Auteur |
Bericht |
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
Re: Stefan zijn rieju rs2
ja maar jij houdt voldoende afstand
wo mei 18, 2011 11:09 pm |
Persoonlijk album
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
:') nee heb goede banden en knijp me voorem niet in 1 keer in het heet gecotroleerd achteraan rem je maar op de motor is veel slimmer dat die achterem
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
wo mei 18, 2011 11:10 pm |
|
|
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
klopt, maar bij een noodstop is het fijn om beide te hebben en als er ongemerkt een glad plekje op de weg is en je remt met alleen je voorrem kun je wel eens gaan glijden
wo mei 18, 2011 11:11 pm |
Persoonlijk album
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
ja maar dan heb je ook niks meer aan je achterrem achterrem blokeerd al als je er naar kijkt,
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
wo mei 18, 2011 11:13 pm |
|
|
piotrSMX
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 01, 2010 1:50 am Berichten: 1677 Woonplaats: Houten
|
ja heb ik ervaring mee, heb een keer met 60 45 graden zijwaards richting een auto gereden en kreeg echt een halve meter voor die auto weer grip met me achterwiel waardoor ik eromheen werd geslingerd gelukkig, het gebeurde toen ik aan het inhalen was en die auto tegenligger ineens ook ging inhalen :S toen uit schrik omdat het echt dichtbij me gebeurde vol de remmen in waardoor ik hem al voelde glijden en me maten die achter me reden zeiden dat ik echt ongeveer 45graden uitweek achter :S
wo mei 18, 2011 11:37 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
daarom achterrem is de duivel zo moet je altijd denken
|
wo mei 18, 2011 11:39 pm |
|
|
stefan rs2
ApriliaForum Member
|
mijn achterrem is gwn al gaar, want hij blokkeert nooit, ook al trap ik in een keer hard.
|
do mei 19, 2011 10:55 am |
|
|
frishh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 13, 2010 11:06 am Berichten: 3714 Woonplaats: Delft
|
Nee RS2 achterremmen zijn gewoon goed gedoseerd, op andere brommers vind ik het ook een hel om achter te moeten remmen, maar op de RS2 kon je die vol instampen. Ik rem meestal gewoon op voor, en als het nodig is een beetje bij met achter.
do mei 19, 2011 11:51 am |
|
|
Gas Derop
ApriliaForum Member
|
Achterrem is bazend, kun je leuk mee spelen. Leer de grenzen van de brommerd, en je kunt er leuk mee spelen Ook handig voor als je een keer hard moet remmen, dat je weet hoe hard je KUNT remmen zonder plat te gaan.
_________________ Mop mop gas derop! No Busa, no stretch
|
do mei 19, 2011 11:56 am |
|
|
frishh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 13, 2010 11:06 am Berichten: 3714 Woonplaats: Delft
|
Gas Derop schreef: Achterrem is bazend, kun je leuk mee spelen. Leer de grenzen van de brommerd, en je kunt er leuk mee spelen Ook handig voor als je een keer hard moet remmen, dat je weet hoe hard je KUNT remmen zonder plat te gaan. Kost je wel een paar kappensetjes hè Ruud.
do mei 19, 2011 11:58 am |
|
|
Gas Derop
ApriliaForum Member
|
Nee, totaal niet. Of je begint met rustig op bouwen. Of je doet Rude Boy stilo; Trek kuip er vanaf, en the streetz r ur playground. Die RS2 van mij heb ik alleen op parkeerplaatsen mee gerocked (okey keertje mee gecrossd enzo je weet wel hoe dat gaat) Wat een fantastisch speeltje, mis der altijd nog Maargoed, zoals ze er nu bijstaat, en de nieuwe eigenaar ellende heeft gekocht, heb ik ook wel enigzins veel leedvermaak
_________________ Mop mop gas derop! No Busa, no stretch
|
do mei 19, 2011 12:07 pm |
|
|
ThomaSBK
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 19, 2009 9:44 pm Berichten: 4057 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zutphen
|
Gewoon beide, ze zitten er niets voor niets op achterlijk gedoe. Als je ze allebei in de juiste verhouding goed dosseert is er toch niets aan de hand ? ben je motorisch gestoord ofzo dan ? En als het wel lukt hoef je ook geen 4-5 autolengtes afstand te houden.
_________________ http://instantboss.org/
|
do mei 19, 2011 12:58 pm |
Persoonlijk album
|
|
stefan rs2
ApriliaForum Member
|
net naar school gereden zonder achterrem te gebruiken, en hij was helemaal niet warm. dus hij loopt niet meer aan, daar ben ik iig blij om:) nu nog een keer me achterwiellagers vervangen want die maken een tikkend geluid, lijkt me niet zo goed
|
do mei 19, 2011 4:48 pm |
|
|
marien
ApriliaForum Member
|
gewoon wachten tot je aan 1 kant nog maar de helft van de kogeltjes hebt joh, tot die tijd kun je rustig door rijden
vr mei 20, 2011 11:00 am |
Persoonlijk album
|
|
stefan rs2
ApriliaForum Member
|
haha;p net ook weer een paar keer met achterrem geremd. gevolg dat de hele remschijf blauw is geworden door de hitte morgen ff maar me remblokken schuren, misschien dat dat het verhelpt.
|
vr mei 20, 2011 6:02 pm |
|
|
|