Auteur |
Bericht |
jeroenGPR
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 12, 2009 6:17 pm Berichten: 1360 Woonplaats: Maasland
|
Re: DERBI GPR KONICA MINOLTA *Aanrijding pg. 85*
het maakt al wel hele gesprekke los die opvallen regenboog brommer
_________________ APRILA RS50 MY ROSSI FIAT 500 REPLICA
|
zo jan 17, 2010 1:15 pm |
|
|
bartp
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
|
Iedereen die hem niet mooi vind: kijk er 5 minuten naar, en geef je mening dan nog eens. Ik dacht ook in eerste instantie: Wat een hippie brommer. Maar toen ik hem eens aandachtig bekeek , met dat witte velglint, is ie eigenlijk wel héél mooi..
aprilius schreef: beter noem je niemand hier een voetveeg, als je zelf nieteens een leven hebt buiten dit forum, en geen haar beter bent dan die drol die ik net nog doorspoelde viewtopic.php?f=10&t=17600 RENESSE BAZENMEETING!!! NEEM OP Z'N MINST EEN KIJKJE!!!!
|
zo jan 17, 2010 2:28 pm |
|
|
wallyy
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jun 23, 2009 9:14 pm Berichten: 574 Woonplaats: genderen
|
nu is ie wel mooi maar je moet er ook aan denken hoe ie er over een jaar ofzo uitziet en dan is ie volgens mij echt te fout
_________________ wally's derbi gpr RED/WHITE: http://apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=11&t=14075
|
zo jan 17, 2010 2:40 pm |
|
|
b0nes
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 04, 2009 6:01 pm Berichten: 858 Afbeeldingen: 0
|
ik denk nog steeds hetzelfde als hij niet op zijn bek gaat of word aangereden en hem gewoon netjes onderhoud
_________________ Subaru impreza wrx '04 If in doubt, flat out! Kawasaki ZX-6R ninja '03 let the good times roll!
|
zo jan 17, 2010 2:52 pm |
Persoonlijk album
|
|
Buur
ApriliaForum Member
|
jasonNL schreef: ja idd, die zeuren over die tering bende brengen hem brommert vaak weg denk. Ik wil het ook altijd netjes houden maar gaat gewoon niet.( als je beetje groot klusje heb ) voor je het weet heb je je halve gereedsschapskar op de grondliggen en overal onderdelen liggen geen plek meer op je werkbank enzo Dat is dus gewoon bullshit wat je nu loopt te verkondigen, wat denk je bij autobedrijven. Daar gooien ze toch ook niet alles op de grond. En nee, ik breng me brommer nooit weg.
|
zo jan 17, 2010 3:05 pm |
|
|
iivarr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma mei 12, 2008 1:20 pm Berichten: 4843 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Meedhuizen (GR)/ Wageningen
|
Ooit gedacht waarom het een "autoBEDRIJF" heet ? omdat er meerdere mensen met hetzelfde gereedschap moeten werken , als jij alleen bezig bent en je weet waar je alles laat (op de grond) moet het geen probleem zijn volgens mi hoor..
_________________ ex-Aprilia RS50 MY06 Fasmem Duo: viewtopic.php?f=13&t=11347 ex-Aprilia RS50 MY08 Project: viewtopic.php?f=14&t=16041
|
zo jan 17, 2010 3:08 pm |
|
|
jeroenGPR
ApriliaForum Member
|
Buur schreef: jasonNL schreef: ja idd, die zeuren over die tering bende brengen hem brommert vaak weg denk. Ik wil het ook altijd netjes houden maar gaat gewoon niet.( als je beetje groot klusje heb ) voor je het weet heb je je halve gereedsschapskar op de grondliggen en overal onderdelen liggen geen plek meer op je werkbank enzo Dat is dus gewoon bullshit wat je nu loopt te verkondigen, wat denk je bij autobedrijven. Daar gooien ze toch ook niet alles op de grond. En nee, ik breng me brommer nooit weg. ksnap niet waarom je hier nou zo'n probleem van maakt hoor
|
zo jan 17, 2010 3:09 pm |
|
|
jasperrr91
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 23, 2009 7:35 pm Berichten: 7459 Woonplaats: Heerewaarden
|
iivarr schreef: Ooit gedacht waarom het een "autoBEDRIJF" heet ? omdat er meerdere mensen met hetzelfde gereedschap moeten werken , als jij alleen bezig bent en je weet waar je alles laat (op de grond) moet het geen probleem zijn volgens mi hoor.. Inderdaad, ik heb echt geen zin om telkens me gereedschap terug op de wand te hangen en 10 sec later na dat ik een andere sleutel heb gepakt, die ene sleutel weer erterug vanaf halen!! Zo ben je 2 uur langer bezig
zo jan 17, 2010 3:37 pm |
|
|
jeroenGPR
ApriliaForum Member
|
jasperrr91 schreef: iivarr schreef: Ooit gedacht waarom het een "autoBEDRIJF" heet ? omdat er meerdere mensen met hetzelfde gereedschap moeten werken , als jij alleen bezig bent en je weet waar je alles laat (op de grond) moet het geen probleem zijn volgens mi hoor.. Inderdaad, ik heb echt geen zin om telkens me gereedschap terug op de wand te hangen en 10 sec later na dat ik een andere sleutel heb gepakt, die ene sleutel weer erterug vanaf halen!! Zo ben je 2 uur langer bezig vandaar dat die lui zo duur zijn
|
zo jan 17, 2010 3:38 pm |
|
|
Mikeeee
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 06, 2008 12:17 pm Berichten: 3317 Woonplaats: lichtenvoorde
|
jeroenGPR schreef: jasperrr91 schreef: iivarr schreef: Ooit gedacht waarom het een "autoBEDRIJF" heet ? omdat er meerdere mensen met hetzelfde gereedschap moeten werken , als jij alleen bezig bent en je weet waar je alles laat (op de grond) moet het geen probleem zijn volgens mi hoor.. Inderdaad, ik heb echt geen zin om telkens me gereedschap terug op de wand te hangen en 10 sec later na dat ik een andere sleutel heb gepakt, die ene sleutel weer erterug vanaf halen!! Zo ben je 2 uur langer bezig vandaar dat die lui zo duur zijn haha nee je moet betalen voor alle koffie die ze drinken wanneer ze 'met je brommer bezig zijn''
ma jan 18, 2010 10:15 pm |
|
|
[T][H][IJ][N]
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 10, 2008 8:54 pm Berichten: 3139 Woonplaats: H.a.p.s
|
Jeroenvs schreef: :D: ik doe het mooi in allemaal aparte potjes, en daar plak ik dan een stuk tape of waar op staat waar het vandaan komt Dan blijft er nooit wat over nee zo doe ik t wel op me werk.. ook handig om thuis te gaan doen idd
_________________ !!Derbi GPR Panther Black!!verkocht http://apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=11&t=11517&st=0&sk=t&sd=a Opel Sjeez Kadett GSI Cabrio
|
di jan 19, 2010 12:22 am |
|
|
iivarr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma mei 12, 2008 1:20 pm Berichten: 4843 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Meedhuizen (GR)/ Wageningen
|
Je hebt PB
_________________ ex-Aprilia RS50 MY06 Fasmem Duo: viewtopic.php?f=13&t=11347 ex-Aprilia RS50 MY08 Project: viewtopic.php?f=14&t=16041
|
di jan 19, 2010 4:07 pm |
|
|
jasonNL
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 20, 2007 11:24 am Berichten: 2851 Afbeeldingen: 17 Woonplaats: Dinteloord~ west-brabant
|
Buur schreef: jasonNL schreef: ja idd, die zeuren over die tering bende brengen hem brommert vaak weg denk. Ik wil het ook altijd netjes houden maar gaat gewoon niet.( als je beetje groot klusje heb ) voor je het weet heb je je halve gereedsschapskar op de grondliggen en overal onderdelen liggen geen plek meer op je werkbank enzo Dat is dus gewoon bullshit wat je nu loopt te verkondigen, wat denk je bij autobedrijven. Daar gooien ze toch ook niet alles op de grond. En nee, ik breng me brommer nooit weg. HAHA, ik werk zelf bij 2 autobedrijven iedereen heeft zijn eigen kist. als je daar bezig bent is het altijd een tering bende omdat er geen tijd is om het op te ruimen ( is nogal druk ) op zaterdag ruimen we alles op. Daar word ook alles op de grond gepleurd ( 2 kolomsbruggen ) want om met 10 verschillende sleutels in je handen te staan is ook niet alles. Bij het andere bedrijf word het gewoon ook een puinhoop( wel minder 4 kolomsbruggen, zwaardere voertuigen), maar als de klus klaar is ruimen we het op en maken het gereedschap schoon.
|
di jan 19, 2010 4:24 pm |
Persoonlijk album
|
|
jeroenGPR
ApriliaForum Member
|
ik geef Jason een punt @ ivar .. je hebt een PB terug
|
di jan 19, 2010 5:15 pm |
|
|
iivarr
ApriliaForum Member
|
ik spreek je vanavond, moet nu eerst leren
|
di jan 19, 2010 5:29 pm |
|
|
|