heb je echt geen last van buiten spuiten tijdens dit jaargetijde? , wel knap vind ik het, ik heb namelijk ook een gebrek aan ruimte dus ik zit ook te twijfelen aan buiten spuiten
_________________ Do you remember when you were a kid, playing Nintendo and it wouldn't work? You take the cartridge out, blow in it and that would magically fix the problem. Every kid in America did that, but how did we all know how to fix the problem? There was no internet or message boards or FAQ's.
heb je echt geen last van buiten spuiten tijdens dit jaargetijde? , wel knap vind ik het, ik heb namelijk ook een gebrek aan ruimte dus ik zit ook te twijfelen aan buiten spuiten
neen, gewoon lang genoeg laten drogen, en niet overhaastig te werk gaan.
Re: GPR2006 REPSOL ACHTERKAP AF Resultaat pg1!!
Mathias RS 50 schreef:
Ziet er zeer geslaagd uit
Dankje wel was er op een plaatsje wat doorgekomen maar dit werd opgelost dmv wat schuurpapier je ziet het haast niet. Kan niet wachten tot het af is =D
Weet iemand misschien hoeveel het kost om velgen te laten coaten?
Mathias RS 50 schreef:
Bij mij heeft het met zandstralen, nieuwe lagers, banden van de velgen eraf halen en daarna weer erop en alle andere kosten 200,- gekost.
Wel hoogglans zwart
Jij moet is niet zo smijten met je geld hahaha,
Ik was 20 euro kwijt voor er op en eraf van de banden. Lagers er zelf uithalen (netjes), dan kan je ze gewoon weer gebruiken (mijne waren 1200 km oud duss..) T coaten zelf kostte me een kratje bier (12.50 incl statiegeld, via mn werk), maar normaal is dit rond de 50 a 60 euro.
Geregistreerd: wo feb 06, 2008 3:31 pm Berichten: 10590 Woonplaats: Oss
Mathias RS 50 schreef:
Bij mij heeft het met zandstralen, nieuwe lagers, banden van de velgen eraf halen en daarna weer erop en alle andere kosten 200,- gekost.
Wel hoogglans zwart
ja alsof hoogglans duurder zou zijn Het coaten zal tussen de 50-100 euro liggen Ligt er maar net aan waar je het laat doen. Gewoon beetje informeren in de buurt
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum