Geregistreerd: wo feb 06, 2008 3:31 pm Berichten: 10590 Woonplaats: Oss
Re: Derbi gpr 50 racing Malossi replica - PROBLEEM P146
heb er gistere m'n ori uitlaat onder gehangen, toen was het over Daarna die andere weer en na heel even kwam het geluid weer terug. Toeval of niet? dat is de vraag. Morgen hang ik die ori pijp er waarschijnlijk weer onder en dan rijd ik wel wat langer, kijken wat hij dan doet. Zou mooi zijn als dat het "probleem" is.
Dat geluid op dat filmpje heb ik van 2 kanten gehoord dat dat normaal zou zijn, iig niks geks dus weet het ook niet
Geregistreerd: wo feb 06, 2008 3:31 pm Berichten: 10590 Woonplaats: Oss
Re: Derbi gpr 50 racing Malossi replica - PROBLEEM P146
nee dat nog niet, heb inmiddels al weer 200 km ofzo erop staan met deze cilinder en nergens last van tijdens het rijde Smeert nu goed (lekker rook walmpje) en staat nu ook nog wat te rijk
Re: Derbi gpr 50 racing Malossi replica - PROBLEEM P147
Ja ik kan het misschien voor je doen, eerst ff met m'n eigen blok aan de gang en als dat allemaal nog soepeltjes gaat wil ik bij jou die kruklagers wel vervangen.
Geregistreerd: ma maart 23, 2009 7:35 pm Berichten: 7459 Woonplaats: Heerewaarden
Ruben ik zie eigenlijk geen reden waarom die bij jeroen gaar zouden zijn. Heeft altijd standaard gereden. En mijn krukaslagers waren na 22000km nagenoeg perfect. En heb nou niet bepaald rustig aangedaan in die 22000km
Door het blok open te trekken..
Is het trouwens niet gewoon dat je tempsensor een beetje los zit en dat ringetje wat er tussen de kop en sensor zit aan het trillen is... zit ik ineens aan te denken..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum