Auteur |
Bericht |
NakedRS50
ApriliaForum Member
|
 Re: Kristian z'n Rieju MRX Pro band lekgestoken
Apriliaaah schreef: gewoon jaloerse Marokkaan retard mongol met een mesje.echt sneu man 
Laatst bijgewerkt door NakedRS50 op vr apr 19, 2013 5:23 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
vr apr 19, 2013 5:21 pm |
|
 |
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
Venlonaer schreef: Neh je kan zien dat de band leeg is haha niks met de achterbrug.. Staat op camera's, meteen langsgegaan met de concierges en ik zou vanmiddag iets horen.
Net hebben ze gebeld. ''Er stond een groepje van 15 mensen rond te hangen tijdens de vmbo pauze, het is alleen niet zeker wie of wat want ze staan allemaal dicht bij elkaar''.
Lekker dus een nieuwe band betalen uit mijn eigen zak, repareren gaat denk ik niet.
Ik zet mijn brommer mooi vooraan op het schoolplein ipv bij het brommerhok, of ze t willen of niet... Beelden zelf ook gezien? Is namelijk erg makkelijk om op die manier van iets af te komen. 
|
vr apr 19, 2013 5:22 pm |
|
 |
Apriliaaah
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za nov 13, 2010 10:32 am Berichten: 3543 Woonplaats: Meppel
|
NakedRS50 schreef: Apriliaaah schreef: gewoon jaloerse Marokkaan retard mongol met een mesje.echt sneu man  Haha ik dacht laat ik eens niet meteen marokkaan neerzetten maar ben het roerend met je eens 
vr apr 19, 2013 5:26 pm |
|
 |
Venlonaer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za feb 19, 2011 12:35 am Berichten: 6119 Woonplaats: Limbabwe
|
Ik mag de beelden niet zien uit privacy overwegingen van de mensen die daar staan.
vr apr 19, 2013 5:27 pm |
|
 |
Yv.S
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 15, 2011 9:43 pm Berichten: 982 Woonplaats: Deest
|
bla bla bullshit Gewoon eisen, want dit grapje kust je 100 euro ofzo.
bij ons op school werden die camera's niet opgenomen. puur dat ze konden zien wat er gebeurt, maar niemand zat daar ooit naar te kijken
_________________ No one is able to discribe the feeling. Some call it freedom or explain it as their passion. Others call it madness and reckless.
|
vr apr 19, 2013 5:33 pm |
|
 |
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
Venlonaer schreef: Ik mag de beelden niet zien uit privacy overwegingen van de mensen die daar staan. Typisch Nederland.. Oftewel; dader is bekend maar om geen onrust en gedoe te krijgen gaan we het zo afhandelen.
|
vr apr 19, 2013 5:36 pm |
|
 |
Venlonaer
ApriliaForum Member
|
Nee tis echt zo, maat was naar de politie gestapt en toen mocht ie t alsnog niet zien omdat het het terrein van school is en zij dus beslissen.
Band eropleggen kost me 15 euro en erafhalen ook zoiets dus ik pak de slijptol er dalijk bij. Ik heb een redelijke band gedoneerd gekregen van Dennis (timmerman101) dus de schade valt mee...
vr apr 19, 2013 5:37 pm |
|
 |
Venlonaer
ApriliaForum Member
|
Martijn Derbi senda schreef: Venlonaer schreef: Ik mag de beelden niet zien uit privacy overwegingen van de mensen die daar staan. Typisch Nederland.. Oftewel; dader is bekend maar om geen onrust en gedoe te krijgen gaan we het zo afhandelen. ja he Aangifte doen heeft ook geen zin, politie kijkt er niet naar
vr apr 19, 2013 5:38 pm |
|
 |
kenny77
ApriliaForum Member
|
Wat een zielige mensen en wat een onzin dat je de beelden niet mag zien...
|
vr apr 19, 2013 5:43 pm |
|
 |
MartinW0527
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
|
Haha thug life Venlo
za apr 20, 2013 1:09 pm |
|
 |
Monterderb
ApriliaForum Member
|
Schriene schreef: Das weer kut. kk Vmbo'ers apart dat je zoiets zeg..
|
za apr 20, 2013 8:58 pm |
|
 |
JB1
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jun 20, 2011 10:05 pm Berichten: 2797 Woonplaats: 038 A28 6 letters.
|
Venlonaer schreef: Ik mag de beelden niet zien uit privacy overwegingen van de mensen die daar staan. Want? Als die mensen niets doen dan is er ook niets met hun aan de hand. Gewoon op je strepen gaan staan en eisen dat je het mag zien, die kerel heeft gewoon de schade te vergoeden.
za apr 20, 2013 9:00 pm |
|
 |
Maup
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 31, 2009 4:06 pm Berichten: 1791 Woonplaats: Maasdijk
|
Monterderb schreef: Schriene schreef: Das weer kut. kk Vmbo'ers apart dat je zoiets zeg.. *zegt
_________________ Vertrouwen is goed, controle is beter.
|
za apr 20, 2013 9:37 pm |
|
 |
Stinos
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 27, 2011 7:40 pm Berichten: 2362 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Odijk
|
Maup schreef: Monterderb schreef: Schriene schreef: Das weer kut. kk Vmbo'ers apart dat je zoiets zeg.. *zegt 
Citaat: of dat ik in verband met geloofsovertuiging mijn voertuigen niet wil verzekeren, omdat zogenaamd God bepaald wat er met mij gebeurd, en dat je niets in je leven kunt verzekeren (zulke refo's ken ik namelijk, die hebben hun auto niet verzekerd)
|
za apr 20, 2013 9:40 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Monterderb
ApriliaForum Member
|
Maup schreef: Monterderb schreef: Schriene schreef: Das weer kut. kk Vmbo'ers apart dat je zoiets zeg.. *zegt oooh stoer man op zaterdag avond 
|
za apr 20, 2013 9:45 pm |
|
 |
|