Auteur |
Bericht |
Mikeeee
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 06, 2008 12:17 pm Berichten: 3317 Woonplaats: lichtenvoorde
|
Re: Jaspers derbi drd: Foto's gepolijste demp P.26 en P.27
zon ding kan daar echt wel tegen hoor, je ziet ze er zelf mee crossen dus:X:
do mei 28, 2009 9:16 am |
|
|
*Kris*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 02, 2008 8:19 pm Berichten: 1237 Afbeeldingen: 8 Woonplaats: Woudrichem
|
Citaat: volgens mij een klassiek geval van mensen die hem gewoon hebben gekregen en er geen emotie aan hebben..
hoezo hij gaat er toch niet kapot van er zit alleen beetje bagger op keer de tuinslang erop een hij is dr weer klaar voor
_________________ brommer - loos :(
|
do mei 28, 2009 9:28 am |
Persoonlijk album
|
|
s1acker
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jan 13, 2008 6:20 pm Berichten: 2940 Woonplaats: Ermelo
|
Kimi NL schreef: en ik ga het ook niet meer uitleggen, ik weet zeker dat jullie precies hetzelfde hadden gedaan als jullie zo die brommer hadden ontvangen.. ik vind wel typisch dat de grootste beunhaas van dit forum gaat roepen dat iedereen beunhazen zijn. laten we niet over de mankementen van zijn GPR beginnen want dan hebben we aan 100pagina's nog niet genoeg.. wat wil je verwachten dan? dat je een goedkope gpr kan krijgen die geen problemen heeft? ga jij maar weer terug naar derbi club de boel lopen verzieken knaapje. Ik heb al lang geen brommer meer, met winst verkocht en nu heb ik wat leukers staan. PB maar als je wil uithuilen ik vind persoonlijk dat je gewoon kan crossen met een nieuwe brommer, maak hem daarna wel weer helemaal school dan gebeurt er niks.
do mei 28, 2009 10:17 am |
|
|
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
Ik heb er toch anders ervaringen mee, en ja ik weet waar ik over praat. Crossen is leuk, maar je zal zeker schade kunnen ontdekken. Bij mij zat de bedrading alles onder de modder, zo goed dicht zon achterkapje niet af, en steenslag op de kappen... Maar ik moet zeggen, het is wel lachen.
|
do mei 28, 2009 10:24 am |
|
|
dx11
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 24, 2008 8:22 pm Berichten: 2316 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Marum
|
Met een gloednieuwe orginele drd sm ine een modderpoel van een halve meter diep is dat super niet leuk. Met een stuk of wat brommers naar de crossbaan is wel leuk , maar dan aleen met dikke noppenbanden.
_________________ Rieju Rr, Rieju mMrx, Rieju Spike, Gilera Gsm, Derbi Senda 98, Derbi Senda R, Derbi Drd, SpaaiTomos, Puch, Honda Cr500, Ktm Gs500, Honda Cr500
|
do mei 28, 2009 10:38 am |
Persoonlijk album
|
|
jasperrr91
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 23, 2009 7:35 pm Berichten: 7459 Woonplaats: Heerewaarden
|
haha mee eens
do mei 28, 2009 11:24 am |
|
|
Derbi Driver 69
ApriliaForum Member
|
Netjes gepolijst die uitlaat hoor, en nu nog je expansie
|
do mei 28, 2009 1:31 pm |
|
|
jasperrr91
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 23, 2009 7:35 pm Berichten: 7459 Woonplaats: Heerewaarden
|
ga ik ook nog doen, als ik tijd en zin heb! Want kost nogal veel tijd zoiets polijsten
do mei 28, 2009 4:04 pm |
|
|
Rutger.
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di apr 14, 2009 8:35 pm Berichten: 1252 Woonplaats: Langeveen (ov)
|
IK EIS GROTE FOTO"S VAN JE KTM KAP!
wo jun 03, 2009 10:35 am |
|
|
[T][H][IJ][N]
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 10, 2008 8:54 pm Berichten: 3139 Woonplaats: H.a.p.s
|
*Kris* schreef: warom is da zonde daar zijn die dinge toch voor zeker ? daar zijn ze zeker niet voor.. en je bent gek als je zo met een nieuwe DRD omgaat als k zoveel geld betaal aan een brommer ben k dr zuinig op.. maar meestal als ze hem van pappie en mammie hebben raggen ze hem af!!
_________________ !!Derbi GPR Panther Black!!verkocht http://apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=11&t=11517&st=0&sk=t&sd=a Opel Sjeez Kadett GSI Cabrio
|
wo jun 03, 2009 11:15 am |
|
|
Mikeeee
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 06, 2008 12:17 pm Berichten: 3317 Woonplaats: lichtenvoorde
|
vind je fother mucker mooi jaa ?
wo jun 03, 2009 11:21 am |
|
|
jasperrr91
ApriliaForum Member
|
joah vin ik mooi mike. En heb me brommer zelf gekocht!!! En betaal me onderhoud zelf!!!!! En kimi post ze wel als ik zin heb
wo jun 03, 2009 12:45 pm |
|
|
Rutger.
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di apr 14, 2009 8:35 pm Berichten: 1252 Woonplaats: Langeveen (ov)
|
You said Fother Mucker instead of Mother Fucker. - Yes i did So, what the hell is a fother Mucker? - A fother mucker has a serious design defect, Never play him for a sucker cause he earns respect, It's like a CD in your system that you can eject, It's the hardstyle DJ that just wreck your neck, A fother mucker has a serious design defect , Never play him for a sucker cause he earns respect, Like the best looking bitches keep your dick erect.
die overgang is geweldig in dat nummer..
wo jun 03, 2009 6:46 pm |
|
|
Rutger.
ApriliaForum Member
|
You said Fother Mucker instead of Mother Fucker. - Yes i did So, what the hell is a fother Mucker? - A fother mucker has a serious design defect, Never play him for a sucker cause he earns respect, It's like a CD in your system that you can eject, It's the hardstyle DJ that just wreck your neck, A fother mucker has a serious design defect , Never play him for a sucker cause he earns respect, Like the best looking bitches keep your dick erect.
die overgang is geweldig in dat nummer..
wo jun 03, 2009 6:47 pm |
|
|
jasperrr91
ApriliaForum Member
|
yep geweldig nmmr Wnr post jij nouw is foto's van je gewaxed jij???
wo jun 03, 2009 9:11 pm |
|
|
|