Auteur |
Bericht |
rs_maniac666
Moderator
Geregistreerd: ma feb 15, 2010 2:33 pm Berichten: 4746 Woonplaats: Klazienaveen
|
Re: Stinos Honda mt5, aka hok.
is je ontsteking niet gewoon aan gort
_________________ Aprilia RS NM RossiFummi & Aprilia RS NM Poggiali White.
|
do maart 08, 2012 10:50 pm |
|
|
Stinos
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 27, 2011 7:40 pm Berichten: 2362 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Odijk
|
rs_maniac666 schreef: is je ontsteking niet gewoon aan gort zou dat door dat schurende/loszittende vliegwiel kunnen komen dan?
Citaat: of dat ik in verband met geloofsovertuiging mijn voertuigen niet wil verzekeren, omdat zogenaamd God bepaald wat er met mij gebeurd, en dat je niets in je leven kunt verzekeren (zulke refo's ken ik namelijk, die hebben hun auto niet verzekerd)
|
do maart 08, 2012 10:51 pm |
Persoonlijk album
|
|
Yv.S
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 15, 2011 9:43 pm Berichten: 982 Woonplaats: Deest
|
ja haal hem er eens af en check het. is je vliegwiel ook neit beschadigt?
_________________ No one is able to discribe the feeling. Some call it freedom or explain it as their passion. Others call it madness and reckless.
|
do maart 08, 2012 10:53 pm |
|
|
Stinos
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 27, 2011 7:40 pm Berichten: 2362 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Odijk
|
Yv.S schreef: ja haal hem er eens af en check het. is je vliegwiel ook neit beschadigt? Mja wel wat geschaafde tandjes zover ik heb kunnen zien.. Zal hem er eens afhalen.. zou goed kunnen..
Citaat: of dat ik in verband met geloofsovertuiging mijn voertuigen niet wil verzekeren, omdat zogenaamd God bepaald wat er met mij gebeurd, en dat je niets in je leven kunt verzekeren (zulke refo's ken ik namelijk, die hebben hun auto niet verzekerd)
|
do maart 08, 2012 10:55 pm |
Persoonlijk album
|
|
rs_maniac666
Moderator
|
die tandjes zijn van je starterkrans, die is voor de startmotor. dus je vliegwiel was losgelopen? best kans dat hij de ontsteking heeft geraakt en dat hij nu niet meer goed staat.
kijk of je kan zien of de grondplaat verschoven is (slijtspoortje naast de schroefjes)
|
do maart 08, 2012 11:00 pm |
|
|
Stinos
ApriliaForum Member
|
rs_maniac666 schreef: die tandjes zijn van je starterkrans, die is voor de startmotor. dus je vliegwiel was losgelopen? best kans dat hij de ontsteking heeft geraakt en dat hij nu niet meer goed staat.
kijk of je kan zien of de grondplaat verschoven is (slijtspoortje naast de schroefjes) Zal eens kijken morgen avond! :)
|
do maart 08, 2012 11:08 pm |
Persoonlijk album
|
|
Gerard1793
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma mei 09, 2011 5:08 pm Berichten: 977 Woonplaats: Middelstum
|
Dude, heb je dat niet eerst gechecked?
_________________ '78 XT500 '89 GS500 '98 V70 T5
|
do maart 08, 2012 11:21 pm |
|
|
RonnyRacingTeam
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 26, 2009 10:19 pm Berichten: 1705 Woonplaats: Regio Antwerpen
|
lijkt me eerder dat als hij losgestaan heeft dat de spie mee stuk gegaan is en dat nu de timing compleet vergaan is omdat die niet meer door de spie op de juiste word gezet.
Moest de ontsteking aan gort zijn zou hij normaal niet vonken.
_________________ Special thanx to: http://www.vanhovemotors.be Foto's: http://www.picasaweb.google.com/ronnyracingteam Faceboek groep: http://www.facebook.com/group.php?gid=115875105094188&ref=ts * * * De snelste manier om een bocht door te komen is geen schrik hebben om je zeer te doen. (joe bar) * * *
|
vr maart 09, 2012 12:06 am |
|
|
Stinos
ApriliaForum Member
|
RonnyRacingTeam schreef: lijkt me eerder dat als hij losgestaan heeft dat de spie mee stuk gegaan is en dat nu de timing compleet vergaan is omdat die niet meer door de spie op de juiste word gezet.
Moest de ontsteking aan gort zijn zou hij normaal niet vonken. vonken doet ie verder wel gewoon prima!. aanslaan alleen niet.
|
vr maart 09, 2012 12:22 pm |
Persoonlijk album
|
|
rs_maniac666
Moderator
|
net wat hij zegt, de timing staat niet meer goed.
|
vr maart 09, 2012 12:24 pm |
|
|
Stinos
ApriliaForum Member
|
rs_maniac666 schreef: net wat hij zegt, de timing staat niet meer goed. Jeuj. dat wordt dus kloten met de ontsteking opnieuw afstellen
|
vr maart 09, 2012 12:27 pm |
Persoonlijk album
|
|
rs_maniac666
Moderator
|
nou als hij verschoven is, met de schroeven vast. moet je een slijtspoortje zien naast de schroefjes. zet hem terug naar het begin van het slijtspoortje en probeer eens weer
|
vr maart 09, 2012 12:42 pm |
|
|
Stinos
ApriliaForum Member
|
Okeee Vanmiddag iig onderdelen voor de Mt5 binnen :) dus die kunnen we wel weer goed rijdend maken
|
vr maart 09, 2012 12:44 pm |
Persoonlijk album
|
|
rs_maniac666
Moderator
|
kuj iig eem knapp'n met de brommert
|
vr maart 09, 2012 12:44 pm |
|
|
Yv.S
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 15, 2011 9:43 pm Berichten: 982 Woonplaats: Deest
|
Mare heb je nog standaart onsteking? wat die kan je tohc neit verplaatsen.
_________________ No one is able to discribe the feeling. Some call it freedom or explain it as their passion. Others call it madness and reckless.
|
vr maart 09, 2012 12:46 pm |
|
|
|