Auteur |
Bericht |
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
Re: Mijn Uberschnelle Moped
my06 is 2 jaar oud.. die zundapp is zo'n 35 jaar oud, bits
zo aug 31, 2008 8:11 pm |
Persoonlijk album
|
|
Aprilia-Peter
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 28, 2007 9:40 pm Berichten: 2349 Woonplaats: Bij moeders
|
idd,
hij had gewoon te lang stil gestaan. hetzelfde was gebeurd met een my
_________________ ast niet kan zoals et mut, dan mut et moar zoals et kan
|
zo aug 31, 2008 8:31 pm |
|
|
Aprilia-Peter
ApriliaForum Member
|
Net ff een lijstje gemaakt voor mezelf... Wat gaat het kosten
lijstje
Uitlaat 34 mm immi 20 euro JMPB. Misschien Homoet 4p 65 euro 50 cc.nl voorbocht homoet ?? 50 cc.nl Balhooft moer 7,50 euro JMPB Kroonplaat ??? Marktplaats
Kettingspanner rechts 1,50 euro JMPB Handvaten set grijs magura 13,50 JMPB schokbreker chroom open 35,00 jmpb
Voorspatbord beugels 19,50 Magura koppelings blokje ??? marktplaats BLok reperatie (keringen etc) ???????? Nieuw setje baden ??? +10 opzetten dijkman Misschien 15 mm bing +- 50 euro @ overal (nieuw) Velgen stralen/coaten ??? ???? Achter/voor wiel lagers Plus de kosten voor het spuiten van me voorspatbord/voorvork poten dus verf schuurpapier primer Misschien teller huis nog spuiten...
misschien dat ik het spul ook wel ergens anders vandaan haal dit is ff een indicatie
|
ma sep 01, 2008 8:39 pm |
|
|
Aprilia-Peter
ApriliaForum Member
|
beun heeft toegestemd binnekort blok naar de beun dus
|
di sep 02, 2008 7:34 pm |
|
|
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
wie is de beeuunn
di sep 02, 2008 7:35 pm |
Persoonlijk album
|
|
Aprilia-Peter
ApriliaForum Member
|
1 uit dedemsvaart, niet martijn, via me mijn moeders werk
|
di sep 02, 2008 7:36 pm |
|
|
kevinrs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 19, 2007 1:45 pm Berichten: 460 Woonplaats: hoogeveen/ermelo
|
hey zag dit ding vandaag staan op deltion, ziet er netjes uit kerel en ik zag je nog rijden bij dat winkelcentrumpje.
_________________ viewtopic.php?f=14&t=11802
|
do sep 04, 2008 4:48 pm |
|
|
Felix
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 04, 2007 6:11 pm Berichten: 1469 Woonplaats: Oegstgeest
|
Ding blijft mooi, ik zou alleen nog wel dat rekje eraf halen. En zo'n recht stuurtje zou misschien ook wat mooier zijn.
do sep 04, 2008 5:12 pm |
|
|
Aprilia-Peter
ApriliaForum Member
|
kevinrs schreef: hey zag dit ding vandaag staan op deltion, ziet er netjes uit kerel en ik zag je nog rijden bij dat winkelcentrumpje. haha dankje komen steeds meer dappjes rijd nu ook een mooie blauwe 517 Op welke brommer ben jij dan?? die rs op je foto?? @felix.. dat rekje blijft erop handig voor me slotje en een ander stuurtje komt er binnekort op En oranje velgjes het blok word over 3 weken gereviseerd waarschijnlijk ook de lagers erbij!
|
do sep 04, 2008 7:58 pm |
|
|
Felix
ApriliaForum Member
|
Enne... Past zo'n zadel nog op andere model Dappies?
do sep 04, 2008 8:03 pm |
|
|
Aprilia-Peter
ApriliaForum Member
|
Volgens mij alleen op een 517 529's hebben een ander zadel, sprinter past hij helemaal niet.. misschien dat hij op een combinette past, maar dat weet ik niet
|
do sep 04, 2008 8:06 pm |
|
|
kevinrs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 19, 2007 1:45 pm Berichten: 460 Woonplaats: hoogeveen/ermelo
|
Aprilia-Peter schreef: kevinrs schreef: hey zag dit ding vandaag staan op deltion, ziet er netjes uit kerel en ik zag je nog rijden bij dat winkelcentrumpje. haha dankje komen steeds meer dappjes rijd nu ook een mooie blauwe 517 Op welke brommer ben jij dan?? die rs op je foto?? @felix.. dat rekje blijft erop handig voor me slotje en een ander stuurtje komt er binnekort op En oranje velgjes het blok word over 3 weken gereviseerd waarschijnlijk ook de lagers erbij! ik kom altijd op me dikke gazelle stations fiets met de brommer rij ik nie zo na zwolle misschien als ik um weer orgineel heb dak keertje op de rs heen ga maar nu niet.
_________________ viewtopic.php?f=14&t=11802
|
do sep 04, 2008 9:51 pm |
|
|
Aprilia-Peter
ApriliaForum Member
|
kevinrs schreef: Aprilia-Peter schreef: kevinrs schreef: hey zag dit ding vandaag staan op deltion, ziet er netjes uit kerel en ik zag je nog rijden bij dat winkelcentrumpje. haha dankje komen steeds meer dappjes rijd nu ook een mooie blauwe 517 Op welke brommer ben jij dan?? die rs op je foto?? @felix.. dat rekje blijft erop handig voor me slotje en een ander stuurtje komt er binnekort op En oranje velgjes het blok word over 3 weken gereviseerd waarschijnlijk ook de lagers erbij! ik kom altijd op me dikke gazelle stations fiets met de brommer rij ik nie zo na zwolle misschien als ik um weer orgineel heb dak keertje op de rs heen ga maar nu niet. nee idd kut woute in zwolle ik moet ook goed opassen want me band is glad en me achterlicht doet het niet en hij rijd nog eens iets te hard
|
vr sep 05, 2008 4:38 pm |
|
|
Felix
ApriliaForum Member
|
Kwou net vragen hoe hard je reed. Wordt je nou trouwens meer aangehouden dan met een RS of andersom ofzo?
vr sep 05, 2008 4:41 pm |
|
|
Aprilia-Peter
ApriliaForum Member
|
nou, ben een keer aangehouden met die dapp.. toen een waarschuwing gekregen met de appie ben ik al vaker aangehouden 4 x ofzow en 3 maal achterna gezeten.. (toen werd de brommer 'hot') maar nooit een boete gehad En ik reed eigenlijk altijd systematisch te hard!
|
vr sep 05, 2008 4:58 pm |
|
|
|