HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu vr jan 03, 2025 2:49 pm

Antwoord op onderwerp  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
 Gezocht, gestolen Rieju RRX 
Auteur Bericht
Senda80Rosmalen
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht Re: Gezocht, gestolen Rieju MRX
team-rs schreef:
een brommer meteen de grens over?? :D: :D:

weet niet waar je het vandaan hebt, maar een brommertje heeft niet genoeg waarde voor een misdaadgroep oid hoor

wss is het ding gestolen door mensen die je kent,
ooit gezien, of in de buurt woonend

en dat ding staat of in een garage of in onderdeelen op marktplaats, en zal het niet herkenbaar meer zijn

Klopt.. en die brommers eindigen 9 vd 10 keer ergens in de sloot/gracht nadat ze er een tijd op rond gereden hebben en het ze te heet onder de voeten word.

Met mijn tomos ook gebeurd, gejat door iemand die ik ken, vervolgens heeft hij hem verkocht aan iemand in aa wijk, en die heeft hem na een week of 2/3 in de gracht gegooit na m'n kenteken verkocht te hebben aan iemand en toen is mijn kenteken op weer een andere gejatte tomos terecht gekomen, die tomos is toen terug gevonden in maarheeze (sukkels dachten dat het mijn tomos was.., ik daar helemaal heen voor niks) en toen heb ik m'n kenteken maar in stukken geslepen en stukje voor stukje weg gegooit.. :D:

Ktm #24

do jan 27, 2011 1:39 am
Profiel
marien
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 0
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Gezocht, gestolen Rieju RRX
bartp schreef:
refranklin schreef:
Hoi allemaal,

Ik heb me maar even aangemeld om jullie te bedanken voor de hulp! Wordt enorm gewaardeerd!

Is woensdag 19 januari overdag gestolen van de parkeerplaats bij P&R Haren langs de A28.

Iemand vroeg naar de demper. Daar heb ik geen idee van :P ben niet zo technisch (schoolvoorbeeld blonde doos - ja geen hem maar een haar)

Ja en of het bekenden waren die hem gestolen hebben... Je weet het inderdaad maar nooit maar ik hoop het niet voor ze want dan zijn ze zwaar de sjaak! Misschien levert Den Haag wat op...

Die gozer zal wel bullshit lullen met Den Haag Schilderswijk, daar rijden alleen maar 180'ers, en 70'ers. Daar zoeken ze geen rieju.. ;)

ach het is de moeite waard om je ogen open te houden toch.. buij mij op school zitten ook alleen maar vespanichten verder, maar toch staat er een rs tussen, dus waarom kan er geen rrx in denhaag rond sjouwen....

edit; hij zei schilderswijk......

do jan 27, 2011 10:19 am
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk albumWWW
bartp
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
marien schreef:
bartp schreef:
refranklin schreef:
Hoi allemaal,

Ik heb me maar even aangemeld om jullie te bedanken voor de hulp! Wordt enorm gewaardeerd!

Is woensdag 19 januari overdag gestolen van de parkeerplaats bij P&R Haren langs de A28.

Iemand vroeg naar de demper. Daar heb ik geen idee van :P ben niet zo technisch (schoolvoorbeeld blonde doos - ja geen hem maar een haar)

Ja en of het bekenden waren die hem gestolen hebben... Je weet het inderdaad maar nooit maar ik hoop het niet voor ze want dan zijn ze zwaar de sjaak! Misschien levert Den Haag wat op...

Die gozer zal wel bullshit lullen met Den Haag Schilderswijk, daar rijden alleen maar 180'ers, en 70'ers. Daar zoeken ze geen rieju.. ;)

ach het is de moeite waard om je ogen open te houden toch.. buij mij op school zitten ook alleen maar vespanichten verder, maar toch staat er een rs tussen, dus waarom kan er geen rrx in denhaag rond sjouwen....

edit; hij zei schilderswijk......

Oja, jij gaat 't zand met Den Haag vergelijken. :00:
Die buitenlanders MOETEN op een runner/zip/vespa rijden, anders hoor je er niet bij. Verder MOET hij harder als 85 gaan, anders kan je geen 0t0wielie

viewtopic.php?f=10&t=17600 RENESSE BAZENMEETING!!! NEEM OP Z'N MINST EEN KIJKJE!!!!

do jan 27, 2011 12:26 pm
Profiel
af1special
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
ontopic aub

do jan 27, 2011 12:31 pm
Profiel
refranklin
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Senda80Rosmalen schreef:
gejat door iemand die ik ken

Wat heb jij toen met die jatter gedaan? Toch hopelijk wel ENORM aan de schandpaal genageld? ;) lang leve hyves en facebook voor dat soort ongein

anyway nog niets van Den Haag gehoord...

Ben bang dattie over niet al te lange tijd verdeeld is over een groot aantal brommers.

do jan 27, 2011 1:53 pm
Profiel
Senda80Rosmalen
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
refranklin schreef:
Senda80Rosmalen schreef:
gejat door iemand die ik ken

Wat heb jij toen met die jatter gedaan? Toch hopelijk wel ENORM aan de schandpaal genageld? ;) lang leve hyves en facebook voor dat soort ongein

anyway nog niets van Den Haag gehoord...

Ben bang dattie over niet al te lange tijd verdeeld is over een groot aantal brommers.

Ikke? Ik heb em afgeperst.. :D:

Geld verzekering + een beetje van hem en ik had 100 euro winst op dat kut apparaat dus. :P
En iemand allemaal achter z'n rug om zwart lopen maken doe ik niet en ik hou er ook niet zo van als mensen dat wel doen..

Ktm #24

do jan 27, 2011 9:20 pm
Profiel
frishh
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Neuh, dat is meer iets dat meisjes zouden doen. Een man deelt eerder gewoon een paar klappen uit.

Le stickerslet: viewtopic.php?f=14&t=17280

vr jan 28, 2011 1:54 am
Profiel
refranklin
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
het klopt. Als de dief een bekende van mij blijkt te zijn kan die een enorme hetze verwachten via oa hyves, facebook en gewoon mond op mond. In mijn ogen is dat geen zwartmaken: had diegene maar van me brommer af moeten blijven! Hoewel afpersen ook een goeie is :P Mag gezegd, ik ben echt HEEL BOOS.

za jan 29, 2011 8:35 pm
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 38 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3