Rob Tuned sinds 1986 en heeft dus al zoveel ervaring met tuning dat hij zijn eigen werk gewoon doet !
Altijd al gedaan, Ik heb zoiets van, je kan wel wat in het rond gaan hakken, maar besteed het uit aan iemand met verstand ! op die manier bedoel ik het
Rob heeft uitdraaien van 40 achterwiel pk's met een rotax 122 motor met een 160cc polini met een hele bult koppel. en dit door aan aantal zaken gewoon te verbeteren zonder het echt te tunen.
Wat versta jij onder Revisie ? paar nieuwe lagers en keerringen ?
Dat is geen revisie, dat kan zelfs Marien nog
Maar Krukas persen, op 0.0 uit klokken, krukas wijzigen om zo een bredere drijfstang erin te zetten
Helicols erin, alles vlakken, alles nameten, ieder onderdeel met slijtage weer goed of zelfs beter als orgineel maken
koppelingshuizen met ingeslagen koppelingsplaten repareren,
Dat is iets wat ik niet zelf zomaar effe kan hoor, iig niet met de kennis en ervaring die mijn reviseur heeft !
@marien
Was het maar zo simpel, zelf doe ik ook alle blokken hoor, JLO Sachs Derbi,Honda mt blokken,
Ook veel voor vrienden
Maar als er 14pk op zo 1 blokje moet hangen de hele tijd ben ik liever zeker van mijn zaak.
Een paar nieuwe lagers en keerringen er in proppen kunnen we allemaal wel zelf, maar echt revisie
Nee dat is lastig hoor, en zo 1 getunde cilinder kst met de aanschaf ed en de nieuwe wand al snel 5 meijer, en zo 1 5 bak blok ook al snel 5 meijer dus dan moet het gewoon goed zitten