crosser alleen meer kracht onderin dats all

kerel zwets niet zo...70 :0o: whahaha en heef egt wel meer power dan een 125 :S:

wo jul 21, 2004 5:57 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
cebess
Administrator

Afbeeldingen: 33
Antwoord met een citaat
Bericht 
Idd. Werner hier heb je duidelijk geen verstand van!

wo jul 21, 2004 6:26 pm
Bullet
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 45
Antwoord met een citaat
Bericht 
schakelgek schreef:

een crosser heeft een getuned blok?

uit welke jaar komt ie btw?

ik geloof best wel dat zo'n crossertje aardige vermogen heeft, alleen in z'n 3 krijg je hem echt niet omhoog hoor.

doe ff normaal!

ik wel eens op een soes 125, en op een yamaha 250 gereden, reden allebij lekker pittig (maar crossen is gewoon niks voor mij)

dus ik heb der een klein beetje ervaring mee.

dus denk eerst ff na voordat je meteen gaat zitten blaaten :)

no offence

http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=2676&start=0

do jul 22, 2004 1:41 am
Profiel
schakelgek
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
het is een uit begin 1990 :00: maar ik heb ook wel op meer grossers gereden tot bj 94 geloof ik voorderest aleen van die ouwe dingen :^^: en ik heb het over een normale weg of zandpad niet over een dikke bluberige crossbaan waar je tot het spatbord in weg zakt :P daar komt ie ook niet omhoog ;)

do jul 22, 2004 1:32 pm
[YRT]
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
cebess schreef:
Idd. Werner hier heb je duidelijk geen verstand van!

kom uit een motor familie :00: mijn pa heeft vroeger cros wedstrijden gedaan dus crossen ken ik wel..... heb op allebij de machienes gereden ik merkte der niet echt heel veel verschil in 250 was iets direckter iest agresierver maar verder........ :{}: en met ene echt goeie cros vertanding gaat je 125 niet harder dan 70 heur O:-) ding zijn niet voor top snelheden gemaakt :0o: OWWWJAAAAHHH !!! :00:

do jul 22, 2004 4:17 pm
Profiel WWW
schakelgek
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
een kamaraat van heeft een Kawasaki KX250 uit 1990 geloof ik :P en dat ding vliegt in de 5 nog op het achterwiel op een veharde weg dan he :0o: er zit trouwens wel een getunede cilinder op :<>: en top is 120km/h

vr jul 23, 2004 11:52 am
[YRT]
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
dingen zijn idd wel leuk maar meer voor grotere banen 125xx is leuk voor als je op ene boederij woont en je lekker over het weiland van je oudwers kan scheuren toch kooltje ;)

vr jul 23, 2004 4:18 pm
Profiel WWW
schakelgek
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
Werner [YRT] schreef:
dingen zijn idd wel leuk maar meer voor grotere banen 125xx is leuk voor als je op ene boederij woont en je lekker over het weiland van je oudwers kan scheuren toch kooltje ;)

tja maar een 125 moet je vrij vaak reviseren nauwja vaker dan een 250 dat is dus wel kut :(( maar ik ga een beetje overal jagen op crossbanen en wijlanden en ik wil nog naar een x naar belgie daar lekker in het bos jagen :devil:

vr jul 23, 2004 4:27 pm
[YRT]
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
ben je daar wel voor verzekert als je op openbaar terein rijd :0o:

vr jul 23, 2004 5:03 pm
Profiel WWW
cebess
Administrator

Antwoord met een citaat
Bericht 
Nee ben je niet maarja ach.

vr jul 23, 2004 5:19 pm
schakelgek
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
nee kan me niks schelen :D:

vr jul 23, 2004 5:52 pm
[YRT]
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
en als je nouw tegen een boom knald per ongeluk omdat je een hichsider krijgt tijdens het springen en je hebt zwaar inwendig letsel ??? kan je dat ook niej schelen je raapt gewoon zelf je tanden op enzo ?

vr jul 23, 2004 6:19 pm
Profiel WWW
schakelgek
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
ja jammer dan :^^: het is een hobby ik ben geen prof ofzo O:-)

vr jul 23, 2004 6:53 pm
cebess
Administrator

Antwoord met een citaat
Bericht 
Naar huis kruipen en dan pas ambulance bellen en zeggen dat het thuis gebeurd is.

vr jul 23, 2004 9:18 pm
Antwoord op onderwerp   [ 136 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende