Derbi Gpr R || Verkocht|| suzuki Sv650s Terug
Derbi Gpr R || Verkocht|| suzuki Sv650s Terug
Auteur |
Bericht |
tuony
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jul 24, 2006 9:52 am Berichten: 163 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: dronten
|
ook nog wat foto's gevonden van me ouwe appie, kiek maar eem!
di jan 08, 2008 7:41 pm |
|
|
P!n0
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 10, 2007 10:15 pm Berichten: 2945 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Vlaardingen
|
vind dat kontje dan weer wel mooi... (ducatiiii)
maja,,, wel geinig ding, alleen die enorme lampen heh...
misschien ooit een idee om beetje te spelen met polyester?
di jan 08, 2008 11:10 pm |
Persoonlijk album
|
|
Felix
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 04, 2007 6:11 pm Berichten: 1469 Woonplaats: Oegstgeest
|
Waarom heb je die tuono weggedaan?
wo jan 09, 2008 12:05 am |
|
|
tuony
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jul 24, 2006 9:52 am Berichten: 163 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: dronten
|
was 1 en al probleem
wo jan 09, 2008 1:04 am |
|
|
Felix
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 04, 2007 6:11 pm Berichten: 1469 Woonplaats: Oegstgeest
|
Ok. Vind die tuono wel mooier dan deze gpr.
wo jan 09, 2008 1:06 am |
|
|
tuony
ApriliaForum Member
|
vond em ook wel mooi, maar heb vanochtend de 20000km gehaald zonder enige problemen, dat was met die tuono nooit te doen.
En als je dan moest sleutele, dan weet je wat italiaanse kutzooi is..
wo jan 09, 2008 12:20 pm |
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
tuony schreef: vond em ook wel mooi, maar heb vanochtend de 20000km gehaald zonder enige problemen, dat was met die tuono nooit te doen. En als je dan moest sleutele, dan weet je wat italiaanse kutzooi is..
met een standaard ontgrensde RS haal je makkelijk de 30 000km (ik had er 36 000 mee), heb 2x de zuiger vervangen en 1x de koppelingsplaten. Verder nooit problemen gehad, maar op het eind begonnen de krukaslagers te schuren en heb ik ze maar vervangen.
Trouwens, minarelli blokjes zijn japans hé, derbi blokjes spaans
dus er is weinig italiaans kutzooi, het frame van een RS blijft nog steeds één van de mooiste en beste bromframes en van de electro heb ik weinig tot geen klagen
edit:
maar stiekem zou ik graag eens een dezelfde derbi gpr als jij hebt in me garage hebben staan
wo jan 09, 2008 12:51 pm |
Persoonlijk album
|
|
melvin_rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di feb 20, 2007 5:26 pm Berichten: 1793 Woonplaats: Winterswijk
|
idd zon gpr die jij hebt heeft wel wat strakke lijntjes
|
wo jan 09, 2008 1:31 pm |
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
idd mooi ding, alleen de koplamp vind ik minder..
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
wo jan 09, 2008 2:13 pm |
Persoonlijk album
|
|
tuony
ApriliaForum Member
|
thomasrs50 schreef: tuony schreef: vond em ook wel mooi, maar heb vanochtend de 20000km gehaald zonder enige problemen, dat was met die tuono nooit te doen. En als je dan moest sleutele, dan weet je wat italiaanse kutzooi is.. met een standaard ontgrensde RS haal je makkelijk de 30 000km (ik had er 36 000 mee), heb 2x de zuiger vervangen en 1x de koppelingsplaten. Verder nooit problemen gehad, maar op het eind begonnen de krukaslagers te schuren en heb ik ze maar vervangen. Trouwens, minarelli blokjes zijn japans hé, derbi blokjes spaans dus er is weinig italiaans kutzooi, het frame van een RS blijft nog steeds één van de mooiste en beste bromframes en van de electro heb ik weinig tot geen klagen edit: maar stiekem zou ik graag eens een dezelfde derbi gpr als jij hebt in me garage hebben staan
ik heb alleen de olie nog maar vervangen en klein onderhoudt,
maar die aprilia heb hem hoofdzakelijk weggedaan omdat me uitlaat dicht was gaan zitten. kon ook niet meer uitgebrandt worden
gas en koppelings kabel knapten bij mij ook om de 3 weken, echt niet overdreven.
koplampen branden om haverklap door.
en toen ging ik zuigerveren vervangen, zetten ze die nokjes precies tegen overelkaar dat krijg je er met goed fatsoen met 2 handen niet gedaan, en met 4 handen was et nog pielen
maarja ben nu blij met me derbi'tje!:)
En hij rijdt een am6 ontrgrenst deruit..
do jan 10, 2008 7:36 pm |
|
|
RS Nera
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do aug 16, 2007 1:54 pm Berichten: 1558 Woonplaats: Zandbergen
|
tuony schreef: thomasrs50 schreef: tuony schreef: vond em ook wel mooi, maar heb vanochtend de 20000km gehaald zonder enige problemen, dat was met die tuono nooit te doen. En als je dan moest sleutele, dan weet je wat italiaanse kutzooi is.. met een standaard ontgrensde RS haal je makkelijk de 30 000km (ik had er 36 000 mee), heb 2x de zuiger vervangen en 1x de koppelingsplaten. Verder nooit problemen gehad, maar op het eind begonnen de krukaslagers te schuren en heb ik ze maar vervangen. Trouwens, minarelli blokjes zijn japans hé, derbi blokjes spaans dus er is weinig italiaans kutzooi, het frame van een RS blijft nog steeds één van de mooiste en beste bromframes en van de electro heb ik weinig tot geen klagen edit: maar stiekem zou ik graag eens een dezelfde derbi gpr als jij hebt in me garage hebben staan ik heb alleen de olie nog maar vervangen en klein onderhoudt, maar die aprilia heb hem hoofdzakelijk weggedaan omdat me uitlaat dicht was gaan zitten. kon ook niet meer uitgebrandt worden gas en koppelings kabel knapten bij mij ook om de 3 weken, echt niet overdreven. koplampen branden om haverklap door. en toen ging ik zuigerveren vervangen, zetten ze die nokjes precies tegen overelkaar dat krijg je er met goed fatsoen met 2 handen niet gedaan, en met 4 handen was et nog pielen maarja ben nu blij met me derbi'tje!:) En hij rijdt een am6 ontrgrenst deruit..
ja met 0.1km/u verschil ofzo
|
vr jan 11, 2008 6:33 pm |
|
|
tuony
ApriliaForum Member
|
nee niet met 0,1, of jij en rs50 zijn een uitzondering.
ma jan 14, 2008 11:05 pm |
|
|
rs joost
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 10, 2006 5:21 pm Berichten: 2477 Woonplaats: bantcity
|
trouwens die zuiger in je derbi is niet veel anders kwa slotjes hoor
verder mooie brommer , heb er eerst ook nog naar gekeken
|
ma jan 14, 2008 11:11 pm |
|
|
tuony
ApriliaForum Member
|
rs joost schreef: trouwens die zuiger in je derbi is niet veel anders kwa slotjes hoor verder mooie brommer , heb er eerst ook nog naar gekeken
in dat geval ga ik de zuigerveren maar niet vervangen..
@RS Nera: ik ree samen met een rs50 wel eens naar school, maar dan kon ik niet vol gas.
en tzr haal ik ook vaak zat in, die ontgrenst zijn.
maar genoeg gebitch!!
NIEUWE FOTO'S schone foto's[/i]
di jan 15, 2008 12:37 pm |
|
|
Jorrit
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 07, 2007 10:34 pm Berichten: 1407 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Hooghalen, omg.-Assen
|
vooral agterlampe vin ik
wo jan 16, 2008 1:20 am |
Persoonlijk album
|
|
|