Derbi Senda-R van Vincent
Auteur |
Bericht |
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
Re: Derbi Senda-R van Vincent
een Yasuni Cross HM. Maar de afstelling is zo slecht op dit moment dat ik niet eens degelijk kan rijden, ben vandaag naar een vriend gereden maar niet voorbij de 40 gekomen denk ik. Moet binnekort maar eens gaan kijken naar een leuk spruitje en carburateur, en dan degelijk afstellen. denk dat het dan wel lekker gaat knallen
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
wo dec 23, 2009 12:00 am |
|
|
dx11
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 24, 2008 8:22 pm Berichten: 2316 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Marum
|
erst maar eens een pakking er tussen zou ik zeggen
_________________ Rieju Rr, Rieju mMrx, Rieju Spike, Gilera Gsm, Derbi Senda 98, Derbi Senda R, Derbi Drd, SpaaiTomos, Puch, Honda Cr500, Ktm Gs500, Honda Cr500
|
wo dec 23, 2009 8:49 pm |
Persoonlijk album
|
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
|
Er ZIT een pakking tussen. Ik weet nog steeds niet hoe jij erbij komt dat er geen pakking tussen zit.
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
vr dec 25, 2009 2:14 am |
|
|
dx11
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 24, 2008 8:22 pm Berichten: 2316 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Marum
|
dat waren jou woorden *Vincent* schreef: Tussen hoeft natuurlijk niet he... kan ook zijn dat er een scheur in het aluminium zelf zit ofzo, of niet? maar tussen carter een slechte afsluiting, zou dat niet gewoon valse lucht zijn dan?
_________________ Rieju Rr, Rieju mMrx, Rieju Spike, Gilera Gsm, Derbi Senda 98, Derbi Senda R, Derbi Drd, SpaaiTomos, Puch, Honda Cr500, Ktm Gs500, Honda Cr500
|
vr dec 25, 2009 3:27 pm |
Persoonlijk album
|
|
kabouter plop
ApriliaForum Member
|
staat niks over een pakking
vr dec 25, 2009 3:57 pm |
|
|
Royal Club
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 22, 2007 3:56 pm Berichten: 4705 Woonplaats: Vinkeveen
|
Tussen hoeft natuurlijk niet he
_________________ “When life gives you lemons ask for salt and tequila”
|
vr dec 25, 2009 4:07 pm |
|
|
kabouter plop
ApriliaForum Member
|
leg hem er bovenop
vr dec 25, 2009 8:08 pm |
|
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
|
dx11 schreef: dat waren jou woorden *Vincent* schreef: Tussen hoeft natuurlijk niet he... kan ook zijn dat er een scheur in het aluminium zelf zit ofzo, of niet? maar tussen carter een slechte afsluiting, zou dat niet gewoon valse lucht zijn dan? Waar staat dat er geen pakking zit? Dit is het halve verhaal.
|
vr dec 25, 2009 8:17 pm |
|
|
dx11
ApriliaForum Member
|
oke, nu nog een keer rustig lezen, hier komtie. Royal Club schreef: is je carter niet ergens gescheurd, zo heb ik ook eens een rs meegemaakt die zonder sproeier reed. dx11 schreef: of zit er geen of een lekke pakking tussen? *Vincent* schreef: Lekke pakking bedoelen jullie kop of voetpakking neem ik aan. Moet het maar een keer gaan controleren, maar de laatste 2 weken staat al elke dag een roller in Leiden dus dat ik ga rijden komt voorlopig toch niet voor, zeker niet met dit weer. Maar lekke carter, zou niet weten waar eigelijk, dat zou je toch wel moeten merken aan geluid ofzo? dx11 schreef: nee, tussen je carter natuurlijk *Vincent* schreef: Tussen hoeft natuurlijk niet he... kan ook zijn dat er een scheur in het aluminium zelf zit ofzo, of niet? maar tussen carter een slechte afsluiting, zou dat niet gewoon valse lucht zijn dan? Royal Club schreef: derbi heeft een pakking tussen het carter, doe eens je huiswerk maken. *Vincent* schreef: Dan ga ik maar eens contact zoeken met Steven Dus ik weet niet wat je nu allemaal loopt te ontkennen, maar mij lijkt het zo klaar als een klontje. Of komt er nu een schaamtegevoel naar boven?
|
za dec 26, 2009 10:36 am |
Persoonlijk album
|
|
Reb
ApriliaForum Member
|
kabouter plop schreef: leg hem er bovenop
|
za dec 26, 2009 11:18 am |
|
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
|
Nee, er komt geen schaamtegevoel naar boven. Er staat namelijk nergens dat er geen pakking tussen zit, dat maak jij ervan. er zit wel een pakking tussen, en dies niet lek.
|
za dec 26, 2009 1:20 pm |
|
|
kabouter plop
ApriliaForum Member
|
zow, zijn we nou weer uitgezeken ? ik ben wel leeggelopen inmiddles
za dec 26, 2009 1:43 pm |
|
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
|
Hij staat inmiddels te koop teab.
|
ma dec 28, 2009 7:55 pm |
|
|
kabouter plop
ApriliaForum Member
|
50 euro
di dec 29, 2009 12:42 am |
|
|
bartp
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
|
60 euro.
aprilius schreef: beter noem je niemand hier een voetveeg, als je zelf nieteens een leven hebt buiten dit forum, en geen haar beter bent dan die drol die ik net nog doorspoelde viewtopic.php?f=10&t=17600 RENESSE BAZENMEETING!!! NEEM OP Z'N MINST EEN KIJKJE!!!!
|
di dec 29, 2009 12:06 pm |
|
|
|