HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu ma jan 27, 2025 11:58 am

Antwoord op onderwerp  [ 52 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Honda MB5 van Vetpot 

wat vind je van deze brommer?
de shit! 9%  9%  [ 5 ]
cool 16%  16%  [ 9 ]
gaat wel 14%  14%  [ 8 ]
niet mijn smaak 28%  28%  [ 16 ]
jezus wat een misbaksel 33%  33%  [ 19 ]
Totaal aantal stemmen : 57

Honda MB5 van Vetpot 
Auteur Bericht
RS-Jurrien
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 13
Antwoord met een citaat
Bericht 
leuk ding hoor, beginnen steeds meer mb'tjes te rijden in huizen!, :{-):

ma jan 14, 2008 3:46 pm
Profiel YIM PERSONAL_ALBUMPersoonlijk albumWWW
Vetpot
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
commentaar op kleur is aan de ene kant wel terecht... voor veel mensen is t net iets te groen. zwart zou ie idd wel mooi zijn, en dan met n MT kapje erop ofzo. iig wou ik wel eens een ander kapje erop gooien en mettertijd de kleur anders maar he, zonder kenteken ben ik nog helemaal nergens :S

ziet er overigens somber uit wat dat betreft. ben de hele kerstvakantie in de weer geweest en heb m opnieuw bedraad, maar die clingeloteur pakt for some reason nog steeds wisselstroom v/d dynamo wanneer ie loopt en dan doen die knipperkrengen het niet :{}: (moet voor de keuring)

het ziet er dus naar uit dat ik m weer in de verkoop doe :!: want anders kan ik pas rijden wanneer ik 18 word ofzo :00/:

als ik m verkoop haal ik wel een kawasaki ar50 :P die is zwart en ik krijg er wat 100cc onderdelen bij. ga ik eerst 50cc rijden en als ik dan een goeie uitlaat weet te bemachtigen... :devil: met 100cc, 24mm mikuni vlakke schuif, mallossi membraan en spruitstuk en een 110cc homoet pijp... pure zelfmoord :^^: maar wel leuk. ik hou jullie op de hoogte! ;)

wo jan 16, 2008 8:27 pm
Profiel
Tim#0175
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 1
Antwoord met een citaat
Bericht 
Haha :^^: :00/:

wo jan 16, 2008 9:40 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
P!n0
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 6
Antwoord met een citaat
Bericht 
H oge
O verleidingskans
N a
D e
A ankoop

vriend van me heb der ook 1... vin ze maar niets... en ja wat wil je op een site voor aprilia schakelbrommers.... daar zijn eindeloos veel RSjes heh... :00/:

vr jan 18, 2008 5:34 pm
Vetpot
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
*ween*

de kawasaki is van de baan :( na een soort van ruzie met mn pa wou ie niet met me mee naar apeldoorn om te gaan kijken, ik bel dat dus door aan die gozer en hij besluit m maar uit de verkoop te halen. kans verkeken... prachtaanbod :{}:

maargoed, het leven gaat verder en ik heb ondertussen mn verlichting aan de praat gekregen. leuke is dat ik de dag daarvoor al mn lampen perongeluk liet doorfikken toen ik mn nieuwe helm testte, dus ben ik nog verder van huis. word een bezoekje aan leertouwer voor die 6V lampjes.
overigens kreeg ik bij pim casteelen te horen dat knipperlichten helemaal niet verplicht zijn, dus ben ik 3 maanden voor nop bezig geweest. aan de andere kant vereist het hok nog WEL de nodige motorische aanpassingen en ben ik dus NOG verder van de keuring verwijderd.
ik had een 16mm mikuni gekocht als vervanging voor de oorspronkelijke keihin die erin zou moeten zitten (misschien had ik toch beter een keihin 18 kunnen nemen) maar die is tot overmaat van ramp zoekgeraakt bij TNT. maand geleden besteld, niets van mn geld teruggezien.

god straft degenen dom genoeg om een hok zonder kenteken te kopen duidelijk het hardst :{}: ik mag nu zelfs niet meer op dat hok door de straat sjezen omdat mn ma laatst bij wegmisbruikers een geezer zonder kenteken een boete van 500,- zag krijgen... toppie.

ik ben nu aan het sparen voor een ander MBtje. de eigenaar van het ding is erin geslaagd er een NSR kap op te monteren. bijzonder origineel, plus interessant uiterlijk. maar dan moet ik dus die pa van me eens om zien te praten. mn cijfers maken hem niet veel gewilliger om me een eurotje of honderd voor te schieten.

kortom. tis een grote ellende hier. enige lichtpuntje is dat ik al een supermotard in de buurt ben tegengekomen en die er vreselijk hard uit heb getrokken in mn eigen straatje :^^:

we blijven dus nog optimistisch ;) t blijkt allemaal maar weer de moeite waard...

Laatst bijgewerkt door Vetpot op vr feb 08, 2008 8:02 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

do feb 07, 2008 6:07 pm
Profiel
Tim#0175
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
Ik zeg succes d'r met :thumright:

vr feb 08, 2008 10:22 am
Vetpot
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
tim is duidelijk de enige die dit topic nog volgt, maar je moet toch wat :D: overigens, ik zit hier op apriliaforum min of meer omdat je in de chaos die brommerforum.nl heet helaas de verdwijnt in de massa. hier staan zat toffe tweewielers, en ben je nog eens origineel met zo'n beunbak als de mijne :P

duss.

kheb wat rondgesnuffeld op marktplaats en tegen een aantrekkelijke prijs zowel 50cc cilinder kit + kop als 13mm keihin (!) weten te vinden. nooit gedacht dat ik die originele carb voor n eurootje of 40 mee zou gaan vinden, maar t word zowaar realiteit.

ik ga eens kijken wat ik hier vanuit mn huidige financiele positie :Y: van kan maken...

hier zijn overigens fotos van dat marktplaatshok waar ik het over had. tis heel apart, je moet er 2x naar kijken voor je t eventueel mooi gaat vinden, maar dan is t ook eigenlijk best speciaal. heeft het allure van die racebrommers zoals je die had 25 jaar geleden, en hij staat ook mooier tussen alle rs'jes hier :^^:

het hok rijdt atm niet, maar ik zou n mailtje krijgen wanneer die jongen m weer rijdend had. en hij wil er maar n euro of 400 voor hebben! wat zeggen de experts?

Bijlagen:
MB1.jpg
MB1.jpg [ 25.51 KiB | 1803 keer bekeken ]
MB2.jpg
MB2.jpg [ 26.18 KiB | 1803 keer bekeken ]
MB3.jpg
MB3.jpg [ 26.08 KiB | 1803 keer bekeken ]
MB4.jpg
MB4.jpg [ 24.36 KiB | 1803 keer bekeken ]

vr feb 08, 2008 7:55 pm
Profiel
melvin_rs
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
sow met dat kuipje vind ik hem al stuk mooier ogen :thumleft: vooral foto 2 .

totaal vind ik altijd nog jammer dat dinge zo smalletjes zijn :P

dus als je zon kuipe kan regele zou leuk zijn

vr feb 08, 2008 8:03 pm
Profiel
Felix
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
Dat ziet er niet lelijk uit... :^^:

za feb 09, 2008 1:31 am
Profiel
Vetpot
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
jay,

de MB is verkocht, zondag komt iemand m ophalen voor het totaal achterlijk lage bedrag van 400 ballen, wat betekend dat ik minstens 200 euro verlies draai... de prijs van een enorm domme zet. overigens ben ik twee weken geleden naar leertouwer geweest en heb ik nieuwe lampjes gekocht. die werkten, alleen mn neutraal fikte weer door :00/: en de clingeloteur die ze me daar meegaven had precies dezelfde kuren. kwam waarsch. omdat het een 12V model was, maar ik kon geen 6V vinden met 2 pootjes, dus ik stond weer voor een raadsel. spanning zou zoiezo niets uit mogen maken. maargoed, nu gaat ie dus de deur uit en dan kan ik eindelijk iets rijdbaars kopen. zonde van al t werk, maarja :{}:

ik heb overigens ook een toffe kawa ar50 gezien op speurders waar ik mee kan leven. zijn toffe brommertjes, beetje vergelijkbaar met de MB, maar met 6 versnellingen, monoshock achter en 12V systeem. plus dat je t ori blok zomaar kan opvoeren met 100cc :devil: ! enige nadeel is dat je moeilijk aan onderdelen komt, maar voor de essentiele parts weet ik nog wel wat sites. en ik vind het gewoon toffe brommers. zijn nogal zeldzaam in holland, de juten weten 9 van de 10 keer niet wat het is, en je bent zeker de enige in de omtrek met zo'n hok... wat vinden jullie? ik post zo nog wat pics.

Bijlagen:
kawa 3.jpg
kawa 3.jpg [ 21.77 KiB | 1703 keer bekeken ]
kawa 2.jpg
kawa 2.jpg [ 20.15 KiB | 1703 keer bekeken ]
kawa 1.jpg
kawa 1.jpg [ 22.08 KiB | 1704 keer bekeken ]

ma maart 03, 2008 11:24 am
Profiel
Tim#0175
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
Gast, doe nou niet zo dom en al die gekuipte MB, dan zit je niet met gezeik als je iets gesloopt hebt. Maar toch succes ermee :Y:

ma maart 03, 2008 12:54 pm
Jeffrey56
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
Vind et wel een vet old skool ding, zou er zelf niet zo graag op willen rijden. Maar ik vind em mooier als een nsr of een mb.

ma maart 03, 2008 2:00 pm
Profiel
MBgek
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
Zeer vet :thumleft: Keertje gooimeeting ofzo?:P heb alleen wel net mijn MBtje verkocht. Anders had je die kunnen kopen voor een zacht prijsje :_:

ma maart 03, 2008 3:07 pm
Profiel
Tim#0175
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
Gooimeeting ben ik ook wel voor in ;) Ik woon heel dichtbij VetPot, dus dat zou wel een keer kunnen

Edit: Vlugge Japie: heb jij wel een brommer dan?? :X:

ma maart 03, 2008 3:10 pm
Vetpot
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
klinkt goed! moet ik wel even een hok hebben om op te rijden. word waarschijnlijk die MB, want die is dichterbij en Tim is er principieel op tegen dat ik die kawa koop, ook al vind ik die stiekem vetter :(( :P

ma maart 03, 2008 3:11 pm
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 52 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende