Auteur |
Bericht |
Recrush
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 10, 2008 6:18 pm Berichten: 895 Woonplaats: Veenendaal
|
Re: Derbi GPR50 '06 van Recrush | Gekloot p.16
Heb een paar tikken gegeven en nog wat geprobeerd.. Heb ook een hanschoen aangedaan zodat ik meer kracht kon zetten zonder dat ik er wat van voelde, en ik voel wel wat wrijving en hij kraakte wel, maar is volgens mij geen mm gedraait. ben bang dat er nu wel iets kapot gaat als ik zo doorga, of het nou mn gereedschap of mn brommer is..
_________________ Suzuki GS500e Bandit 600 '98
|
do dec 11, 2008 2:46 pm |
|
|
chingboi
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 06, 2008 11:54 pm Berichten: 1098 Woonplaats: lelystad
|
hhaa uhmm kijk is goed naar die tapdraad zwaar scheef hahha misschien moet je naar brommerhoertjes hee
ml
_________________ ok
wie wil mijn onderschrift vullen?
|
do dec 11, 2008 2:47 pm |
|
|
Recrush
ApriliaForum Member
|
Schoutenrs schreef: @ recrush ik zou ook niet naar de dealer gaan ( overpriced meestal) maar gewoon een vriend/ kennis/ bekende die er veel verstand van heeft als die je dan helpt, leer je er wss gewoon ook veel van en weet je zeker dat het goed gebeurd het is overigens maar een tip, met het forum kom je ook een eind std zit er br9es in Misschien de mentor van een vriend.. Die heeft ook allemaal motoren staan en reviseert ook regelmatig blokken, denk dat die er wel verstand van heeft.. Misschien zo maar ff belletje doen dan en de lui bij de dealers hier in de buurt lijken mij sowieso niet echt fijn, daar haal ik liever klein spul dan dat ik er zulke dingen laat doen. ostjj schreef: zet er een plattekop schroevendraaier op de zijkant van je bout ,, dan geef je der rustig paar tikjes op Of zet gwn je sleutel erop en kort maar krachtig schokjes geven net zoals phil hierboven zegt ,, hem laten verschieten Zal dat eerste ff proberen, dat tweede heb ik al min of meer gedaan. Doet m'n pa ook altijd (hem lukt zoiets meestal uiteindelijk wel maar hij is niet thuis ) @ chingfiguurding, Denk dat dat vertekening is, als ik er nu naar kijk lijkt die gewoon recht, net als de moer/bout erachter. Er is trouwens toch niks mis mee dat ik een 8 ipv 9 heb? weet niet meer precies hoe die hittegraden werken..
Laatst bijgewerkt door Recrush op do dec 11, 2008 2:51 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
do dec 11, 2008 2:50 pm |
|
|
ostjj
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 20, 2007 5:32 pm Berichten: 1145 Woonplaats: Merksem
|
jah zwaar scheef .? Bout moet erop zijn geraakt moet die er oowk terug vnaf graken eh Mss beetje benzine of olie op doen en effe wachten
do dec 11, 2008 2:50 pm |
|
|
Schoutenrs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo okt 14, 2007 6:24 pm Berichten: 1876 Woonplaats: Hoek van Holland
|
als je die jongen nou even belt kan die je wss een eind verder helpen miss tegen een kleine vergoeding maar dat soort gasten vinden het nog leuk aan een brommer te sleutelen
_________________ (\___/) ( ='.'= ) (")__(")
|
do dec 11, 2008 2:51 pm |
|
|
ostjj
ApriliaForum Member
|
jah haalt die je cilinder open ,, neemt de dremel ,, gaat als een gek tekeer en je hebt snelste 50cc vant forum Nee joh bel effe lekker ,, die kerel kan je wss wel mee helpen aangezien die dit soort dingen veel vaker ziet Mss kan je je bougie aan hem verkopen voor eurotje of 1000 Dat ding is de stamvader van alle bougie's fzo
do dec 11, 2008 2:56 pm |
|
|
Recrush
ApriliaForum Member
|
Ik bedoel zijn mentor he, hijzelf weet er (nog?) niet zoveel van, die moet ik vaak helpen Ik denk dat ik er nu een ringsleutel kapot aan heb gemaakt, ik hoorde weer vanalles kraken en de sleutel schoot door, dus ik denk hoera misschien is hij los, maar nee.. Zit nog exact hetzelfde heb er tikken opgegeven, nog wat kruipolie ertussen gedaan, ik zet enorm veel kracht en nog gebeurt er niks. Ik doe ook niet geleidelijk aan maar gewoon paar stoten achter elkaar. Ik begin echt een beetje wanhopig te worden.
|
do dec 11, 2008 2:57 pm |
|
|
chunho
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za nov 01, 2008 12:36 am Berichten: 1788 Woonplaats: KEIHARD IK BEN EEN LOEMPIAVOUWER
|
Beter even langs de dealer gaan. straks verkloot je het nog erger dan ben je nog meer geld kwijt er hoort een bougie in te zitten met een hittegraad van 9 als het goed is
do dec 11, 2008 3:14 pm |
|
|
Recrush
ApriliaForum Member
|
Bij 1tje (linksvoor op de foto) zit er eindelijk beweging in! met behulp van een buis van ong. 30cm. Weet niet of bij deze ook het tapeind meedraait.. maar dat zie ik zometeen. edit: och god.. nou ziet t er slecht uit. (althans, dat vid ik)het tapeind beweegt helemaal mee. :S (als in gaat heen en weer). ook deze moer zit dus vast aan het tapeind. hoera
|
do dec 11, 2008 3:25 pm |
|
|
ostjj
ApriliaForum Member
|
wat heb je toc en geweldige brommer gekocht
do dec 11, 2008 3:31 pm |
|
|
wout
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 9:29 pm Berichten: 1549 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Tuil
|
draai gewoon los en haal heel die bou ertuit dan en zet er gewoon nieuwes in van dit is echt nie goed zo !!!!
_________________ Mijn APRILIA RS50 MY 07
|
do dec 11, 2008 3:37 pm |
Persoonlijk album
|
|
Recrush
ApriliaForum Member
|
Ik heb dr nou ook geen zin meer in.. heb uitgebreid liggen meuren hier en niet zonder reden, dus kheb dr nou ff geen energie meer voor, maar dat gezeur zal ik jullie besparen.
|
do dec 11, 2008 3:59 pm |
|
|
[T][H][IJ][N]
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 10, 2008 8:54 pm Berichten: 3139 Woonplaats: H.a.p.s
|
Tja das balen. zou toch egt naar iemand toe gaan die er meer verstand van heeft.. had je trouwes beter meteen kunnen doen
_________________ !!Derbi GPR Panther Black!!verkocht http://apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=11&t=11517&st=0&sk=t&sd=a Opel Sjeez Kadett GSI Cabrio
|
do dec 11, 2008 4:15 pm |
|
|
chunho
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za nov 01, 2008 12:36 am Berichten: 1788 Woonplaats: KEIHARD IK BEN EEN LOEMPIAVOUWER
|
Gewoon nieuwe tapeinde kopen en die gebruiken klaar
do dec 11, 2008 4:17 pm |
|
|
Recrush
ApriliaForum Member
|
Black Panther GPR schreef: Tja das balen. zou toch egt naar iemand toe gaan die er meer verstand van heeft.. had je trouwes beter meteen kunnen doen Dat heeft toch geen zin ten eerste kan ik vantevoren niet weten of iets goed gaat of niet.. En van alleen kijken leer je ook niks. Je kan beter een keer wat kapot maken en er handiger mee worden (ervan leren) dan alles uit handen te geven en constant afhankelijk te zijn van anderen.. Vallen en opstaan noemen ze dat. Ga nu weer verder. zitten er toch al twee los, kijken of daar nog wat mee gebeurt of niet. Edit: Heb nog even naar de twee gekeken die vast zitten, de ene heeft dus verneukte randjes waardoor m'n sleutel er geen grip op heeft. Aan de andere kant zou het makkelijk moeten gaan, maar als ik een sleutel er goed opzet met een buis eroverheen, dan.. tja, dan voelt het niet echt goed. Ik zet kracht, draai, en dan voel ik weerstand en "veert" hij terug.
|
do dec 11, 2008 4:27 pm |
|
|
|