Auteur |
Bericht |
RS Rens
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za okt 09, 2004 7:12 pm Berichten: 906 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Veldhoven
|
DeEnigeEchte schreef: nee heb je gelijk in... in Italië (waar de meeste van die rommel vandaan komt) mag je met een brommer rond de 80 rijden (heb ik tenminste gehoord) daar zijn ze dus anders begrenst... de importeur maakt ze geschikt voor de NL'se markt... in dit geval dus door een busje/prop/ring in de uitlaat... aldus Mike Gubbels
uhh in andere taal dus gewoon in it onbegrenst
_________________ RPP Crew
Mijn ex-Aprilia RS50 `04 Manuel Pogiali Black Edition
|
di jul 12, 2005 10:59 pm |
Persoonlijk album
|
|
DeEnigeEchte
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jun 25, 2005 2:09 pm Berichten: 435 Woonplaats: Boven-Leeuwen
|
nee... nie helemaal onbegrenst, ze zitten daar met milieuwetten... die dingen moeten rond de 100 kunnen, zodat ze bij 80 (max. snelheid) minder toeren hoefen te maken = minder uitstoot...
edit: trouwes allemaal van horen zeggen, zou goed nix van kunnen kloppen...
_________________ The artist formaly known as Thomas
|
wo jul 13, 2005 8:55 am |
|
|
locowine
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 31, 2005 9:36 pm Berichten: 499 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: bosschenhoofd (NB)
|
leuk verhaal, maar 1 opmerking: brommers worden niet bij de importeur, maar bij de (heroine-)dealer begrensd, is in ieders geval bij de nieuwe GPR zo, dus wrschnlk ook bij RS...
maat van mij heeft nieuwste RS (met gepolijst frame dus ), draait 14,000 toeren en komt niet boven de 45 uit
_________________ er is geen apriliaman, die zonder imbussleutels kan
|
wo jul 13, 2005 8:58 am |
|
|
DeEnigeEchte
ApriliaForum Member
|
nouja importeur-dealer,,, maak t uit, begrenze is begrenze...
btw, dat ie 45 gaat is zonde... maar da frame is wel vreselijk *BLING*
|
wo jul 13, 2005 9:07 am |
|
|
locowine
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 31, 2005 9:36 pm Berichten: 499 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: bosschenhoofd (NB)
|
Citaat: btw, dat ie 45 gaat is zonde... maar da frame is wel vreselijk *BLING*
ding word zaterdag dik opgevoerd: 80cc en dat soort spul en ding is inderdaad echt superbruut
|
wo jul 13, 2005 9:19 am |
|
|
DeEnigeEchte
ApriliaForum Member
|
en zo hoort t ook... je kunt gewoon geen 45 gaan rije met een racer...
maar we gaan weer een beetje van t topic af natuurlijk...
|
wo jul 13, 2005 9:25 am |
|
|
lagel
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 16, 2004 4:03 pm Berichten: 918 Woonplaats: hoeven
|
locowine schreef: Citaat: btw, dat ie 45 gaat is zonde... maar da frame is wel vreselijk *BLING*
ding word zaterdag dik opgevoerd: 80cc en dat soort spul en ding is inderdaad echt superbruut
nag ik vragen wie dat is? toch nie die gast die altijd in hoeven rond rijdt. Die nu alleen een technigas heeft?
_________________ Project rs telefonica movistar 2005, Marco Melandri
|
wo jul 13, 2005 11:57 am |
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 27, 2004 12:05 am Berichten: 831 Woonplaats: Roosendaal
|
Het standaard verchroomde frame van de nieuwe modellen vind ik niet zo mooi. ALs je het zelf doet komt het er veel mooier uit te zien. Ice zijn frame is veeel mooier als ori.
_________________ DISCLAIMER:
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
wo jul 13, 2005 1:14 pm |
|
|
lagel
ApriliaForum Member
|
jah echt blingen doet het niet, maar volgens mij wordt het snel dof en niet alle mensen onderhouden hun rs zo goed, dus dan zie je straks dat er veel rs'en met doffe frame's rondrijden
|
wo jul 13, 2005 2:14 pm |
|
|
DeEnigeEchte
ApriliaForum Member
|
ja... voor het goeie moet je het zelf nog een keer zelf polijsten en daarna gewoon goed onderhouden... maar daarvoor zijn een aantal gewooon te lui...
|
wo jul 13, 2005 2:20 pm |
|
|
locowine
ApriliaForum Member
|
Citaat: nag ik vragen wie dat is? toch nie die gast die altijd in hoeven rond rijdt. Die nu alleen een technigas heeft?
die vent is pascal de bruin uit de zeg, heeft eerder ook 95cc crosser gehad, ook bruut ding
maare, hij heeft nog helemaal nix, alles origineel, ik rij um stront is dus nie die vent uit hoeven nee...
|
wo jul 13, 2005 6:59 pm |
|
|
wutske
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 26, 2005 7:00 pm Berichten: 221 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Kapellen (Antwerpen-België)
|
Naaaaaais. 'k Wou ook dolgraag een TZR hebben, maar 'k moet dat allemaal zelf betalen en ?1800 heb 'k ni direct op zak. Had 'k maar een oma/opa of whatever die mij zoiets gaf .
Nah ja, mijn AF1'tje is ook tof.
'k Wou dat de brommers hier mochten zijn zoals in Spanje, dat je tenminste wat reserve hebt (dat je 50 kan rijden in lagere toeren en dat je dan tenminste nog kan rijden (5k toeren top is vreselijk rijden, neem dat maar aan van mij )
_________________ AF1 Sintesi, 50cc, uitlaat max. begrenst, doet ie nog 65 :s
|
wo jul 13, 2005 7:47 pm |
Persoonlijk album
|
|
lagel
ApriliaForum Member
|
locowine schreef: Citaat: nag ik vragen wie dat is? toch nie die gast die altijd in hoeven rond rijdt. Die nu alleen een technigas heeft?
die vent is pascal de bruin uit de zeg, heeft eerder ook 95cc crosser gehad, ook bruut ding maare, hij heeft nog helemaal nix, alles origineel, ik rij um stront is dus nie die vent uit hoeven nee...
nee ok, is dat die gast waar bram toen tegen ging sprinten, maar dat word dus concurentie
|
wo jul 13, 2005 10:09 pm |
|
|
locowine
ApriliaForum Member
|
is inderdaad die gast ja, met die groene kawasaki-crosser...hebben heel wat mensen hier wat littekens aan overgehouden, inclusief ikzelf , maar wel superbruut ding, in 2 of 3 sec in 6de versnelling, echt ziek
maar word zeker een heel geduchte concurrent
|
wo jul 13, 2005 10:29 pm |
|
|
Stephan_TzR
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jul 11, 2005 10:56 pm Berichten: 20 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Huizen
|
45 past er idd ook echt niet bij ofzo:S ..maargoed als je dus gepakt word (hoe dan ook) als ie 100 loopt dan word je volgens mij niet vrolijk:P..en k moet ook weer rekening met m'n ouders..bleh:P , m'n stiefpa kent ook die dingen wel goed enzo..en als mijn moeder te weten komt.. dat hij zwaar opgevoerd is..is dat nog erger dan juten volgens mij hahaha:P..maargoed.. mij lijkt 65/70 wel eigenlijk een mooie snelheid voor het begin..!...iemand een idee...hoe je dat het beste voor mekaar kan krijge..(zonder dat de politie het merkt zegmaar..en dan bedoel k..het valt het minst op..)?
_________________ Riding Yamaha TZR - What A Feeling
|
za jul 16, 2005 9:29 pm |
Persoonlijk album
|
|
|