maja was achteraf een beetje zonde van mn geld want die lul trok em niet door mn top was daar maar 103 en ik had ook maar 10.5pk klopt ook geen reet van man..
maja al met al wel een leuk dagje uit
10.5 pk klopt aardig voor zo'n setup. Het lijkt natuurlijk heel weinig vergeleken met veel testbanken, maar de meeste testbanken op meetings zijn anders ingesteld zodat iedereen blij is als ze er vanaf gaan. Ik denk toch echt dat deze testbank klopt en zei dus niet gekloot hebben met de waardes van de rol. Kan je natuurlijk boos worden, maar dat heeft geen zin of je moet willen dat ze de waardes aanpassen en je inene 15 pk hebt zodat je stoer tegen je vrienden kan doen.
_________________ 1e @ schakels 70cc @ Damwoude 2012 2e @ schakels 70cc @ Jubbega 2012 1e @ schakels @ damwoude 2011 3e @ schakels @ damwoude 2010
Re: Mitchel's DRD Racing SM80 testbank filmpje (pagina 3)
heey man,
leuk dat je een topic opent over je brommer, zal ik binnenkort ook eens gaan doen als ik de juiste foto's heb. het was jammer dat ik niet mee kon naar heerewaarden en wieringerwerf maar de volgende keer komt dat goed.
ik zal je nog contacteren over die metrakit, aangezien ik nog van plan ben een dikke 70cc setup op te bouwen. maar je hoeft de uitlaat dus niet in de wacht te houden voor me
mischien nog een idee voor je om bepaalde dingen te polijsten? al zijn het maar kleine en een paar onderdeeltjes? ik hoop dat je je topic regelamtig zal bijhouden en dat we nog een keertjesamen kunnen sleutelen en vooral lange ritten maken
mvg, je favo-raceindonees wim
_________________ Do you remember when you were a kid, playing Nintendo and it wouldn't work? You take the cartridge out, blow in it and that would magically fix the problem. Every kid in America did that, but how did we all know how to fix the problem? There was no internet or message boards or FAQ's.
ja ... maja binnen kort weer op de bank bij een andere zaak en dan MOET er gewoon meer uit komen want die gozer die erop zat zij tegen mij dat er gewoon niet meer uit te halen was... nou ZEKER wel en dat zal ik em laten zien ook... owja ik haalde zelfs op de weg nog hogere snelheden man.. en kijk nou nog eens vinden jullie dat ie goed schakelt..? hij beweerd namelijk dat ik me daarachter verschuil:P
ene sjees indonees:P ja kickstart pedaal enzo uitlaat als je tijd te veel hebt:P ben ik ook van plan eeeh achterbrug... en als je origineel wilt zijn.. je kenteken:P
_________________ "If Everything Looks Under Control, You're Not Going Fast Enough"
mwhaa, ik zie het nog wel, ik heb nu nogal weinig tijd vanwege stage enz, maar ik moet nog van alles inbouwen volgend weekend ga ik eerst probere me kroonplaat te spuiten en alarm aan te sluiten ,
maar ga je je senda naar de jager brenge? die bank is net ff wat beter afgesteld naar ervaring van vrienden van me
_________________ Do you remember when you were a kid, playing Nintendo and it wouldn't work? You take the cartridge out, blow in it and that would magically fix the problem. Every kid in America did that, but how did we all know how to fix the problem? There was no internet or message boards or FAQ's.
net hoe je het ziet he
OT: binnenkort keertje avondmeeting organiseren met een klein groepje>? wil graag een goed gemonteerde, lees: professionele film maken
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum