Auteur |
Bericht |
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
Re: TheDutchBeast's NSR-F
132km/u is prima te halen mijn af1 liep ook zo hard met 70cc destijds en dat dat niet kan met 70cc is gewoon klinklare onzin, het is gewoon Niet waar. Honda blokken kunnen dat ook prima, ook al zijn ze zoals ries zei net niet snel, ze zijn wel snel te maken! maar dan moet er wel een frees in gezeten hebben. en wie zegt dat dat hier niet gebeurt is in die 25 jaar? Het is maar net welke cilinder, welke vertanding en hoe lang je weg is/weersomstandigheden en hoe goed je blok in elkaar zit. waar je wel mee rekening moet houden, is dat honda tellers vrij veel afwijken (ongeveer 10 km/u tov gps) maar dat rollerbanken vaak te weinig aan geven
do okt 28, 2010 9:28 pm |
Persoonlijk album
|
|
TheDutchBeast
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 07, 2010 10:23 am Berichten: 347 Woonplaats: Breda
|
Jongens ik heb echt heel slecht nieuws. Ik ben zojuist onderuit gegaan met de nsr, het kapwerk is beschadigd, koppelingshandel afgebroken en spiegels stuk... Een auto gooide de deur open, ik schrik, pak de voorrem en daar lag ik. En de auto... die knalde er tussenuit.... Het ergste was. Ik zou hem morgen verkopen, morgen om 3 uur kwam er een meneer vanuit den haag om hem op te halen voor 700 euro. En nu... is er vrij weinig van over. En mijn TZR had ik al uitgezocht, ging ik volgende week ophalen... Niet meer dus. Mijn pa is kei boos op me en zegt dat het komt door mijn debiele rijgedrag maar ik reed echt niet hard... Zelf heb ik een hele grote brandwond op mijn been, omdat de brommer op me lag met uitlaat op mn been.. Ik zit er echt effe doorheen jongens...
_________________ Bmw E30 Suzuki GS 750 Jawa 350cc Jawa 350cc Oilmaster Yamaha TZR ( 5x )
|
za okt 30, 2010 10:00 pm |
|
|
flame
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 17, 2009 11:59 pm Berichten: 499 Woonplaats: Groningen
|
Re: TheDutchBeast's NSR-F * HEEL SLECHT NIEUW.... UPDATE....
zuur waren er geen omstanders die even kenteken hebben opgeschreven?
|
za okt 30, 2010 10:02 pm |
|
|
dirk van raalte
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 02, 2010 1:10 am Berichten: 1379 Woonplaats: Zwolle
|
Dat is mooi kut. Zijn er geen getuigen ofzo die kunnen bevestigen dat je niet hard reed? En is de auto weg gereden? want volgens mij is het zijn fout.
_________________ henri || Weer thuis says: omdat ik goed ben.. searching the edges hoe verder je gaat hoe meer de paal gestressed wordt
|
za okt 30, 2010 10:02 pm |
|
|
diverence
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr maart 13, 2009 2:16 pm Berichten: 3629 Woonplaats: Hasselt
|
zolang je niet tegen die auto aan geschoven bent deed die automobilist niets verkeerd.
za okt 30, 2010 10:04 pm |
|
|
dirk van raalte
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 02, 2010 1:10 am Berichten: 1379 Woonplaats: Zwolle
|
Maar die moest toch gekeken hebben of er iemand aankwam of niet? En ja ik moet nog gaan leren voor rijbewijs dus ik weet niets zeker.
_________________ henri || Weer thuis says: omdat ik goed ben.. searching the edges hoe verder je gaat hoe meer de paal gestressed wordt
|
za okt 30, 2010 10:39 pm |
|
|
jsk
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jun 29, 2010 5:38 pm Berichten: 746 Woonplaats: Ottoland(zuid-holland)
|
Dat kut dat dat moet gebeuren En nu, Ga je hem opknappen/verkopen in onderdelen,
|
za okt 30, 2010 10:42 pm |
|
|
TheDutchBeast
ApriliaForum Member
|
Zojuist mijn kappen een beetje opnieuw gelakt met lakstift en weggeschuurd. Dus kwa lakwerk ziet het er weer goed uit. Althans acceptabel. Nu nog nieuwe koppelingshandel en kabel halen en andere spiegeltjes erop. Die man die hem eigenlijk kwam halen komt nu volgende week, hij gaat dus alsnog in de verkoop maar voor ietsje minder Verdomme, wat baal ik nu.. Ik ga direct samen met Bart ( malvedo ) in de stad mijn verdriet wegdrinken haha
_________________ Bmw E30 Suzuki GS 750 Jawa 350cc Jawa 350cc Oilmaster Yamaha TZR ( 5x )
|
za okt 30, 2010 10:45 pm |
|
|
MartinW0527
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
|
En terecht (dat drinken dan he) Balen man.
za okt 30, 2010 10:55 pm |
|
|
Maup
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 31, 2009 4:06 pm Berichten: 1791 Woonplaats: Maasdijk
|
Damn, zonde. Ding zag er erg strak uit. Hij loopt ook lekker Zeker voor een Honda
_________________ Vertrouwen is goed, controle is beter.
|
za okt 30, 2010 11:10 pm |
|
|
Senda80Rosmalen
ApriliaForum Member
|
TheDutchBeast schreef: Jongens ik heb echt heel slecht nieuws. Ik ben zojuist onderuit gegaan met de nsr, het kapwerk is beschadigd, koppelingshandel afgebroken en spiegels stuk... Een auto gooide de deur open, ik schrik, pak de voorrem en daar lag ik. En de auto... die knalde er tussenuit.... Het ergste was. Ik zou hem morgen verkopen, morgen om 3 uur kwam er een meneer vanuit den haag om hem op te halen voor 700 euro. En nu... is er vrij weinig van over. En mijn TZR had ik al uitgezocht, ging ik volgende week ophalen... Niet meer dus. Mijn pa is kei boos op me en zegt dat het komt door mijn debiele rijgedrag maar ik reed echt niet hard... Zelf heb ik een hele grote brandwond op mijn been, omdat de brommer op me lag met uitlaat op mn been.. Ik zit er echt effe doorheen jongens... Heb het ook eens gehad, nog steeds littekens van op m'n been, brommer met gloeiend hete uitlaat op je blote enkel is absoluut niet chill...
_________________ Ktm #24
|
zo okt 31, 2010 1:50 am |
|
|
Yasin2830
ApriliaForum Member
|
Suckt man! Komt wel goed ^^
|
zo okt 31, 2010 2:00 am |
|
|
diverence
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr maart 13, 2009 2:16 pm Berichten: 3629 Woonplaats: Hasselt
|
TheDutchBeast schreef: Zojuist mijn kappen een beetje opnieuw gelakt met lakstift en weggeschuurd. Dus kwa lakwerk ziet het er weer goed uit. Althans acceptabel. Nu nog nieuwe koppelingshandel en kabel halen en andere spiegeltjes erop. Die man die hem eigenlijk kwam halen komt nu volgende week, hij gaat dus alsnog in de verkoop maar voor ietsje minder Verdomme, wat baal ik nu.. Ik ga direct samen met Bart ( malvedo ) in de stad mijn verdriet wegdrinken haha hoelang ken je malvedo al dan? sinds vorige week fzow toch?
zo okt 31, 2010 2:15 am |
|
|
TheDutchBeast
ApriliaForum Member
|
Yezzur k ken bart pas net maar we gaan wel eens uit, das gezellig
|
zo okt 31, 2010 10:51 am |
|
|
MBgek
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo nov 07, 2007 10:43 pm Berichten: 2268 Woonplaats: Baarn
|
aaah nee kut man :(:(:( echt kut dat dit bazen ding naar de klote is
_________________ bier is lekker
|
zo okt 31, 2010 10:54 am |
|
|
|