Auteur |
Bericht |
chunho
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za nov 01, 2008 12:36 am Berichten: 1788 Woonplaats: KEIHARD IK BEN EEN LOEMPIAVOUWER
|
Re: Chun's GPR
wtf hou jullie wat vervelend nu bekken eens dicht ik zet die facking brommer neer om te kijken of ik hem kan verkopen omdat ik wellicht iets anders wil. en jullie weten geen ene wat vervelend nu moer hoeveel tijd ik hieraan heb gestopt om alles te repareren
wo apr 01, 2009 3:32 pm |
|
|
slammers
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 24, 2008 5:25 pm Berichten: 3012 Woonplaats: Wijk & Aalburg
|
Nou nou nou...
wo apr 01, 2009 3:32 pm |
|
|
slammers
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 24, 2008 5:25 pm Berichten: 3012 Woonplaats: Wijk & Aalburg
|
Rickb schreef: chunho schreef: ga maar dromen jij mag dromen over je ding, bah mensen oplichter echt valt me zwaar tegen. Had 't wel verwacht eigenlijk.
wo apr 01, 2009 3:33 pm |
|
|
chunho
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za nov 01, 2008 12:36 am Berichten: 1788 Woonplaats: KEIHARD IK BEN EEN LOEMPIAVOUWER
|
en slammers als jij zo facking veel praatjes hebt kom maar eens een keer naar mij toe dan wil ik wel zien hoe grote bek je dan hebt, achter je pc durf je wel
wo apr 01, 2009 3:33 pm |
|
|
Rickb
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma dec 08, 2008 9:22 pm Berichten: 782 Woonplaats: Arnemuiden
|
chunho schreef: en slammers als jij zo facking veel praatjes hebt kom maar eens een keer naar mij toe dan wil ik wel zien hoe grote bek je dan hebt, achter je pc durf je wel Bek houde kut chinees met wat vervelend nu lopen lullen ik kom het wel en keer in je gezicht zeggen
_________________ '' Valerie.. says: Alsof je liever een kip neukt dan een meid
|
wo apr 01, 2009 3:34 pm |
|
|
chunho
ApriliaForum Member
|
ach je hou je kop man ga ergens anders zeiken. ik doe mijn ding dus hou je bek toch
wo apr 01, 2009 3:34 pm |
|
|
Rickb
ApriliaForum Member
|
Oke is goed ik zeik niet jij moet je bek gewoon houden kut chinees oprotte hier
|
wo apr 01, 2009 3:37 pm |
|
|
XLER8R
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 27, 2009 6:57 pm Berichten: 2022 Woonplaats: Wijk en Aalburg
|
Eey chinees, wat heb je in je hand op die foto in de advertentie? Startkabels Gare tyfus ding van je inclusief je kut kop!
_________________ Micro Power!
|
|
|
iivarr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma mei 12, 2008 1:20 pm Berichten: 4843 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Meedhuizen (GR)/ Wageningen
|
Beter houdt iedereen hier mee op gaan steeds meer mensen zich hier mee bemoeien die hier niks te zoeken hebben (zoals ik ) het lijkt wel alsof we opeens 10 mod's hebben hou je commentaar dan gewoon voor je ipv het hier allemaal neer te gooien waar niemand er wat aan heeft...
_________________ ex-Aprilia RS50 MY06 Fasmem Duo: viewtopic.php?f=13&t=11347 ex-Aprilia RS50 MY08 Project: viewtopic.php?f=14&t=16041
|
|
|
chunho
ApriliaForum Member
|
XLER8R schreef: Eey chinees, wat heb je in je hand op die foto in de advertentie? Startkabels Gare tyfus ding van je inclusief je kut kop! ga jij ff slammers kontje likken
wo apr 01, 2009 3:38 pm |
|
|
Recrush
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 10, 2008 6:18 pm Berichten: 895 Woonplaats: Veenendaal
|
Omg mensen doe ff chill allemaal.. Meesten reageren uit wat ze gelezen hebben, ik weet ook niet beter dan dat het een beunding is waar alles aan mankeert. Ben vast niet de enige. Het is dan ook niet raar als er zo op je advertentie gereageerd wordt want je doet daar net alsof er nooit wat mis mee is geweest en alsof hij altijd in topconditie is geweest, wat dus niet waar is. Doe gewoon een eerlijke advertentie plaatsen met achtergrondinformatie en wat je er allemaal aan gedaan hebt. Dan ben jij eerlijk en kunnen mensen straks ook niet zeggen dat je misleidende informatie in je advertentie hebt gezet of dat je een oplichter bent. Als je hem echt graag kwijt wilt zal je uiteindelijk toch eerlijk moeten zijn, of je moet wel een heel domme koper hebben. Oh en met elkaar persoonlijk uitschelden schiet je helemaal niks op, dat is nog lager dan het plaatsen van een misleidende advertentie.
_________________ Suzuki GS500e Bandit 600 '98
Laatst bijgewerkt door Recrush op wo apr 01, 2009 3:40 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
|
|
|
Rickb
ApriliaForum Member
|
Ik houd er nie meer op hij scheld mij uit en hij naait andere mensen op marktplaats dat is gewoon zielig dus ik bemoei me der zeker wel mee.
|
|
|
XLER8R
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 27, 2009 6:57 pm Berichten: 2022 Woonplaats: Wijk en Aalburg
|
Donder hem dan van dit forum hij loopt alles te verzieke met zn oplichterijen. Hij is degene die het veroorzzaakt als je tmij vraagt
_________________ Micro Power!
|
wo apr 01, 2009 3:39 pm |
|
|
Rickb
ApriliaForum Member
|
|
wo apr 01, 2009 3:40 pm |
|
|
Sanno
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo dec 28, 2008 9:06 am Berichten: 2739 Woonplaats: Terneuzen (zeeland)
|
Rustig rustig orde in de zaal! je kan bv ook deze advertentie verwijderen. en een eerlijke maken, met mooie fotos en als je daarin zet toen ik de brommer kocht was hij erg slecht onderhouden, je noemt de mankementen op en zet erbij wat je er allemaal een gedaan heb. en over dat blok kan je zeggen dat er een racekrukas inzit dus dat opvoeren voor degenen die dat willen geen probleem is. lakschade ook vermelden en gewoon eerlijk zijn. verkoop zal dan een stuk beter verlopen + dat mensen wat meer respect voor je krijgen
wo apr 01, 2009 3:40 pm |
|
|
|