Re: Martin zijn '08 Derbi GPR50 | LED achterlicht in aanbouw
MartinW schreef:
Toch maar even een klein updateje vanaf hier. Hij heeft weer gelopen voor het eerst sinds een maand ofzo Maar hij lekt wel koelvloeistof bij de voetpakking, in het midden. En dit is al de tweede nieuwe pakking sinds de blokrevisie, dus dan lijkt het mij dat de carterhelften niet helemaal even hoog zijn. Dus ik bedacht (zodat ik met de beschikbare middelen wat kan doen), het koelkanaal van de pakking af te knippen, en in plaats daarvan wat vloeibare pakking te smeren.
Iemand hier nog bruikbare kritiek op?
dit kan gewoon. maar bedoel je: de pakking weghalen en enkel vloeibare pakking gebruiken? in dat geval moet je wel je squish op meten
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
hij wil het stukkie rond het koelkanaas weg knippen en daar vloeibare gebruiken, maar dat wordt em niet denk ik.. vloeibare wordt nooit zo dik als papier....
Geregistreerd: do feb 19, 2009 7:48 pm Berichten: 605 Woonplaats: Geesteren (OV)
Ik heb ook dat die lekte bij het koelkanaal, ik heb ut als volgt opgelost : pakking er op alles monteer klaarmaken vervolgends op het blok iets vloeibare pakking en op de pakking zelf alles laten zakken boutjes er op en aantrekken dat spul. Nu is het bij mij gewoon dicht!
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
Ja ik heb dat nu ook gedaan, alleen omdat je 15 minuten de tijd hebt om de boel weer te monteren heb ik het gewoon op me blok gesmeerd en toen rustig de boel er weer op geknald. Dus hij verbruikt geen kvs meer
Nu ff tanken, proefritje maken en dan als alles goed is de boel weer opbouwen
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
Re: Martin zijn '08 Derbi GPR50 | probleempje @ 106
net ff de tandwielen van de koppeling en balansas gecheckt, maar die hebben geen bijzondere slijtage, wat we wel dachten. het rare is dat ie gewoon goed loopt, dus ik zoek het niet bij de krukaslagers eigenlijk.
iemand nog een idee? rammeltje dat er niet bij bij elk toerental is maar wat wel uit het blok komt?
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum