Auteur |
Bericht |
Fast-Rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 27, 2004 12:05 am Berichten: 831 Woonplaats: Roosendaal
|
die zwarte velgen (Y spaaks alu gefreesde marchesini's) komen uiteraard in de motor. alleen was de lager maat van het achterwiel zo groot dat ik om te passen en testen of de ori rim heb gebruikt. Die oranje wielen is een shop. ik kon er geen meer vinden met de ori kleur, zijn uiteraard nog zwart. k weet nog niet precies welke kleur het gaat worden etc.
Onderdelen heb ik idd nu wel genoeg gehad. nu maar eens op zoek naar de juiste spullen. das af en toe ook fijn
Idd dis DE achterbuggen slet. (alleen de mooie natuurlijk )
Nu nog ff een achterveer en mooie schijfjes en dan heb ik alle 'grote' onderdelen. dan word afwerken (mooie bouten, radiale kopp pomp, stale kopp leiding, etc je kent het wel. de afwerking)
Van de winter gaat het blok er weer onderuit voor een flinke tune beurt (of een nieuw blok met turbo) maar dit is nog ver weg en nog allemaal niet zeker. miss gheeft iemand er grof geld voor en gaat tie gewoon weg. Genoeg geluld. zaterdga weer eens een beetje kijken en meten en verder w8ten op wat mooi gefrees spul
bedankt voor de leuke reacties
_________________ DISCLAIMER:
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
di jan 30, 2007 9:30 pm |
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
owja, nu ik er aan denk
hoef je die rsv veer nog?
sorry voor
di jan 30, 2007 10:31 pm |
Persoonlijk album
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
|
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
za maart 10, 2007 10:55 am |
|
|
Filipino
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di aug 09, 2005 7:49 pm Berichten: 666 Woonplaats: Bunnik
|
Dat sloop van dat kussen heb ik ook....
Owjah, mooie veer
Maar veer der veren
Ohlins man
_________________ Pupp¡e In the end, it all comes together zegt:
doffers... klint best vet
|
za maart 10, 2007 12:34 pm |
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
|
ohlins dus echt niet he.
deze veer overtreft ohlins wilber en wp bij elkaar. deze veer hebben zo ver ik weet maar een paar race teams in bezit. in stel mogelijkheden zijn zo ontzettend ruim. hij is zelfs lichter als een ohlins veer. en mooier afgewerkt
|
za maart 10, 2007 1:22 pm |
|
|
RS-Jurrien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di nov 09, 2004 6:37 pm Berichten: 490 Afbeeldingen: 13 Woonplaats: Huizen
|
Hij word echt gruwlijk
_________________ RS50 - Melandri 2001 - # 33
___________________ Golf III GTI 8V
za maart 10, 2007 1:38 pm |
Persoonlijk album
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
echt nice veer jung
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
za maart 10, 2007 1:53 pm |
Persoonlijk album
|
|
sbk replica
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za maart 10, 2007 2:04 pm Berichten: 2602 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: schagen
|
bassie jij ook hier
(steven aka street-fighter MF)
gr :W
_________________ RS50 rossi, honda cbr400rr en cb350f!
|
za maart 10, 2007 2:12 pm |
Persoonlijk album
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
|
Hey steven ja ik ook hier. heb ook altijd een rsje gehad. (was een lang lopend project ) hier een oud fototje er van.
|
za maart 10, 2007 2:18 pm |
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
die RS is echt té mooi, toen ik aant zoeken was voor een RS stond die ook op marktplaats.. prijs was toen boven mn budget helaas, anders had k zeker wel overwogen die te halen.. echt mooi ding
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
za maart 10, 2007 2:55 pm |
Persoonlijk album
|
|
aprilia blackdream driver
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr nov 04, 2005 11:51 am Berichten: 544 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: Achtmaal
|
nette veer man echt netjes ziet er zeer goed uit
_________________ aprillia rs power blackdream
as ge ut nie mir wit gebruikte kit! ist gat te ruim pak dan pur schuim! Als ut dan nog nie gaat pakte ut las apparaat!
|
za maart 10, 2007 10:01 pm |
|
|
Adri
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 01, 2004 9:38 pm Berichten: 303 Afbeeldingen: 5 Woonplaats: Wieringerwerf
|
Tjemig bas is dat hok nou nog niet klaar maar je heb wel mooie spultjes kerel !
ga zo door
_________________ - HPC - Parts and Customising -
- Team H-p-c.nl -
|
vr maart 16, 2007 3:19 pm |
Persoonlijk album
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
|
Nee,
mooie dingen moet je neit afraffelen.
|
za maart 17, 2007 12:50 am |
|
|
Dr.2Takt
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 8:38 pm Berichten: 1559 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: winterswijk
|
is het niet weer tijd voor een update?
_________________ De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden....
|
wo mei 30, 2007 9:33 am |
Persoonlijk album
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
|
zal ik wel weer eens gaan doen ja
|
wo jul 11, 2007 5:57 pm |
|
|
|