Auteur |
Bericht |
[YRT]
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 13, 2003 2:32 am Berichten: 2242 Woonplaats: ZH
|
vreemd... bij me GSX zit die 3hoek dus echt anders
|
di maart 21, 2006 7:49 pm |
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 27, 2004 12:05 am Berichten: 831 Woonplaats: Roosendaal
|
Een gsx is ook geen R6
_________________ DISCLAIMER:
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
di maart 21, 2006 8:02 pm |
|
|
[YRT]
ApriliaForum Member
|
tjaa.... Suzuki heh
|
di maart 21, 2006 8:03 pm |
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
|
jammer. nu kome dus de slegte tijden
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
di maart 21, 2006 9:54 pm |
|
|
Röbke
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo nov 03, 2004 8:39 pm Berichten: 426 Afbeeldingen: 60 Woonplaats: Venlo
|
Fast-Rider schreef: jammer. nu kome dus de slegte tijden Hoezo???
_________________ Aixam Crossline "Sound Bitch" Sound Bitch Moderator; http://www.45tuners.nl/ No Faster Then Life!!
|
di maart 21, 2006 10:10 pm |
Persoonlijk album
|
|
aprilia blackdream driver
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr nov 04, 2005 11:51 am Berichten: 544 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: Achtmaal
|
Fast-Rider schreef: volgende winter das te laat. tegen die tijd wil k een ander project hebben
het was niet kwaad bedoel hoor
maar ik wordt volgende winter pas 16 dus dan kan ik eiglijk pas met mn rsje kome kijke snap je
maar dan kom ik wel naar je volgende project kijken en naar deze als je die dan nog hebt
succes
ziet er wel erg mooi uit
_________________ aprillia rs power blackdream
as ge ut nie mir wit gebruikte kit! ist gat te ruim pak dan pur schuim! Als ut dan nog nie gaat pakte ut las apparaat!
|
di maart 21, 2006 10:17 pm |
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
|
was ook maar als grapje bedoeld
ik heb een mig las aparaat gekogt. nieuw voor maar 170 euro kunne we weer langzaam verder gaan
|
do maart 23, 2006 12:57 pm |
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
|
nieuwe kroonplaten gekogt. van een gsxr voor 50 dollar. das dus geen geld. Ben ik ook gelijk van dat ori lelijke boutje af wta op de kroonplaat zit
met een beetje geluk ook nog een setje wave schijven voor en 8ter. maar dat duur tnog ff.
ook nog een ketting gewonnen (tsubaki) voor 50 euro nieuw. die normaal 180 kost in de winkel. Nou nog een uitlaat. en dan zou tie weer kunne rijden
|
do maart 23, 2006 4:44 pm |
|
|
[YRT]
ApriliaForum Member
|
ik wil foto`s zien
trouwens die ketting is ZEKER niet duur
|
do maart 23, 2006 7:03 pm |
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
|
ketting helaas verloren op 1 cent. en dat kan dus niet. dus wor ik gewoon genaait.
wave schijven gingen voor mij te duur weg. had ik er ff niet voor over. k w8 rustig ff verder af. ik heb iig wel me stalen leidingen. k5 kroonplaten en een mooi mig lasparaat
|
do maart 23, 2006 9:16 pm |
|
|
Broezz
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 26, 2006 12:23 am Berichten: 587 Woonplaats: Sint-Katelijne-Waver
|
Foto's zijn altijd welkom
Neej, ben echt benieuwd
|
do maart 23, 2006 9:19 pm |
|
|
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
Handig, een motor met lasapparaat (H) Ga je die in de buddy wegwerken?
Soms ben ik gewoon te grappig
|
do maart 23, 2006 9:29 pm |
Persoonlijk album
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
|
neej ik ga hem in de tank wegwerken. zodat ik stiekem bij het tankstation net doe of ik sta te tanken maar dan alle hendels vast las.
|
do maart 23, 2006 11:16 pm |
|
|
[YRT]
ApriliaForum Member
|
Fast-Rider schreef: ketting helaas verloren op 1 cent. en dat kan dus niet. dus wor ik gewoon genaait. wave schijven gingen voor mij te duur weg. had ik er ff niet voor over. k w8 rustig ff verder af. ik heb iig wel me stalen leidingen. k5 kroonplaten en een mooi mig lasparaat
ik kwam laatst nog een setje zwevende wave schijven tegen voor 125 euro per stuk prijs viel wel mee vond ik....
|
vr maart 24, 2006 12:06 am |
|
|
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
Fast-Rider schreef: neej ik ga hem in de tank wegwerken. zodat ik stiekem bij het tankstation net doe of ik sta te tanken maar dan alle hendels vast las.
|
vr maart 24, 2006 12:27 am |
Persoonlijk album
|
|
|