Auteur |
Bericht |
RS-Jurrien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di nov 09, 2004 6:37 pm Berichten: 490 Afbeeldingen: 13 Woonplaats: Huizen
|
leuk ding hoor, beginnen steeds meer mb'tjes te rijden in huizen!,
_________________ RS50 - Melandri 2001 - # 33
___________________ Golf III GTI 8V
ma jan 14, 2008 3:46 pm |
Persoonlijk album
|
|
Vetpot
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di sep 18, 2007 2:42 pm Berichten: 226 Woonplaats: Huizen (NH)
|
commentaar op kleur is aan de ene kant wel terecht... voor veel mensen is t net iets te groen. zwart zou ie idd wel mooi zijn, en dan met n MT kapje erop ofzo. iig wou ik wel eens een ander kapje erop gooien en mettertijd de kleur anders maar he, zonder kenteken ben ik nog helemaal nergens :S
ziet er overigens somber uit wat dat betreft. ben de hele kerstvakantie in de weer geweest en heb m opnieuw bedraad, maar die clingeloteur pakt for some reason nog steeds wisselstroom v/d dynamo wanneer ie loopt en dan doen die knipperkrengen het niet (moet voor de keuring)
het ziet er dus naar uit dat ik m weer in de verkoop doe want anders kan ik pas rijden wanneer ik 18 word ofzo
als ik m verkoop haal ik wel een kawasaki ar50 die is zwart en ik krijg er wat 100cc onderdelen bij. ga ik eerst 50cc rijden en als ik dan een goeie uitlaat weet te bemachtigen... met 100cc, 24mm mikuni vlakke schuif, mallossi membraan en spruitstuk en een 110cc homoet pijp... pure zelfmoord maar wel leuk. ik hou jullie op de hoogte!
_________________ Mijn Kawa Ar50
|
wo jan 16, 2008 8:27 pm |
|
|
Tim#0175
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 22, 2007 7:29 pm Berichten: 239 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Huizen
|
Haha
_________________ Military starts at the part with Artillery
|
wo jan 16, 2008 9:40 pm |
Persoonlijk album
|
|
P!n0
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 10, 2007 10:15 pm Berichten: 2945 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Vlaardingen
|
H oge
O verleidingskans
N a
D e
A ankoop
vriend van me heb der ook 1... vin ze maar niets... en ja wat wil je op een site voor aprilia schakelbrommers.... daar zijn eindeloos veel RSjes heh...
vr jan 18, 2008 5:34 pm |
Persoonlijk album
|
|
Vetpot
ApriliaForum Member
|
*ween*
de kawasaki is van de baan :( na een soort van ruzie met mn pa wou ie niet met me mee naar apeldoorn om te gaan kijken, ik bel dat dus door aan die gozer en hij besluit m maar uit de verkoop te halen. kans verkeken... prachtaanbod
maargoed, het leven gaat verder en ik heb ondertussen mn verlichting aan de praat gekregen. leuke is dat ik de dag daarvoor al mn lampen perongeluk liet doorfikken toen ik mn nieuwe helm testte, dus ben ik nog verder van huis. word een bezoekje aan leertouwer voor die 6V lampjes.
overigens kreeg ik bij pim casteelen te horen dat knipperlichten helemaal niet verplicht zijn, dus ben ik 3 maanden voor nop bezig geweest. aan de andere kant vereist het hok nog WEL de nodige motorische aanpassingen en ben ik dus NOG verder van de keuring verwijderd.
ik had een 16mm mikuni gekocht als vervanging voor de oorspronkelijke keihin die erin zou moeten zitten (misschien had ik toch beter een keihin 18 kunnen nemen) maar die is tot overmaat van ramp zoekgeraakt bij TNT. maand geleden besteld, niets van mn geld teruggezien.
god straft degenen dom genoeg om een hok zonder kenteken te kopen duidelijk het hardst ik mag nu zelfs niet meer op dat hok door de straat sjezen omdat mn ma laatst bij wegmisbruikers een geezer zonder kenteken een boete van 500,- zag krijgen... toppie.
ik ben nu aan het sparen voor een ander MBtje. de eigenaar van het ding is erin geslaagd er een NSR kap op te monteren. bijzonder origineel, plus interessant uiterlijk. maar dan moet ik dus die pa van me eens om zien te praten. mn cijfers maken hem niet veel gewilliger om me een eurotje of honderd voor te schieten.
kortom. tis een grote ellende hier. enige lichtpuntje is dat ik al een supermotard in de buurt ben tegengekomen en die er vreselijk hard uit heb getrokken in mn eigen straatje
we blijven dus nog optimistisch t blijkt allemaal maar weer de moeite waard...
Laatst bijgewerkt door Vetpot op vr feb 08, 2008 8:02 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
do feb 07, 2008 6:07 pm |
|
|
Tim#0175
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 22, 2007 7:29 pm Berichten: 239 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Huizen
|
Ik zeg succes d'r met
|
vr feb 08, 2008 10:22 am |
Persoonlijk album
|
|
Vetpot
ApriliaForum Member
|
tim is duidelijk de enige die dit topic nog volgt, maar je moet toch wat overigens, ik zit hier op apriliaforum min of meer omdat je in de chaos die brommerforum.nl heet helaas de verdwijnt in de massa. hier staan zat toffe tweewielers, en ben je nog eens origineel met zo'n beunbak als de mijne
duss.
kheb wat rondgesnuffeld op marktplaats en tegen een aantrekkelijke prijs zowel 50cc cilinder kit + kop als 13mm keihin (!) weten te vinden. nooit gedacht dat ik die originele carb voor n eurootje of 40 mee zou gaan vinden, maar t word zowaar realiteit.
ik ga eens kijken wat ik hier vanuit mn huidige financiele positie van kan maken...
hier zijn overigens fotos van dat marktplaatshok waar ik het over had. tis heel apart, je moet er 2x naar kijken voor je t eventueel mooi gaat vinden, maar dan is t ook eigenlijk best speciaal. heeft het allure van die racebrommers zoals je die had 25 jaar geleden, en hij staat ook mooier tussen alle rs'jes hier
het hok rijdt atm niet, maar ik zou n mailtje krijgen wanneer die jongen m weer rijdend had. en hij wil er maar n euro of 400 voor hebben! wat zeggen de experts?
|
vr feb 08, 2008 7:55 pm |
|
|
melvin_rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di feb 20, 2007 5:26 pm Berichten: 1793 Woonplaats: Winterswijk
|
sow met dat kuipje vind ik hem al stuk mooier ogen vooral foto 2 .
totaal vind ik altijd nog jammer dat dinge zo smalletjes zijn
dus als je zon kuipe kan regele zou leuk zijn
|
vr feb 08, 2008 8:03 pm |
|
|
Felix
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 04, 2007 6:11 pm Berichten: 1469 Woonplaats: Oegstgeest
|
Dat ziet er niet lelijk uit...
za feb 09, 2008 1:31 am |
|
|
Vetpot
ApriliaForum Member
|
jay,
de MB is verkocht, zondag komt iemand m ophalen voor het totaal achterlijk lage bedrag van 400 ballen, wat betekend dat ik minstens 200 euro verlies draai... de prijs van een enorm domme zet. overigens ben ik twee weken geleden naar leertouwer geweest en heb ik nieuwe lampjes gekocht. die werkten, alleen mn neutraal fikte weer door en de clingeloteur die ze me daar meegaven had precies dezelfde kuren. kwam waarsch. omdat het een 12V model was, maar ik kon geen 6V vinden met 2 pootjes, dus ik stond weer voor een raadsel. spanning zou zoiezo niets uit mogen maken. maargoed, nu gaat ie dus de deur uit en dan kan ik eindelijk iets rijdbaars kopen. zonde van al t werk, maarja
ik heb overigens ook een toffe kawa ar50 gezien op speurders waar ik mee kan leven. zijn toffe brommertjes, beetje vergelijkbaar met de MB, maar met 6 versnellingen, monoshock achter en 12V systeem. plus dat je t ori blok zomaar kan opvoeren met 100cc ! enige nadeel is dat je moeilijk aan onderdelen komt, maar voor de essentiele parts weet ik nog wel wat sites. en ik vind het gewoon toffe brommers. zijn nogal zeldzaam in holland, de juten weten 9 van de 10 keer niet wat het is, en je bent zeker de enige in de omtrek met zo'n hok... wat vinden jullie? ik post zo nog wat pics.
|
ma maart 03, 2008 11:24 am |
|
|
Tim#0175
ApriliaForum Member
|
Gast, doe nou niet zo dom en al die gekuipte MB, dan zit je niet met gezeik als je iets gesloopt hebt. Maar toch succes ermee
|
ma maart 03, 2008 12:54 pm |
Persoonlijk album
|
|
Jeffrey56
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 06, 2007 8:33 pm Berichten: 524 Woonplaats: Oostkapelle
|
Vind et wel een vet old skool ding, zou er zelf niet zo graag op willen rijden. Maar ik vind em mooier als een nsr of een mb.
|
ma maart 03, 2008 2:00 pm |
|
|
MBgek
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo nov 07, 2007 10:43 pm Berichten: 2268 Woonplaats: Baarn
|
Zeer vet Keertje gooimeeting ofzo?:P heb alleen wel net mijn MBtje verkocht. Anders had je die kunnen kopen voor een zacht prijsje
_________________ bier is lekker
|
ma maart 03, 2008 3:07 pm |
|
|
Tim#0175
ApriliaForum Member
|
Gooimeeting ben ik ook wel voor in Ik woon heel dichtbij VetPot, dus dat zou wel een keer kunnen
Edit: Vlugge Japie: heb jij wel een brommer dan??
|
ma maart 03, 2008 3:10 pm |
Persoonlijk album
|
|
Vetpot
ApriliaForum Member
|
klinkt goed! moet ik wel even een hok hebben om op te rijden. word waarschijnlijk die MB, want die is dichterbij en Tim is er principieel op tegen dat ik die kawa koop, ook al vind ik die stiekem vetter
|
ma maart 03, 2008 3:11 pm |
|
|
|