Auteur |
Bericht |
WillieboyzGPR
ApriliaForum Member
|
Re: WillieboyzGPR: Derbi 1098 GP - Update "strak kontje" P.12
ik ga echt geen monoseat kopen van 135 of 80 man Pure geld verspilling, het ziet er precies hetzelfde uit als je achteropzitje, maar het is dan hard kunststof. Of je maakt gewoon je gehele achterkap op die plek dicht met polyester, of je houdt gewoon je achteropzitje wat mij betreft. Achterzitje is net zo goed als die monoseat, en iemand kan nog achterop ook Watdan ook, het is voor mij niet neergelegd.
|
wo mei 27, 2009 12:44 pm |
|
|
Aprilia Rs Rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo maart 29, 2009 2:16 pm Berichten: 41 Woonplaats: Zwartsluis
|
of ruil met iemand een rode achterzitje
_________________ Op 2010, 20 maart wordt ik 16 en ga ik rond februari/maart een Aprilia RS white 2006/2007 halen of een Derbi GPR 50 uit 2005/2006. Heb jij 1 van deze 2 brommers? Stuur mij een PB en misschien ben ik geinteresseerd!
|
wo mei 27, 2009 4:48 pm |
|
|
WillieboyzGPR
ApriliaForum Member
|
Die kleur rood vloekt mijn mijn kleur rood. Edit Bedenk me opeens wel dat ik hem opnieuw kan laten bekleden in een kleur die wel overeenkomt met mijn kleur. Maar dat komt later wel.Even een verzoekje voor iemand: De afmetingen van de sticker op de zijkap "GPR 50 Racing" Racing staat nog onder het deel van GPR 50 geschreven. Ik ben echter alleen geïnteresseerd in de afmeting van het deel : GPR 50. Dus de hoogte en breedte.Ik ben namelijk bezig met het ontwerpen van stickers, maar ik wil niet dat ze buiten proporties groot worden!
|
wo mei 27, 2009 5:00 pm |
|
|
martijngpr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za dec 27, 2008 3:36 pm Berichten: 17 Woonplaats: emmercompascuum
|
Ik kan die sticker wel voor je opmeten. Maar heb je ook een kleurcode van jouw verf? Dat vind ik namelijk ook heel mooi.
_________________ Derbi Gpr: bijrijders zadel en achterlicht gezocht!
|
do mei 28, 2009 9:43 pm |
|
|
WillieboyzGPR
ApriliaForum Member
|
Wacht nog steeds op iemand die die afmetingen voor me kan opmeten!
En ik heb echt geen flauw idee in welke kleurcode mijn brommer is gespoten. Als ik weer een keer bij de spuiter ben kan ik het welllicht voor je vragen. Dat gaat echter nog wel een tijd duren.
|
vr mei 29, 2009 12:03 pm |
|
|
Rutger.
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di apr 14, 2009 8:35 pm Berichten: 1252 Woonplaats: Langeveen (ov)
|
Begin a.u.b niet met dezelfde kleur zadel als de rest van de brommer.. dat vloekt pas met elkaar. dit komt omdat rood na een tijdje een andere kleur krijgt(leer, kunstof) dus dan krijg je nog een fale kleur rood..
neem gewoon zwart. staat veel beter, met een zwart kuipruitje en spiegels heb je tenminste een paar zwarte accenten..
maar je meot het uiteraard zelf weten.
vr mei 29, 2009 12:31 pm |
|
|
s1acker
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jan 13, 2008 6:20 pm Berichten: 2940 Woonplaats: Ermelo
|
begin aub niet met een remschijf verkeerd te monteren maar willie heeft al een zwart ruitje, ( spiegels gingen eraf toch?) ik zou de bekleding gewoon lekker zwart laten, rood word ook faking snel smerig als je erop zit, dus daarom lekker zwart houden! ( gpr 08 met rode bekleding, daarvan )
vr mei 29, 2009 12:37 pm |
|
|
martijngpr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za dec 27, 2008 3:36 pm Berichten: 17 Woonplaats: emmercompascuum
|
de afmetingen van die sticker zijn 27 bij 3
_________________ Derbi Gpr: bijrijders zadel en achterlicht gezocht!
|
ma jun 01, 2009 5:03 pm |
|
|
WillieboyzGPR
ApriliaForum Member
|
martijngpr schreef: de afmetingen van die sticker zijn 27 bij 3 Thx man Ik ben laatste tijd nogal druk met andere zooi dan brommers, dus het zal wel weer ff een tijdje duren voordat er een echte update zal komen die de moeite waard is om te melden! Stand van zaken: Paddock-stand is binnen, dus binnenkort remschijven, zo-nodig, opknappen. Bezig met ontwerp van stickers. (waarschijnlijk standaard derbi stickers in Ducati lettertype en heel licht grijs/zilver kleurtje) Zal foto's van ontwerp posten zodra ze klaar zijn. Je moet je er trouwens niets groots bij voorstellen hoor. Daar houd ik niet van
|
ma jun 01, 2009 9:47 pm |
|
|
Sanno
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo dec 28, 2008 9:06 am Berichten: 2739 Woonplaats: Terneuzen (zeeland)
|
di jun 02, 2009 10:46 am |
|
|
Aprilia Rs Rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo maart 29, 2009 2:16 pm Berichten: 41 Woonplaats: Zwartsluis
|
WillieboyzGPR schreef: martijngpr schreef: de afmetingen van die sticker zijn 27 bij 3 Thx man Ik ben laatste tijd nogal druk met andere zooi dan brommers, dus het zal wel weer ff een tijdje duren voordat er een echte update zal komen die de moeite waard is om te melden! Stand van zaken: Paddock-stand is binnen, dus binnenkort remschijven, zo-nodig, opknappen. Bezig met ontwerp van stickers. (waarschijnlijk standaard derbi stickers in Ducati lettertype en heel licht grijs/zilver kleurtje) Zal foto's van ontwerp posten zodra ze klaar zijn. Je moet je er trouwens niets groots bij voorstellen hoor. Daar houd ik niet van je moet wel een lijn tussen de woorden maken zoals hier: En maak er GPR 1098 racing ofzo
_________________ Op 2010, 20 maart wordt ik 16 en ga ik rond februari/maart een Aprilia RS white 2006/2007 halen of een Derbi GPR 50 uit 2005/2006. Heb jij 1 van deze 2 brommers? Stuur mij een PB en misschien ben ik geinteresseerd!
|
di jun 02, 2009 1:18 pm |
|
|
WillieboyzGPR
ApriliaForum Member
|
Ik neem lekker de tijd Ga 24ste naar Barcelona, daar gaat nu dus mijn geld naar toe. Mijn tijd gaat nu allemaal naar sport en school En over die remschijf? Hoe monteer je dat verkeerd? Voor met achter verwisselen ofzo? Dan ben je toch ook een sjembek Aprilia Rs Rider schreef: WillieboyzGPR schreef: martijngpr schreef: de afmetingen van die sticker zijn 27 bij 3 Thx man Ik ben laatste tijd nogal druk met andere zooi dan brommers, dus het zal wel weer ff een tijdje duren voordat er een echte update zal komen die de moeite waard is om te melden! Stand van zaken: Paddock-stand is binnen, dus binnenkort remschijven, zo-nodig, opknappen. Bezig met ontwerp van stickers. (waarschijnlijk standaard derbi stickers in Ducati lettertype en heel licht grijs/zilver kleurtje) Zal foto's van ontwerp posten zodra ze klaar zijn. Je moet je er trouwens niets groots bij voorstellen hoor. Daar houd ik niet van je moet wel een lijn tussen de woorden maken zoals hier: En maak er GPR 1098 racing ofzo Neh, dat vind ik beetje teveel wannabe. Hij mag op een 1098 lijken, maar het is een blijft gewoon een GPR met ducati tintjes. Er komen dus Derbi stickers op, in het lettertype van ducati (of iets dat er op leek)
|
di jun 02, 2009 7:14 pm |
|
|
mike-rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo sep 24, 2008 10:50 pm Berichten: 717 Woonplaats: Fiji
|
nee niet achter en voor maar de linker kant aan de rechterkant zeg maar dus gedraaid.
_________________ over the counter ed treatment
|
di jun 02, 2009 7:15 pm |
|
|
Rutger.
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di apr 14, 2009 8:35 pm Berichten: 1252 Woonplaats: Langeveen (ov)
|
ik zal even de foto zoeken waarop staat hoe ik hem erop had gemaakt.. gevonden: kreeg hem ook binnen met de remschijf verkeerd gemonteerd. dus had daar een foto van gemaakt. en na spuiten er weer zelfde manier opgedaan als op de foto.. foutje. en phil vind het leuk om me daar mee dood te gooien.. als ik weer eens iets zeg waar hij het niet mee eens is.. maarja. laten we niet over de gebreken van zijn derbi hebben. dat hok.
di jun 02, 2009 7:47 pm |
|
|
ThomaSBK
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 19, 2009 9:44 pm Berichten: 4057 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zutphen
|
Als hij er nu maar goed op zit, ik had hem ook zo teruggeplaatst als ik hem zo zag zitten.
'Waar andermans gebreken beginnen zal men deze aanvullen en weggooien als een dode hond'
_________________ http://instantboss.org/
|
di jun 02, 2009 8:58 pm |
Persoonlijk album
|
|
|