HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu wo jan 08, 2025 10:23 am

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 305 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 21  Volgende
 Rieju RS2 [Matrix] 

Hoe denken jullie over Rieju?
Goede Kwaliteit 2%  2%  [ 2 ]
Mooie Brommer's 22%  22%  [ 26 ]
Slechte Kwaliteit 31%  31%  [ 36 ]
Lelijke Brommer's 24%  24%  [ 28 ]
Het ligt eraan hoe je ermee omgaat 21%  21%  [ 25 ]
Totaal aantal stemmen : 117

Rieju RS2 [Matrix] 
Auteur Bericht
Sanno
ApriliaForum Member

Bericht Re: Rieju RS2 [Matrix]
floRiS50 schreef:
jou gpr wordt ook met de dag ouder, wordt ook minder waard en de looks is een kwestie van smaak dus heb jij niks over te zeggen, je kan nou eenmaal niet voor hem spreken.
en die techniek achter blijven, zo snel gaat dat niet hoor ;) heel wat punten zijn betere kwaliteit dan jou gprtje

noem er eens een paar op dan? gpr heeft alu frame, brug, voorvork >> geen roest. gpr heeft de uitstraling van een 125cc'er kan je van zo'n lelijke rs niet zeggen :^^: de grote 300mm remschijf is een lust voor het oog en zou zelfs op een lichte motorfiets niet verkeerd staan (citaat uit de scootin :<>: ) en dan het grootste voordeel: een derbi blok dus geen poep am6 blok dat steeds uit z'n versnelling schiet :D en ga nou niet zeggen dat dit aan de bestuurder ligt want het stond in de scootin, dat was toen de rs my uitkwam gingen ze tzr met rs vergelijken :<>:

vr maart 27, 2009 1:19 am
Profiel
chunho
ApriliaForum Member

goed gezegt Sanno :thumright:

vr maart 27, 2009 1:32 am
Profiel WWW
Sanno
ApriliaForum Member

:<>:

vr maart 27, 2009 1:42 am
Profiel
Rickb
ApriliaForum Member

Voorvork heb ik upsidedown en die gpr's niet, ik vind een gpr ook wel mooier maar ach.

vr maart 27, 2009 7:47 am
Profiel
rain man
ApriliaForum Member

gpr rijd wel erg strak. alleen zadeltje is HARD vergeleken met nm rs. verder fijne brommer alleen hadden ze in het begin wat gezeur. met name voorvork die ging lekken. ook de voorrempompen waren slecht in het begin. maar deze hebben in de nieuwere modellen gefixet dus een prima brommer. schakelt idd beter als am6.

vr maart 27, 2009 9:43 am
Profiel
Mikeeee
ApriliaForum Member

Sanno schreef:
floRiS50 schreef:
jou gpr wordt ook met de dag ouder, wordt ook minder waard en de looks is een kwestie van smaak dus heb jij niks over te zeggen, je kan nou eenmaal niet voor hem spreken.
en die techniek achter blijven, zo snel gaat dat niet hoor ;) heel wat punten zijn betere kwaliteit dan jou gprtje

noem er eens een paar op dan? gpr heeft alu frame, brug, voorvork >> geen roest. gpr heeft de uitstraling van een 125cc'er kan je van zo'n lelijke rs niet zeggen :^^: de grote 300mm remschijf is een lust voor het oog en zou zelfs op een lichte motorfiets niet verkeerd staan (citaat uit de scootin :<>: ) en dan het grootste voordeel: een derbi blok dus geen poep am6 blok dat steeds uit z'n versnelling schiet :D en ga nou niet zeggen dat dit aan de bestuurder ligt want het stond in de scootin, dat was toen de rs my uitkwam gingen ze tzr met rs vergelijken :<>:

haha lekker sanno

disje voor jou floris

Ex-jes: DERBI GPR 50 Racing Red 05' / Aprilia RS50 MY 07 Spains no'1 / Rieju KTM SX 50 Crossbrommer

vr maart 27, 2009 11:17 am
Profiel
arnemuiden-rs
ApriliaForum Member

Rickb schreef:
Voorvork heb ik upsidedown en die gpr's niet, ik vind een gpr ook wel mooier maar ach.

gpr heeft ook een upsidedown :<>: welf nog een betere dan die van jou

vr maart 27, 2009 1:14 pm
Profiel
arnemuiden-rs
ApriliaForum Member

mer daidiale remklauw :<>:

vr maart 27, 2009 1:15 pm
Profiel
Sanno
ApriliaForum Member

idd :D: gpr heeft wél een usd voorvork, en nog een tantoedikke ook :00/: zo dik als een negerinnekont. in het begin waren er idd wat kinderziektes zoals die sebac voorvork waarvan de keeringen om de haverklap lek zijn. spiegels zijn een drama omdat dat inkliksysteem van plastic is en je dat zo murv draait, ook electrisch heb ik er een paar probleempjes meegehad met name de kilometerteller die opeens aangaf dat ik 198 km/u ging terwijl ik maar 20 reed :OO: maar toch, gpr blijft de bom :D: alleen het nadeel is dat als je een harde klapper maak je je brommer weg kan gooien :P gpr en rs heeft nog wel eens de neiging om te breken achter het balhoofd :(( sowieso bij alu frames eigelijk, drd pro breekt ook nogal snel O:-)

vr maart 27, 2009 4:52 pm
Profiel
Sanno
ApriliaForum Member

arnemuiden-rs schreef:
mer daidiale remklauw :<>:

daidiale :00/: ? bedoel je misschien radiaal :D: ? maarja ieder z'n ding, je heb derbi haters en am6 haters :P ik vind rs ook lekker rijden en ze zitten wat beter dan een gpr vind ik zelf. maar je bent 16/17/18, en dan is uiterlijk het enige dat telt :{-):

vr maart 27, 2009 4:53 pm
Profiel
floRiS50
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 3
Mikeeee schreef:
Sanno schreef:
floRiS50 schreef:

haha lekker sanno

disje voor jou floris

Ik weet niet wat jij onder dissen verstaat maargoed.. Ik ga er maar vanuit dat je er zelf wel in geloofd.

Ik vind het nog steeds zwak dat er steeds weer op uiterlijk word gezeken, van dat lelijke ding etc. Ik weet niet in wat voor wereld jullie leven, maar hier op aarde heeft het visuele gedeelte niks met de kwaliteit van de materialen of techniek te maken. Gpr/my heeft heel wat kinderziektes gehad, zijn gelukkig voor de rijders wel zowat opgelost, maar daar zat ik vooral mee in mijn hoofd. Kappen/stickers van NM blijven ook betere kwaliteit. Verder zeg je daarnet zelf ook nog wat punten. Over die uitstraling, dat is persoonlijk en heeft dus niks hier mee te maken. Alsnog, er zijn er genoeg die een NM wél de uitstraling van een 125 cc vinden hebben. Over die remschijf weer hetzelfde, je hebt het er alleen over dat die een lust voor het oog is bladibla, maar zoals ik al eerder zei heeft dat niks met kwaliteit te maken. Ook komt daarbij dat de remschijven van de NM ook echt goede kwaliteit zijn, en voor jouw brommertje maakt dat niet uit verder. Het grootste voordeel volgens jou is het blok, wat inderdaad soepel schakelt enzo. Maar de Minarelli blokjes zijn ook gewoon echt goede kwaliteit. Verder vind ik het grappig dat je steeds terugvalt op de Scootin, alsof het je bijbel is en alles ook zo is als daar gezegd wordt. Maarja dat moet jij weten. Oja, ik mag dan wel geen 16/18 meer zijn, maar toendertijd was het uiterlijk niet het enige wat telde voor mij ;) Het enige wat jij dus kwalitatief voor vind staan, zijn de alu brug, de voorvork en het blok. Kortom, je had je hele verhaaltje niet hoeven typen, want het is toch maar 1/4 wat echt over kwaliteit gaat, de rest is alleen maar gezwam over looks. (waar ik het overduidelijk niet over had, en persoonlijk kunnen verschillen)

vr maart 27, 2009 6:22 pm
Profiel
Mikeeee
ApriliaForum Member

sorry floris!

maar ik weet nog op de eerste paar post zei rickb zelf dat hij een gpr veel mooier vindt dus sanno heeft wel een dik punt dat hij het over de looks begind want het gaat over rickb en die vind het ook mooier:P ben ik persoonlijk helemaal met hem eens

nu weer ontopic

Ex-jes: DERBI GPR 50 Racing Red 05' / Aprilia RS50 MY 07 Spains no'1 / Rieju KTM SX 50 Crossbrommer

vr maart 27, 2009 6:54 pm
Profiel
floRiS50
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 3
helemaal geen punt, ik had het namelijk over kwalitatieve punten van de gpr en rs NM, en daar reageerde hij op. als je nou eens leert lezen, had je dat al gezien. ook had je dan gezien dat ik het al meerdere keren in me vorige post heb gezegd, uiterlijk = smaak en geen kwaliteit!
jezus hoe moeilijk kan het zijn :S:

maarja laten we idd maar eens stoppen met rick zijn topic verneuken met dit gezwam

vr maart 27, 2009 7:23 pm
Profiel
[T][H][IJ][N]
ApriliaForum Member

hmm.. ben wel blij dat ik geen last heb van de kinderziektes van de gpr :^^:
maar de NM/GPR zijn beide van goed kwaliteit ;)
NM gaat over het algemeen wat langer mee, maar zijn ook al wat ouder.
De meeste gpr's die 20.000 + hebben gereden zijn egt beun.
mja kwaliteit hebben ze allebei wel tog.
en over de looks.. :<>: :Y: tjahh duidelijk :D

OT:
Rick heb je de rs2 al op mp staan ?

Laatst bijgewerkt door [T][H][IJ][N] op vr maart 27, 2009 7:41 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

vr maart 27, 2009 7:40 pm
Profiel
Matthijn
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 6
ontopic!

vr maart 27, 2009 7:41 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 305 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 21  Volgende