HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu vr dec 27, 2024 5:39 am

Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
 Derbi Senda 06 
Auteur Bericht
Mistralmaffertje
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht Re: Derbi Senda 06
melvin_rs schreef:
kappen met die kutopmerkingen :0o: . mijn brommer werd destijds ook niet qua setup veranderd maar het was toch wel een aardig project omdat er flink wat werk en tijd in zat. ook al was het alleen maar uiterlijk. en dan nog kan het onder gallery geplaatst worden.

Jij snap t.
@ Kimi:
Ok, fijn dat ik nu weet wat tunen precies is, maar wel raar dat je er zo'n probleem van maakt, want bijna alle derbi filmpjes op youtube heten derbi tuning. Ik vin t ook wel apart dat je je mening probeert te verantwoorden door te zeggen dat heel veel anderen het ook vinden, doe gewoon je eigen ding, ieder zijn eigen mening.
Als ik weer tijd heb na de proefwerkweek, dan zal ik eens een leuk verhaaltje en wat foto's apart erbij neerzetten.
:{-):

di jun 23, 2009 2:36 pm
Profiel
Rutger.
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht Re: Derbi Senda 06
nou, ik maak er geen probleem van.

maar je doet verbaast over dat je het geen project mag noemen. en dat is wat ik je heb uitgelegd.

ik probeer mijn mening niet te verantwoorden door te zeggen dat iedereen dat vind. maar ik vond het nogal arrogant hoe je reageerde.

je komt hier nieuw. dan ben je verrast dat je het geen project brommer mag noemen. en dan doe je ook nog alsof je super veel energie en tijd in die brommer hebt zitten en dat hij zo super uniek is dat de mods het fout hebben en dat het WEL een project is.

tenminste. zo bekijk ik het.

di jun 23, 2009 10:33 pm
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3